۵۱۴۴۲۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بادامچیان: ابتکار لیاقت مسئولیت را ندارد

قائم مقام حزب موتلفه گفت: کاندیدای جبهه مردمی هنوز نهایی نشده و ۴ نفر از ۵ نفر پیشنهادی ثبت نام کردند و در بین آنها چهره آیت‌الله رئیسی برتر است.

خبرگزاری تسنیم: اسدالله بادامچیان عصر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون کاندیداتوری سیدمصطفی میرسلیم موسوی برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: موسوی در مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات زیادی کرده است و حضور و فعالیت ایشان در حزب موتلفه اسلامی و شورای مرکزی نشان از خدمات وی است.

قائم مقام حزب موتلفه گفت: اگر موتلفه در مقابل فتنه ۸۸ بحث کرده و مواضع گرفته شده یکی از عناصر موثر میرسلیم موسوی است.

وی با بیان اینکه موسوی ماموریت‌هایی از جمله ساخت موتور ملی را از سوی مقام معظم رهبری داشته است، عنوان کرد: رشته تخصصی میرسلیم مکانیک است و بیش از ۲۰ جلد کتاب در این حوزه نگارش کرده است.

وی گفت: وقتی جامعه روحانیت، موتلفه اسلامی و یاران دلسوز نظام می‌آیند فردی را انتخاب می‌کنند مردم به گروه‌ها و جناح‌هایی رای دادند که در دوران اصلاحات نتوانستند کاری کنند و در دروان دوم همه تلاش‌ها و کارهایی که انجام شده مطلوب نیست.

بادامچیان افزود: به عنوان مثال خانم ابتکار در ۴ سال نتوانستند حتی ۱۰ درصد از ریزگردها را کم کند و همچنین نتوانستند از هوای آلوده تهران ۵ درصد کم کند بلکه اضافه هم کرده به طور قطع ایشان نمی‌توانند در آینده این مسئولیت را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه میرسلیم کاندیدای موتلفه است، گفت: کاندیدای جبهه مردمی هنوز نهایی نشده و ۴ نفر از ۵ نفر پیشنهادی ثبت نام کردند و در بین آنها چهره آیت‌الله رئیسی برتر است بنابراین جلو می‌رویم ببینم مردم چه چیزی را می‌پسندند.

قائم مقام حزب موتلفه بیان کرد: در مناظره فرد اصلح مشخص می‌شود آقای روحانی این طرف صحبت می‌کنند و ورود آقای جهانگیری در انتخابات به نوع خود جالب بود چرا که ورود معاون اول رئیس جمهور به معنای به درد نخوردن رئیس جمهور و یا عدم توانایی ایشان در مناظرات انتخاباتی است.

وی افزود: خوب رئیس جمهوری که در مناظره ریاست جمهوری کمکی بگیرد این مسئله خودش نوعی ناشی‌گری است.

بادامچیان بیان کرد: آقای رئیسی و میرسلیم یک شخصیت هستند و بنابراین قابل توجه است و فکر می‌کنیم مردم می‌بینند که باید به چه کسی بیشتر رای دهند و تا آن موقع به وظیفه خود عمل می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      شما در مورد خودت بگو چیکار به کس دیگری داری
      مردم روحانی را به خوبی میشناسند چون 4 سال با اون زندگی کردند اینکه شما سعی در کوچک کردن ایشون دارید نشان از ضعف شماست سعی کنید خودتان را بزرگ کنید نه دیگران را کوچک کنید تا هم قد شما شوند

    • بدون نام

      خودتو خسته نکن مردم به شماها رای نمی دهند .تو اگه مسلمانی به مسلمان وهم نوع خود توهین نمیکنی.خیالت راحت اگه معاون اول آمده به خاطر اینه که شماها دلوامسان مردانگی سرتان نمیشه ومیخواهید همه با هم دولت وآقای روحانی را دور بزنی ودر ببن مردم بد جلوه بدید.در نتیجه دو نفری میخواهنو در مقابل شما بایستند ومقابله کنند.البته ملت هم پشتیبان آقایان روحانی وجهانگیری خواهند بود وباز هم دست شما به پاستور نمی رسد به امید پروردگار متعال.

    • رضا

      آقای بادامچیان بدون اینکه بخواهیم از خانم ابتکار حمایت کرده باشیم، صحبت های شما در ارتباط با ریزگردها و آلودگی تهران نشان از نا آگاهی کامل شما از اصل مسئله است که با عوض شدن ابتکاردو آمدن دیگری مسلما اتفاق خاصی نخواهد افتاد. مسائل محیط زیست را باید در جهت گیری غلط در توسعه کشور در 38 سال گذشته دید و شما ها هم مسئولید و باید پاسخ بدهید نه اینکه طلب کار باشید

    • بدون نام

      ابتکار را کار ندارم ولی بقیه گروه شما هم خیلی بدرد بخور نبودید.

    • بدون نام

      شنیدم حزب موتلفه برا رهبر کره شمالی کادو برده,موضوع چی بوده؟

    • بدون نام

      هیچکدامتان ندارید!؟

    • بدون نام

      ...............خودت فهمیدی چی گفتی؟ تخریب بخاطر قدرت و مقام تا کجا؟ واقعا با این کارا و حرفها ابرو و حیثیت نداشته خودتون رو به باد دادین

    • سکوت

      فقط دلم میخواد میر سلیم و رییسی برسن به مناظرات اون وقت ببین روحانی یک تنه چه پوستی ازشون بکنه و نیاز به جهانگیری نیست. سینه روحانی پر است اسراری که اگر لازم باشد تنها رو کردن یک مورد برای هر نفر کافیست تا کاندید مورد نظر را روانه خانه ننجونش کند اسدالله خان...ضمنا" شما هم صلاحیت اظهار نظر در مورد ابتکار را نداری چون در محیط زیست فرق پشه و ریزگرد رو نمیدونی!!

    • بدون نام

      آیا بقیه دارند؟

    • بدون نام

      کاملا درست این خانم مریض مسولیت مهمی نباید با این خانم بدهند بخدا وقتی که میبینم داخل مردهاست شرمنده میشه

    • قاسمی

      اینو گل گفتی ای بابا خفه شدیم از بس تنفس نکرده یم

    • بی نام

      مردم خودشون آگاهی دارند که به قالیباف رای بدن ممنون از نظرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج