adexo3
۵۱۴۶۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«پیش از کنسرت» به صحنه می‌رود

مهرداد کوروش نیا قصد دارد نمایش «پیش از کنسرت» را با حضور خوانندگان جوان موسیقی، شهریورماه سال جاری در تماشاخانه پالیز به صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: مهرداد کوروش نیا قصد دارد نمایش «پیش از کنسرت» را با حضور خوانندگان جوان موسیقی، شهریورماه سال جاری در تماشاخانه پالیز به صحنه ببرد.
«پیش از کنسرت» به صحنه می‌رود

مهرداد کوروش نیا که این روزها نمایش «آخرین نامه» را در تماشاخانه پالیز اجرا می کند درباره برنامه ریزی خود برای کارگردانی تئاتر در ادامه سال ۹۶ به ما گفت: نمایش «آخرین نامه» قرار است روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه آخرین اجرای خود را سپری کند و بعد از پایان این نمایش قصد دارم کاری جدید را شروع کنم.

وی ادامه داد: متنی را نوشته ام که درباره یک گروه موسیقی است و به اتفاقاتی می پردازد که پیش از برگزاری یک کنسرت موسیقی رخ می دهد.

کارگردان نمایش های «آخرین نامه» و «درخت ها» اظهار کرد: این نمایش با عنوان «پیش از کنسرت» دارای پنج بازیگر است که تمامی بازیگران آن را خوانندگان جوان موسیقی تشکیل می دهند زیرا این نمایش نیازمند افرادی است که تسلط لازم بر موسیقی و خوانندگی را داشته باشند.

کوروش نیا درباره مکان و زمان اجرای نمایش «پیش از کنسرت» یادآور شد: قرار است این نمایش را شهریورماه سال جاری در تماشاخانه پالیز به صحنه ببریم. به دلیل اینکه سالن های دولتی به لحاظ تعداد اجرا و تعداد صندلی محدود هستند، تماشاخانه پالیز گزینه مناسبی برای اجرای این اثر نمایشی است.

وی که چندی پیش نمایش «آخرین نامه» را در شهر یزد به صحنه برد، درباره بازخورد مخاطبان در این شهر گفت: ما سه اجرا در طول یک روز داشتیم که با استقبال و مهمان نوازی ساکنان شهر یزد مواجه شدیم و تجربه بسیار خوبی بود.

این کارگردان تئاتر درباره احتمال اجرای نمایش «آخرین نامه» در شهرهای دیگر کشور، بیان کرد: فعلا هیچ برنامه ای برای اجرای این اثر نمایشی در شهرستان ها نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج