adexo3
۵۱۵۰۹۵
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی برای سهم‌ خواهان خط و نشان کشید

روحانی در حاشیه جلسه‌ای رسمی، با قاطعیت اعلام کرده که دولت او، دولتی فراجناحی است و سهم خواهی جریانات سیاسی جایی در کابینه او ندارد.

۲۴ آنلاین نوشت: روحانی در حاشیه جلسه‌ای رسمی، با قاطعیت اعلام کرده که دولت او، دولتی فراجناحی است و سهم خواهی جریانات سیاسی جایی در کابینه او ندارد.

در پی ثبت نام برخی چهره های اصلاح طلب و اعتدالی در روزهای آخر ثبت نام برای ریاست جمهوری، پیغام هایی مبنی بر سهم خواهی این جریانات از روحانی در محافل سیاسی منتشر شده که با واکنش جدی رییس جمهور مواجه شده است.

روحانی در حاشیه جلسه ای رسمی، با قاطعیت اعلام کرده که دولت او، دولتی فراجناحی است و سهم خواهی جریانات سیاسی جایی در کابینه او ندارد.

شایان ذکر است این گمانه زنی ها زمانی قوت گرفته که برخی سیاسیون با اذعان به پیروزی روحانی در انتخابات، ثبت نام های دو روز آخر را، با هدف کناره گیری در دقیقه نود به نفع روحانی در جهت امتیاز گرفتن در کابینه بعدی تحلیل کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای روحانی شمابارأی طرفداران اصلاحات رئیس جمهورشدی!!!!

    • فانتوم

      اینا همش سیاست بازی وعوام فریبی هست

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      اینا فکر میکنند ارث پدرشونه این کشور روزی برای خودش ابهت و بزرگی داشت از روزی که دروغگويان و اختلاسگران و چپاولگران و غارتگران و دزدان سر کار آمدن بین خودشان تقسیم کردند آقای روحانی بریزشون بیرون بندازشون زندان ایران و آباد کن این جوکی ها از کجا امدن

    • راشد

      آقای روحانی فراموش نکن که شما با رای طرفداران اصلاحات وعلیرغم تمام مخالفتهای خرد وکلان مخالفان اصلاحات بر مسند ریاست جمهوری نشستید.دولت فراجناحی خیلی خوب است به شرط آنکه سهم دهی به جناحهای مخالف نباشد که متاسفانه شما در دولتتان سهم دهی ویا واضحتر بگویم باج دهی کردید.شما وقتی میتوانید ادعای دولت فراجناحی رابنمایید که وزرایتان وابسته به هیچ جناحی نباشند .نه اینکه ترکیبی از جناحهای مختلفیا در واقع دولت ترکیبی را فراجناهی بنامید
      آنچه که مسلم است فضای قاطع حاکم بر جامعه ایران فضای اصلاح طلبی وتغییر کلان در نگرش رادیکالیسم دینی است .مردم کسانی را میخواهند که بدون هیچ اغماضی با بیعدالتی وفسادوسوءمدیریت اقتصادی واجتماعی حاکم بر کشور قاطعانه برخورد کند.حالا دیگر تصمیم با شماست.اگر مرد میدانی....بسم اله

    • سعید

      جناب. روحانی اگر این خبر درست باشه جای گله از شما هست، ما بخاطر سید محمد بشما رأی دادیم و این دوره نیز رأی خواهیم داد حرف های خوشحال کننده بزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج