۵۱۵۳۳۱
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

تله ۱۵۰ میلیون تومانی یک زن برای مدیر بانک

زن جوان به بهانه دریافت وام سه میلیون تومانی، مدیر بانک را در تله‌ای گرفتار کرد و با همدستی شوهرش و مرد همسایه به اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی دست زد. شاکی هشت ساعت در خانه متهمان گروگان بود.

جام جم آنلاین: زن جوان به بهانه دریافت وام سه میلیون تومانی، مدیر بانک را در تله‌ای گرفتار کرد و با همدستی شوهرش و مرد همسایه به اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی دست زد. شاکی هشت ساعت در خانه متهمان گروگان بود.

اوایل هفته جاری مردی میانسال که مدیر یکی از بانک‌های شهر کرج است با حضوردر شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای جنایی تهران ازدو مرد و یک زن به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی شکایت کرد.
شاکی به قاضی حسن علائی‌ اصل ثمرین گفت: چند روز پیش زنی برای دریافت وام به بانک آمد. او درخواست وام سه میلیون تومانی برای تعمیرات خانه‌اش درمحله حصارک کرج کرد. همکارانم بعد از بررسی درخواست وام، متوجه شدند مدارک او ناقص است و نمی‌توانند به وی وامی بپردازند. روز بعد پیامک‌هایی را از طریق یک شماره تلفن ناشناس دریافت کردم که در آن زنی مدعی بود به‌دلیل مشکلات مالی و نیاز به وام دارد. ابتدا توجهی نکردم تا این‌که زن ناشناس تماس گرفت و متوجه شدم او همان زنی است که برای دریافت وام تعمیرات مراجعه کرده بود.
دامی برای مدیر بانک
شاکی ادامه داد: زن جوان روز حادثه از من خواست شرایط زندگی‌اش را بررسی کنم، شاید نظرم درباره وام تغییر کند. آن قدر اصرار کرد تا این‌که به خانه‌اش رفتم. زمانی که وارد خانه این زن شدم او تنها بود. دقایقی از حضورم در آن خانه نگذشته بود که دو مرد جوان در آپارتمان را بازکرده و وارد خانه شدند. با دیدن آنها شوکه شدم. یکی از آنها فریاد زد من شوهر این زن هستم و تو در خانه‌ام چه می‌کنی. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم. هرچه گفتم اشتباه می‌کنند‌ فایده‌ای نداشت.
وی گفت: آن دو مرد کتکم زدند. دست و پایم را با پارچه و طناب بستند. تهدیدم کردند مرا خواهند کشت. یکی از آنها حتی از صحنه کتک زدن من با گوشی خود فیلم گرفت و مرا تهدید کردند که باید ۱۵۰ میلیون تومان به آنها بپردازم، در غیر این صورت به من آسیب می‌رسانند و فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را خواهند برد. آنها مرا مجبور کردند با معاون شعبه تماس بگیرم و پول را از او بخواهم. از ترس جانم با معاونم تماس گرفتم و به او گفتم برایم مشکلی پیش آمده و از وی خواستم ۱۵۰ میلیون تومان به حسابم واریز کند تا به محض بازگشتم به بانک این پول را به حساب بانک بازگردانم. او نیز بناچار طبق خواسته‌ام عمل کرد. زن اخاذ و دو همدستش هشت ساعت مرا در آن خانه به گروگان گرفتند و زمانی که پول به حساب واریز شد و آن را برداشت کردند، مرا از آن خانه خارج کردند. آنها تهدیدم کردند اگر ماجرا را به پلیس اطلاع دهم، فیلم تهیه شده از مرا را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.
دستگیری زوج اخاذ
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع و دستگیری آدم‌رباهای اخاذ آغاز شد. در این مرحله ماموران به تحقیق از همکار شاکی پرداختند که معلوم شد او طبق خواسته مدیر بانک پول را واریز کرده است.
در این مرحله با مشخصاتی که مدیر بانک به پلیس داد، ماموران توانستند خانه زوج اخاذ را در محله حصارک کرج شناسایی کنند. سرانجام این دو متهم دو روز پیش بازداشت شدند. متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدندو در جریان تحقیقات به آدم‌ربایی و اخاذی از مدیر بانک اعتراف کردند.
متهم زن در بازجویی‌ها گفت: من ابتدا برای دریافت وام سه میلیون تومانی به شعبه‌ای که شاکی کار می‌کرد، رفته بودم. اما زمانی که وام نگرفتم و به خانه بازگشتم‌ مرد همسایه‌مان نزد من و شوهرم آمد و بعد از مطلع شدن از ماجرا، از ما خواست اگر کمکش کنیم، یکشبه پولدار خواهیم شد. او نقشه گروگانگیری و اخاذی را طراحی کرد و من و شوهرم با او همدست شدیم.
وی افزود: مرد همسایه ابتدا با مدیر بانک پیامکی ارتباط گرفت و بعد من با همان خط تلفن با او حرف زدم. اعتماد مدیر بانک را جلب کردم و برای بازدید خانه‌ام آمد. در ادامه نقشه‌مان شوهرم و مرد همسایه سر رسیدند. کتکش زدند. عکس از او گرفتند و دست و پایش را بستند. بعد از وی ۱۵۰ میلیون تومان اخاذی کردیم. قرار بود مرد همسایه از پول اخاذی شده ۲۰ میلیون تومانی به ما بدهد که دیگر خبری از او نشد.
فرار با ۲۶ میلیون
با اعتراف وی، شوهرش نیز گفته‌های او را تائید کرد. درحالی که پلیس در جست‌وجوی همدست فراری آنها بود معلوم شد متهم فراری ۲۶ میلیون تومان از پول اخاذی شده را برداشت کرده و گریخته است.

بقیه پول‌های اخاذی شده نیز توسط بانک با دستور قضایی مسدود شد و به حساب بانک بازگردانده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      آرررررررره رفته بوده بازدید!

    • عقیل

      تخلف اندر تخلف :اولا این آقا با چه مجوزی به خانه این خانم رفته؟!!!!دوما این آقا با چه مجوزی از بانک پول برداشت کرده وبه حساب آدم ربایان واریز کرده ؟!!بنظرم حقش بوده این بلا سرش بیارن. چون زن بود رفت خونه شو ببینه اگر مرد وام می خواست نمی رفت .بنظرم کاسه زیر نیم کاسه ست.

    • آبادانی

      سلام دود از کنده بلند میشه مرده چه انتظارهای داره شیطونک

    • اسماعیل

      حق با سارا خانومه آررررررره رفته بوده بازدید!!!

    • سالار

      این آقای رییس واسه همه گیرندگان وام شخصا وبه تنهایی
      میره کارشناسی یا این یکی استثاء بوده؟
      کارشناسی یه تیم چند نفره هست که میرن و نظریاتشون ارائه میدن
      آقای رییس شما کار مردم و ول کردی رفتی دنبال کاری که ربطی بهت نداشته ودر تخصص جنابتان نبوده

    • بدون نام

      اخی مدیر بانک فقط رفته بود واسه بازدید خونه که این اتفاق براش افتاد !!!

    • مهدی

      شماره رییس شعبه چه جوری در اختیار این زن بوده!؟

    • حمید

      چه مسئولین دلسوزی داریم.برای بررسی مشکلات زن مردم به دیدن خانه زندگیشان میروند..

    • خوشحال

      با خبر شدیم که رئیس بانک زن نداره زنش طلاق گرفته رفته چند جا رفته برا خواستگاری اما موفق نشده؟

    • فرانک

      اخه رییس بانک با چه عقلی رفته خونه یه زن غریبه

    • بدون نام

      درسته که باز دید از خونه در حیطه وظایف این آقا نبوده و کاسه ای زیر نیمکاسه اس
      ولی اونچه که برام جالب بود تیتر خبر بود بازم سو استفاده ابزاری از خانم ها دو تا آقا در این ماجرا دست داشتن ولی تیتر باید زن رو پر رنگ کنه تا خبر فروخته بشه

    • بدون نام

      . زمانی که وارد خانه این زن شدم او تنها بود!!!.... حالا خودش چرا تنها رفته بود بازدید کنه پس عوامل جلسه اش کجا بودن؟؟؟!!!چه مدیر بانک های ساده ای داریم !...خخخ...در واقع چه مقاله نویس های ساده ای داریم که فکر میکنند با مردم ساده ای سرو کار دارند ! با این جور مدیرها تعجبم تا بحال چطور بانکها متلاشی نشده اند !!!

    • خاسر

      سلام حق با تمام کاربران محترم است،رئیس اگر نیتش خیربود بادونفرازهمکارانش ویانه اگه انجا خواست تنهای بری ازهمسایه کمک میگرفت برای بازدیدازخانه،متاسفانه مکران زن که خودش هم فریب مردخودوهمسایه اش را خورده بودباعث این ابروریزی شد،چندسال پیش هم رئیس یکی از بانکها که باارباب ورجوع برخوردبسیارمناسب وخوبی داشت وهمه ازش تعریف وتمجیدمیکردند فریب یک خانم طلاق گرفته راخوردورفته بودبازدید خانه که متاسفانه پس ازدستگیری ان جایگاه مردمی را که به سختی بدست اورده بودازدست داد،همه خانهابایدمواظب باشندکه باحیله ونیرنگ زندگی کسی رانابودنکنندهم اقایون بایدمواظب رفتارهای مظلومانه تعدادبسیاراندک خانمها رانخورند چون من مطمئن هستم هیچ خانمی حاظرنیست ابرو وشرف خودرادرگره اینگونه کارها بگذارداما برای بانک های ایران بیشتر متاسفم که چگونه وام های چندملیاردی رابه افرادخاص انهم بدون دریافت ضمانت نامه معتبرمیدن اماوقتی که یک فرد ضعیف همانندان خانم مراجعه میکنداعلام میکنندشرائط لازم رانداشته است،ببخشید تف به ان شرف نداشته تان که بااینگونه رفتارها چندین خانواده راگرفتارقانون وزندان وبی ابروی میکنید.

    • گل مولا

      سلام احتمالا بانک مذکور کارشناس نداشته و زحمت این کار را رئیس زحمتکش بانک انجام داده ،،،،،،،،?

    • بدون نام

      بله درسته آقای مدیر ولی خودت هستی خخخخخ

    • احسان رفیعی

      لعنت به همچین ادمایی ک باعث شدن کسی به فکر خوبی کردن و جوانمردی هم نباشه از ترس اینطور موارد

    • مرد بدبخت و بيچاره و بی جرات

      خدا به همه شما بصیرت بده!!! در این داستان نوشته شده که خاتمی با کمک دو نفر از بانک کلاهبرداری کردن!!! اینکه دیگه حمله همه به اون خانم درست نیست کلاهبرداری شاخ و دم که نداره، اون پول ها برده رییس بانک رفته تا لب چشمه، تشنه برگشته، فقط خنده داره منظورم این نیست که کار خوبی کرده خانم ولی کلاهبردار که پی همه چیز را بخودش میماله زنه از ما خیلی زرنگتر تشریف داشته نوش جونش

    • بدون نام

      اصلادراصل خبربایدتردیدداشت . دربانکها الان وامی به نام تعمیرات وجودندارد. ثانیا درچندین سال پیش که چنین وامی وجودداشت ، مبلغ وام این نبوده که شخصی درحال حاضر تصمیم به اخذ مبلغ یادشده بگیرد.ثالثا برای مبالغ خرد اصلانیازی به کارشناسی منزل نمی باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج