adexo3
۵۱۵۵۷۴
۲ نظر
۵۰۶۱
۲ نظر
۵۰۶۱
پ

۱۴ فیلم دیگر از ترنسفورمرز در راه است!

فیلم Transformers: The Last Knight آخرین حضور مایکل بی در مقام کارگردان برای فیلم‌های روبات‌های تبدیل‌شونده خواهد بود.اما به نظر می‌رسد شرکت پارامونت همچنان با قدرت به ساخت قسمت‌های بیشتر از این سری ادامه خواهد داد.

وب سایت تک شات: فیلم Transformers: The Last Knight آخرین حضور مایکل بی در مقام کارگردان برای فیلم‌های روبات‌های تبدیل‌شونده خواهد بود.اما به نظر می‌رسد شرکت پارامونت همچنان با قدرت به ساخت قسمت‌های بیشتر از این سری ادامه خواهد داد.
14 فیلم دیگر از ترنسفورمرز در راه است!

در پیش نمایشی از فیلم در بریتانیا، مایکل بی از طریق یک پیام صوتی از پیش ضبط شده به حاضرین در رویداد اطلاع داد که علیرغم جدایی قطعی وی از سری، تعداد زیادی فیلم از این مجموعه همچنان در انتظار ساخت هستند.

به نظر می رسد تیم نویسندگانی که پارامونت برای فیلم The Last Knight و نیز اسپین‌آف شخصیت بامبلبی تدارک دیده، صرفاً به نگارش فیلمنامه برای این دو فیلم نپرداخته‌اند بلکه نقشه‌ی راهی طولانی برای فیلم‌های متعدد این مجموعه که در سال‌های پیش رو اکران خواهند شد نیز ترسیم کرده‌اند.

پایان کار مایکل بی در این فرانچایز به معنای جلب شدن توجه‌ها به تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings است که در حال حاضر، وظیفه‌ی کارگردانی اسپین‌آف بامبلبی را بر عهده دارد. اگر او موفق به ایجاد تغییر در حال و هوا و اتمسفری که بی در پنج قسمت گذشته‌ی مجموعه بنیان کرده بشود، شاید اعتماد از دست رفته‌ی طرفداران ناراضی این روبات‌های غول پیکر به مجموعه را بازگرداند.

جدید‌ترین قسمت مجموعه‌ی Transformers با نام The Last Knight دوم تیر ماه امسال و اسپین‌آف این مجموعه به کارگردانی تراویس نایت نیز در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایلیا

      عععععععععاااااااااااااالللللللللللللللییییییییییی

    • امیررضا

      بهترین فیلم دنیاست مخصوصا بامبلبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج