اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انصراف ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به موجب تبصره ذيل ماده ۵۵ قانون انتخابات رياست جمهوري هريك از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در صورت تمايل به انصراف از داوطلبي بايد شخصاً و يا از طريق نماينده تام الاختيار خود و به صورت كتبي انصراف خود را به وزارت كشور اعلام نمايند .

خبرگزاری مهر: دبير ستاد انتخابات كشور ،‌ ضمن اعلام انصراف ۶ داوطلب ثبت نام شده انتخابات رياست جمهوري از جمله ۲ مقام ارشد اجرايي عنوان كرد: به موجب تبصره ذيل ماده ۵۵ قانون انتخابات رياست جمهوري هريك از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در صورت تمايل به انصراف از داوطلبي بايد شخصاً و يا از طريق نماينده تام الاختيار خود و به صورت كتبي انصراف خود را به وزارت كشور اعلام نمايند .

سيدصولت مرتضوي معاون سياسي وزير كشور و دبير هيات اجرايي مركزي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري ساز و كار قانوني انصراف داوطلبين انتخابات رياست جمهوري را تبيين كرد.

بنا بر اين گزارش مرتضوي با اعلام انصراف قطعي شش داوطلب ثبت نام شده انتخابات رياست جمهوري از جمله دو مقام ارشد اجرايي تا عصر روز سه شنبه، بيست و چهارم ارديبهشت ماه، خاطرنشان كرد؛ به موجب تبصره ذيل ماده ۵۵ قانون انتخابات رياست جمهوري هريك از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در صورت تمايل به انصراف از داوطلبي بايد شخصاً و يا از طريق نماينده تام الاختيار خود و به صورت كتبي انصراف خود را به وزارت كشور اعلام نمايند .

دبير ستاد انتخابات كشور، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور و صادق خليليان وزير جهاد كشاورزي را از جمله شش داوطلبي عنوان كرد كه رسماً انصراف خود از داوطلبي انتخابات رياست جمهوري را اعلام كرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا اگه خودشون می خواستند انصراف بدند چرا از اول کاندید شدند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج