۵۱۶۱۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

محتوای نامه سیاسی آمریکا به ایران چیست؟

رحیمی خاطرنشان کرد که آمریکایی‌ها نیز به این مسئله اقرار دارند و در یکی از نامه‌هایی که در جریان مذاکرات به یکی از مقامات برجسته کشورمان نوشته‌اند گفتند که ماییم و شما و هرچه توافق کنیم دیگران می‌پذیرند.

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز جمهوری اسلامی با ابهت در برابر زیاده‌خواهان ایستاده و حتی آمریکایی‌ها با اقرار به این مسئله در نامه‌ای به یک مقام برجسته کشورمان گفتند در دنیا ماییم و شما و هرچه توافق کنیم دیگران می‌پذیرند.

محمد‌رضا رحیمی که در آئین بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی «نورافشار» به عنوان بزرگترین مرکز توانبخشی خاورمیانه سخن می‌گفت اظهار داشت: امروز ایران کشوری قدرتمند است که به تنهایی مقابل زیاده‌خواهان جهان ایستاده است.

وی افزود: کشورهایی که ما را تحریم کرده‌اند به طور خصوصی گفته‌اند که ما تاب مقاومت در برابر آمریکا نداریم اما جمهوری اسلامی با ابهت در برابر قدرت اول دنیا که بر همگان سیطره دارد ایستاده است.

رحیمی خاطرنشان کرد که آمریکایی‌ها نیز به این مسئله اقرار دارند و در یکی از نامه‌هایی که در جریان مذاکرات به یکی از مقامات برجسته کشورمان نوشته‌اند گفتند که ماییم و شما و هرچه توافق کنیم دیگران می‌پذیرند.

وی تصریح کرد: این استقلال و عزت از لطف امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به دست امده و از ارزش‌های انقلاب است و ابرقدرتی که حتی کشورهای بزرگ را به حساب نمی‌آورد به استقلال و استقرار ما اقرار دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید در کنار این عظمت، کارهای اساسی انجام دهیم نسبت به بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی در خاورمیانه که با اختصاص هزینه‌ای یکصد میلیاردی ایجاد شده، ابراز خرسندی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش همه چیز توتهران نبود ، همه سرمایه رو تو تهران خرج میکنید که الودگی و ازدیاد جمعیت میاره ، یکم بفکر شهرهای دیگ باشید ایران ک فقط تهران نیس

    • خردادي

      داهيانه يعني چي ؟تا حالا نشنيده بودم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی که از منتهی الیه گرفته شده!

      • خردادي

        هان ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج