adexo3
۵۱۶۷۳۷
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

کیهان: با تبلیغ فیلم‌های ایرانی در «جم» برخورد کنید

روزنامه کیهان نوشت: درحالی که تبلیغات آثار به اصطلاح فرهنگی در شبکه‌های ضدایرانی رو به افزایش است، یکی از مسئولان دولتی سینما نیز گفته که اگر این مسئولیت را نداشت، خودش هم برای تبلیغات به شبکه جم مراجعه می‌کرد.

روزنامه کیهان نوشت: درحالی که تبلیغات آثار به اصطلاح فرهنگی در شبکه‌های ضدایرانی رو به افزایش است، یکی از مسئولان دولتی سینما نیز گفته که اگر این مسئولیت را نداشت، خودش هم برای تبلیغات به شبکه جم مراجعه می‌کرد.

به رغم تصریح قانون مبنی بر اینکه هرگونه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای معاند، مصداق اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود، همچنان برخی از سازندگان محصولات به اصطلاح فرهنگی، برای تبلیغ آثار خود به یکی از شبکه‌های مبتذل و ضدایرانی مراجعه می‌کنند.

حتی برخی از فیلم‌های روی پرده نیز تبلیغات خود را به این شبکه ارائه داده اند، اما فروش آنها در حد پایینی است. اما به جز فیلم، اخیرا تیزرهای تبلیغاتی یکی از نمایش‌های روی صحنه تئاتر نیز از شبکه جم پخش می‌شود.

اما نکته قابل تأمل، سخن رئیس‌شورای صنفی نمایش است. همایون اسعدیان در مصاحبه‌ای ضمن تبلیغ و ترویج شبکه جم، گفته که «به دلیل جایگاه شغلی و کاری که دارم نمی‌توانم تبلیغ فیلمم را به شبکه جم بدهم.» البته همایون اسعدیان خود به خوبی آگاه است که فروش پایین فیلم او، ربطی به عدم تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای ندارد و استقبال سرد از فیلم او به خاطر ساختار ضعیف‌اش است.

به هر حال، به نظر می‌رسد با توجه به کم کاری سازمان سینمایی در زمینه مبارزه با ارائه تبلیغات به شبکه‌های ماهواره‌ای، مسئولان قضایی و امنیتی باید عرصه را بر افرادی که برای تبلیغ اثر خود، حاضر به همکاری با شبکه‌های ضدایرانی هستند تنگ کنند.

شبکه جم با مدیریت یکی از اعضای سازمان منافقین فعالیت می‌کند. برخی از بازیگران پشیمان از همکاری با جم در برخی رسانه‌ها از پشت‌پرده کثیف این شبکه گفته‌اند. ارتباط جم با منافقین امر پنهانی نبوده و معلوم نیست که برخی عناصر با علم بر این موضوع، چرا خواهان دادن سفارش تبلیغ به این شبکه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واللا

      چقدر بد بخت و حسودین شماها. خوب چی ازتون کم میشه؟!!!

    • بدون نام

      درود خداوند بر ابر مرد تاریخ ایران حامی فقرا حامی مظلومان رجایی زمان پرتلاش محبوب و مردمی دکتر محمود احمدی نژاد عزیز

    • زهره

      اگه صداوسیما جذاب وسرگرم کننده باشه وسیاستش باخواست همه مردم هماهنگ باشه شبکه های بیگانه حذف میشند.

    • بدون نام

      نکنه انتظار داری تبلیغات فیلمها را در روزنامه شما کنند؟
      برخی فیلمها را اجازه تبلیغ نمی دهید پس از کجا باید به گو ش مردم رساند؟
      برای پر فروش شدن روزنامه ات لطفا شما هم در جم تبلیغ کنید
      شاید بیشتر خریدند به عنوان شیشه پاک کن

      پاسخ ها

      • حامد

        احسنت . عالی گفتی

    • بدون نام

      جم برای تبلیغ کالای ایرانی پیشقدم بود کاری که قبلا صدا وسیما بایستی انجام میداد. وتبلیغ هایش خیلی پیشرفته تر از صدا وسیماست

    • بدون نام

      به شما چه ربطی داره چی از شما کم میشه؟!!!
      بعضی فیلم ها اجازه تبلیغ توی تلویزیون خودمون رو ندارن خب انتظار داری چی کار بکنن؟!!

    • بدون نام

      تو هم مگه جم نگاه ميكني شيطون

    • بدون نام

      باز این کیهان حرف زد بابا مگر در جم چه هست وقت تبلیغ بنجلهای ایرانی راستش یک سال پیش من در منزل دخترم یه چند ماهی بودم بخاطر بیماری هراز گاهی یه مغازه بود سر کوچه با نوه ام میرفتیم وب ای او چیزی میخریدم یک روز دیدم انقدر بیسکویت روی زمین گلد مال شده است ان چی ستاک گفتم احمد اقا این بیسکویتها له شدند گفت حاج خانم ول الان جارو میکنم میریزم تو سطل ولی جم همین بیسکویت را کرد سالار وچقدر زیبا تبلیغ میکند این بنده خداها که تمام اجناس ایرانی را تبلیغ میکنند وسود ان در کشور است کاری که باید صدا وسیما انجام میداد در ضمن جناب کیهان چه جم بین قهاری هستی شما بله از قدیم گفته اند کسی که در خانه شیشه ای زندگی میکند به شیشه کسی سنگ نمیزند شما که با دقت جم تماشا میکنید دیگر اتش بیار معرکه نباش

    • بدون نام

      چشم، با این موضوع هم برخورد می شود

    • بدون نام

      دیگه کم مونده سیب زمینی هم از شبکه جم تبلغ بشه شما گیر دادین به فیلم
      جم شده تلوزیون ملی ایرانیا همه دارن شبکه های جم رو میبینن به جای این حرف ها اگه کسی به حرفت گوش میده بگو یه فکری به حال این تلوزیون ورشکسته بکنن

    • بدون نام

      برو چقدر حال حوصله داری هنوز

    • بدون نام

      برو ترکیه ببندش بیا

    • بدون نام

      کیهان کی میخواد از رو بره ... ولی خداییش برای پاک کردن شیشه کیفیتش خوبه بهتر ه در جم برای شستشو شیشه و اتومبیل تبلیغ کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج