۵۱۷۰۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار طلاقِ تهرانی ها، ۴۰ درصدی شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا رفتن آمار طلاق در کشور گفت: متأسفانه در برخی از کلان‌شهرهای ما مانند تهران آمار طلاق به حدود ۴۰ درصد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۶ که با محوریت هفته ناجا با عنوان «سهم من در امنیت و آرامش» در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، بابیان اینکه مقوله امنیت با مسائل دیگر همچون اقتصاد، فرهنگ و اشتغال گره‌خورده است، اظهار داشت: تأثیر مسائل فرهنگی در ایجاد امنیت یکی از مقوله‌های مهم است.

وی با اشاره به کاهش میزان جرم و جنایت ، سرقت و دزدی در ماه مبارک رمضان گفت: عنصر دین در کاهش بزه تأثیرگذار بوده و موضوع اشتغال و اقتصاد مسائل مهی هستند که نقش مهمی در امنیت جامعه دارند، وجود بیکاری در میان جوانان سبب بروز مسائل مختلفی ازجمله ناهنجاری و ناامنی می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تمام مسائل در جامعه را نمی‌توان از چشم نیروهای امنیتی دید، گفت: امروز در رابطه با بسیاری از مسائلی که با آن مواجه هستیم به فرافکنی روی می‌آوریم، درحالیکه بخشی از مشکلات به دستگاه قانون‌گذاری ما برمی‌گردد، ریسک خطا، ناامنی، دزدی و سرقت با جرم و جزا تناسبی ندارد و ریسک بالایی نداشته و متناسب با فضای مجازی دستگاه‌های تأمینی ما وظایف خود را درست انجام نداده‌اند.

ذوالنور با تأکید بر اینکه برای ایجاد امنیت باید دستگاه‌های ذی‌ربط دست‌به‌دست هم بدهند، خاطرنشان کرد: وزارت کشور متنوع‌ترین مأموریت‌ها را درمیان سایر ارگان‌ها به عهده‌دارند، متناسب همچنین با این مقوله‌های امنیتی نیازمند آموزش‌های لازم و نیروی لازم تخصصی هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نیروی انسانی متناسب با مأموریت و آموزش‌های لازم باید تربیت شود، افزود: دستگاه‌های مختلف درزمینهٔ امنیت باید آورده خود را عرضه کنند، همچنین اگر امروز ما در جامعه امنیت داریم مرهون فرهنگ جهادی و باورهایی است که در نیروی انتظامی حاکم است.

وی بابیان اینکه امروز نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی باروحیه جهادی تلاش می‌کنند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهند، گفت: امروز برخورد با آسیب‌های اجتماعی ضرورت آن محسوس است، متأسفانه در برخی از کلان‌شهرهایی ما مانند تهران آمار طلاق به حدود ۴۰ درصد رسیده است.

ذوالنور کشور بابیان اینکه کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، گفت: هنوز مسئول واقعی آن‌که از صفرتا صد محوریت داشته باشد مشخص نیست، اشتغال به‌صورت جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی در ارتباط است که باید برخورد درستی با آن بکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج