۵۱۷۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رئیس جدید سازمان حج و زیارت کیست؟

سرپرست سازمان حج و زیارت، با حکم وزیر ارشاد، به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد.

خبرگزاری مهر: حمید محمدی که در دی ماه سال گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب شد و به عنوان جایگزین سعید اوحدی، مسئولیت سازمان را بر عهده گرفت در طول حدود چهار ماه سرپرستی خود در یکی از مهم ترین اقدامات سازمان حج و زیارت، موفق شد در راس هیئت مذاکره کننده حج جمهوری اسلامی ایران، مذاکرات حج با عربستان را با تحقق انتظارات و مطالبات جمهوری اسلامی ایران به سرانجام برساند تا شرایط برای حضور حجاج ایرانی در حج امسال فراهم شود، اخیرا توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد.

به مناسبت این انتصاب، با نگاهی به بیوگرافی و سوابق حمید محمدی، با رئیس جدید سازمان حج و زیارت بیشتر آشنا می شویم.

حمید محمدی، دیپلمات و مدیر فرهنگی کشورمان، متولد سال ۱۳۴۱ در محلات، دانش آموخته علوم سیاسی، علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت، دارای کتب و آثاری در حوزه دیپلماسی عمومی و فرهنگی، گردشگری، علوم ارتباطات اجتماعی و ادبیات دفاع مقدس است.
رئیس جدید سازمان حج و زیارت کیست؟

وی در طول بیش از سه دهه، سوابق و مسئولیت های اجرایی متعددی در حوزه های دیپلماسی عمومی و فرهنگی، گردشگری و حج و زیارت در کارنامه ی خود داشته است.

از جمله مسئولیت های وی در حوزه حج و زیارت در طول سالیان متمادی، می توان به سرپرست سازمان حج و زیارت، جانشین رئیس سازمان حج و زیارت، معاون امور حج و زیارت (معاونت حج، عمره و عتبات سابق) سازمان حج و زیارت، معاون توسعه ی مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت، رئیس عملیات حج، رئیس ستاد عمره کشور، مشاور رئیس سازمان حج و زیارت، ریاست مجامع عمومی شرکت های مجری عمره و... اشاره کرد.

همچنین از جمله سوابق وی در حوزه ی دیپلماسی فرهنگی و گردشگری می توان به سوابقی مانند مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کانادا، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یوگسلاوی، قائم مقام معاونت بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس مرکز آموزش و توسعه ی همکاری های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی جمهوری اسلامی ایران، مشاور رییس سازمان ایرانگردی و جهانگردی، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در برخی مجامع بین المللی و ... اشاره کرد.

وی عناوینی مانند مدیر دولتی نمونه، رایزن فرهنگی نمونه ی جمهوری اسلامی ایران و... را در کارنامه دارد. محمدی هم چنین از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس و نویسنده آثار ادبی برجسته در این حوزه نیز هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرام

      باسلام امیدوارم خداوند منان عمربابرکت به آقای محمدی عطاکند که تلاش نمودتاحجاج ماباخیالی راحت به دیدارخانه ی معبود بروند پیرمردان وپیرزنانی که سالهاست چشم انتظار همچین روزی بودند موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج