اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۷۸۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

تعطیلی رستوران فوتبالیست مشهور در تهران

رستوران کی اف سی تهران شبعه جام جم که گفته می شد با مدیریت فوتبالیست اسبق تیم ملی هدایت می شود ، تعطیل و جای خود را به رستوران دیگری داد.

سیتنا : رستوران کی اف سی تهران شبعه جام جم که گفته می شد با مدیریت فوتبالیست اسبق تیم ملی هدایت می شود ، تعطیل و جای خود را به رستوران دیگری داد.

رستوران کی اف سی که بر اساس ادعای موسسانش مجوز خود را از شرکت کی اف سی مادر در امریکا دریافت کرده بودند چندی است در تهران جای خود را به فست فود دیگری به نام سوگود (SOOGOOD) داده است.

بر اساس این گزارش ، ادعای رستوران کی فی سی ایرانی چندی پس از انتشار اخبار و نشست مطبوعاتی مدیران این رستوران ، از سوی وزارت خانه های مرتبط با این امر تکذیب شد و قرار شد تا پس از اثبات و احراز مدارک انین شرکت مبنی بر اخذ نمایندگی با مجوز مورد تایید از شرکت مادر ، کی اف سی ایرانی بدون ذکر نام این شرکت و بدون تابلو فعالیت کند.

تعطیلی رستوران فوتبالیست مشهور در تهران

پس از این موضوع مدیران کی اف سی ایرانی تعهد کردند تا مدارک خود را به وزارت بهداشت ، وزارت صنعت و وزارت ارشاد ارائه دهند که با طولانی شدن این پروسه و عدم توانایی کی اف سی در اثبات ادعایش مجبور به پوشاندن لوگوی این رستوران و تغییر نام آن شدند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز رستوران کی اف سی در کشورمان شعب متعددی را افتتاح کرده بود ، اما هیچ یک از آنها ادعای برند اصل و دارای مجوز از شرکت مادر را نداشتند.

کی اف سی ایرانی در اسفند ماه سال ۹۰به صورت رسمی و با برپایی یک نشست خبری کار خود را آغاز کرد ؛ اما از همان ابتدا با مخالفت های بسیاری روبه رو شد و مجبور شد لوگوی اصلی این شرکت که "کلونل" با پاپیون بود را قدری تغییر داده و به سبک خود ، کلونل را بدون پاپیون به سردر فست فود خود آویزان کند.

شرکت کیهان افتخار سینا ، مالک کی اف سی ایرانی که در ابتدای ورود خود مدعی اشتغالزایی ۳ هزار نفری در سطح کشو شده بود ، برنامه ریزی کرده بود تا طی ۵ سال ۵۰۰ شعبه را در سراسر کشور راه اندازی کند.

هم اکنون شعبه جام جم این رستوران که با مالکیت کریم باقری از فوتبالیست های نامدار و سابق تیم ملی هدایت می شد ، تعطیل و با نام جدید SOOGOOD به فعالیت خود ادامه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hoori

      به ما چه خوب؟!

    • ناشناس

      شعورتون نمیرسه منبع رو درست اعلام کنید

    • در اینجا ناشناس

      همون بهتر که تعطیل شد داشت آبروی KFC را میبرد, اصلا مزه KFC واقعی را نمیداد.
      وقتی هم از مسولانش میپرسیدی پس چرا مزه KFC اصل را نمیدهد, پاسخشان این بود که بدلیل تحریم اجازه ورود مواد KFC را نداریم, پس چرا نمایندگیش را گرفتین؟!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • اکسیژن

        شما مریم سراوانی نیستی احیانا؟؟

      • شیطون

        ببخشید . KFC واقعی چه مزه ایه !؟
        تورو خدا یه کم برامون بگو

      • مریم سراوانی

        بابا اسکیژن

    • حمید لکستانی

      رستوران کریم باقری بود که برادر خانومش ادارش میکرد

    • مرتضی جعفری پور

      شعبه جهان شهر کرج رو چی

      پاسخ ها

      • سپیده

        آره تازه تو منوش پیتزا هم گذاشته درضمن دیدی عکس اون kfcبدبختو چیکار کردن اون شب ما برا تولد یکی اونجا بودیم اومدن گیر دادن اینا هم تابلوشونو عوض کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج