۵۱۸۳۰۲
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مرد شیاد را شناسایی کنید

فرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک‌ها طرح دوستی می‌ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می‌کرد، دستگیر شد.

جام جم آنلاین: فرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک‌ها طرح دوستی می‌ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می‌کرد، دستگیر شد.

جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد : چندی پیش یکی از معاونان شعب بانکی در کرج، ماموران پلیس را در جریان قرار داد و مدعی بود که رئیس این شعبه به صورت تلفنی از وی خواسته تا ۱۵۰ میلیون تومان را به حسابش کارت به کارت کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دلیل شرایط مشکوک، ماموران پلیس متوجه شدند که این فرد تحت فشار درخواست پول کرده است و به همین دلیل یک گروه تخصصی بررسی پرونده را در دستور کار قرار داد.
مرد شیاد را شناسایی کنید

صفایی گفت: در نهایت مشخص شد که یکی از مشتریان بانک‌ با جلب اعتماد، رئیس شعبه را به بهانه دریافت وام به خانه خود کشانده و در نهایت این فرد را تحت فشار قرار داده و در خواست 150 میلیون تومان کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این فرد در برخی از استان‌ها نیز با این شیوه آدم‌ربایی و اخاذی کرده است،‌ قاضی پیگیری کننده پرونده با صدور دستور انتشار تصویر متهم، از شهروندان خواست تا اگر به این شیوه تحت اخاذی قرار گرفته‌اند، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      عجب کارمند ساده لوحی بوده این!خدا میدونه این شیاد چه پیشنهاد چرب فریبنده ای بهش داده که لب و لوچه اش آب انداخته کشوندش تو خونه!!!!خخخخخخخخخخ

    • احمدی

      اگر قاضی بودم کاری به قوانین نداشتم. فورا حکم اعدام را صادر میکردم و زمین را از وجود این افراد پاک میکردم

    • بدون نام

      میشه بگید ریس بانک چرا رفته حونه این اقا مگه وام توخونه میدن

    • بدون نام

      مطمئن هستین آدم ربایی؟ شاید هم اون نفراتی که ازشون اخاذی میشده نقطه ضعف و آتویی داشتن و فیلمی یا رکوردی ازشون داشته اون هم توی خونه اون شیاد و از ترس آبروشون مجبور میشدن پول زور به این شیاد بدن و چه سنخیتی با این شیاد داشتن که برن خونش حتی از نظر ظاهر آخه بگو ... بر سرتون که با این با این قیافه اش همنشین میشدین کسر شان نبود براتون؟ و گرنه آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

    • سالار

      این خبر قبلا اعلام شد که مراجعه کننده به شعبه بانک خانمی بوده که برای تعمیر خانه اش درخواست وام نموده واز آنجاییکه به دلایلی موفق به گرفتن وام نمیشه صحبتهایی با رییس شعبه انجام میده وازایشان برای بازدید خانه اش دعوت میکند که ازنزدیک بررسی کنند
      وآقای رییس هم به تنهایی برای بازدید به خانه این خانم میروند که بعداز مدتی چند نفر طبقه نقشه قبلی سر میرسند و ازاین آقای رییس طلب 150میلیون پول نقدو فوری میکنند که آقای رییس هم باتماس با معاون شعبه این پول را دراختیار آنان میگذارد
      رفتن آقای رییس به خانه اون خانم همان و باختن 150میلیون همان

    • یه هموطن

      خخخ آدم عکسشو میبینه میترسه حالا چ برسه خودشو واقعا که متاسفم به اون رییس!!! اگر یه آدم درست حسابی میرفت درخواست وام میداد. عمرا قبول نمیکرد هزار جور بهونه میاورد پس حقشه. حتما یه ریگی تو کفشش بود اونم الان رییس بانکها که یه وام جزی هم میخوان بدن انگار جون به ازراعیل میخوان بده

    • شیرممد

      اما ازوسوسه های شیطانی! چرا بسیاری ازمردها نمیتونن خودشون روکنترل کنن؟! بالاخره یه راهی بایدباشه!! یکی ازصفات بارزمردانگی اراده قویست.حالا به این نتیجه رسیدم که بعضی از زنها مردترند!!!!

    • سلی

      چه قیافه شیطان صفتم داره

    • بدون نام

      رییس بانک رفته خونه طرف واسه چی؟ !

    • بدون نام

      چه رویی هم داره ???

    • جلیل

      مو اینه میشناسوم سر کوچمون فلافل فروشی داره! دیگه ازش فلافل نمیگیروم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج