adexo3
۵۱۸۴۶۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تکنولوژی فرمول ۱ در خودروی جدید اینفینیتی

بسیاری از خودروسازان، از تکنولوژی‌های که در خودروهای فرمول ۱ استفاده می‌شود الهام می‌گیرند و آن‌ها را در سوپراسپرت‌ها به کار می‌گیرند اما حالا اینفنیتی قصد دارد از این تکنولوژی ها برای ساخت یک سدان شهری استفاده کند.

وب سایت دیجی رو: بسیاری از خودروسازان، از تکنولوژی‌های که در خودروهای فرمول ۱ استفاده می‌شود الهام می‌گیرند و آن‌ها را در سوپراسپرت‌ها به کار می‌گیرند اما حالا اینفنیتی قصد دارد از این تکنولوژی ها برای ساخت یک سدان شهری استفاده کند.

تکنولوژی فرمول 1 در خودروی جدید اینفینیتی

اینفنیتی از خودروی مفهومی Q۶۰ پروژه Black S رونمایی کرده است و قرار است با تولید انبوه این خودرو، رقیبی جدید برای خودروسازان آلمانی و مدل‌های مرسدس بنز AMG C۶۳ و BMW M۴ به بازار عرضه کند. در پروژه‌ی Black S، اینفنیتی قصد دارد که مدل Q۶۰ را با یک طراحی آیرودینامیکی بهبود یافته بسازد که از یک پیشرانه‌ی هیبریدی استفاده می‌کند. این پیشرانه با کمک تیم فرمول ۱ رنو ساخته می‌شود.

تکنولوژی فرمول 1 در خودروی جدید اینفینیتی

اینفنیتی مدت زیادی است که به فکر تولید رقیبی برای سری M از BMW است. خودروساز ژاپنی چندی پیش مدل Q۵۰ Eau Rouge را معرفی کرد و گفت که قرار است به زودی این مدل را به تولید انبوه برساند اما به دلایلی این پروژه لغو شد و اینفنیتی در ساخت یک رقیب برای خودروهای آلمانی ناکام ماند. حالا که مدیر این کمپانی عوض شده است، انتظار می‌رود که ساخت این خودرو با جدیت پیش برود و خللی در ساخت آن به وجود نیاید. مدیر جدید اینفنیتی، رولاند کروگر، یکی از مدیران سابق BMW است و طبیعی است که تحت مدیریت یک آلمانی، انتظار تولید یک خودرو با تمرکز بر عملکرد بالا را داشته باشیم.

تکنولوژی فرمول 1 در خودروی جدید اینفینیتی

پیشرانه‌ی هیبریدی که قرار است در پروژه‌ی Black S تولید شود، از یک سیستم بازیابی انرژی بهره می‌برد که قرار است از انرژی الکتریکی بازیابی شده برای افزایش قدرت و گشتاور خودرو استفاده کند. نتیجه‌ی استفاده از این پیشرانه‌ی جدید، شتاب گرفتن آنی و بلافاصله‌ی خودرو خواهد بود.در این تکنولوژی از سیستم هیبریدی دوگانه که در فرمول ۱ استفاده می‌شود الهام گرفته شده است و تا حالا در یک خودروی جاده‌ای استفاده نشده است.

تکنولوژی فرمول 1 در خودروی جدید اینفینیتی

این مدل جدید از پروژه‌ی Black S قرار است نهایت توانایی‌های آیرودینامیکی و قدرت اینفنیتی را به نمایش بگذارد. اینفنیتی قصد دارد با بهبود بخشیدن سیستم تعلیق، طراحی خاص و قدرت و گشتاور بیشتر یک خودروی شهری همه فن حریف بسازد! با وجود تمام تعاریف، هنوز باید تا شروع نمایشگاه خودروی جنوا منتظر بمانیم تا بتوانیم نتیجه‌ی پروژه‌ی Black S را ببینیم.
تکنولوژی فرمول 1 در خودروی جدید اینفینیتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد شبیه پرایده نکنه از تکنولوژی پیشرفته مرسدس پراید توش استفاده کردین.واقعا که از رو ارابه های ایران الگو میگیرین بعد ادعای تکنولوژی میکنید.خجالت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج