۵۱۹۶۶۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد برنی سندرز از فقر شدید جامعه آمریکا

«برنی سندرز» سناتور برجسته حزب دمکرات و یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر از بالاترین میزان فقر در میان کودکان آمریکایی به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا: «برنی سندرز» سناتور برجسته حزب دمکرات و یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر از بالاترین میزان فقر در میان کودکان آمریکایی به شدت انتقاد کرد.

سندرز امروز (سه شنبه) در توییتر خود نوشت: جمهوریخواهان در مورد ارزش های خانواده داد سخن می دهند، بی آنکه بدانند که آمریکا بالاترین میزان فقر در میان کودکان را داراست.

وی پیشتر تاکید کرده بود: در جامعه ای مانند آمریکا که آزادی را هدف نهایی خود می داند، باید (همه افراد آن) برای پایان دادن به هر نوع تبعیض بصورت مستمر تلاش کنند.

وی در گفت و گو با گاردین تاکید کرد: زمانی که ترامپ به رسانه‌ها حمله می‌کند و می‌گوید «هر چیزی که آن‌ها می‌گویند دروغ است» و یا زمانی که یکی از قضات منتصب از سوی جورج بوش را «به‌اصطلاح قاضی» می‌خواند برای رسیدن به یک نتیجه است، آن اینکه تنها فردی که در آمریکا مدافع حقوق مردم است و راست می‌گوید اوست و تنها کسی که می‌تواند کار درست را انجام دهد، رئیس‌جمهوری آمریکا، یعنی «دونالد ترامپ» است. این در حالی است که چنین چیزی در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است.»

گاردین نوشت: زمانی که نظر سندرز را درباره عاقبت ترامپ پرسیدم ،گفت: او در نهایت می‌خواهد رهبر جامعه‌ای باشد که به‌طور قابل‌توجهی به سمت استبداد پیش رفته باشد. جامعه‌ای که قدرت رئیس‌جمهورش فوق‌العاده و حتی فراتر از قانون است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      بالاخره یه احمدی نژاد امریکایی برای آمریکا لازم بود که او اینک رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ است! حالا مونده تا 4سال از امریکا چیزی نمیمونه!

    • بدون نام

      پس این اقابیادایران چی میگه؟؟احتمالا اگرمناطق محرومی مثل محله ما روببینه خودکشی میکنه!!

    • بدون نام

      کاربرگرامی ترامپ سه ماهه دولت روتحویل گرفته این فقری که این اقامیگه محصول هشت سال ریاست جمهوری اوباماهستش لطفابرای تخریب دیگران بدون فکرکردن نظرندید

    • بدون نام

      خخخخخ . اینا فقسر نیستن فقط خوشی زده زیر دلشون توقعشون زیاد شده . ماهم فقر عقلی داریم

    • بدون نام

      اگ بیادحصیرآباد.شلینگ آباد.منبع آب.۴۰۰دستگاه.کوی الصافی.گاومیش ابادزارزارب حال ماگریه میکنه.بجای اینک آمارفقروبیکاری کشورهای دیگ رواطلاع رسانی کنیدبچسب ب کشورخودمون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج