۵۱۹۸۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کنسرت یک خواننده به یاد دو هنرمند فقید...

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شب میزبان دومین برنامه موسیقایی نخستین جشنواره سه گانه خلیج فارس با خوانندگی فرمان فتحعلیان بود.

کنسرت یک خواننده به یاد دو هنرمند فقید...

روزنامه تماشا: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شب میزبان دومین برنامه موسیقایی نخستین جشنواره سه گانه خلیج فارس با خوانندگی فرمان فتحعلیان بود.

این برنامه پنجشنبه 26 اردیبهشت با حضور پرتعداد مخاطبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و فرمان فتحعلیان و گروه موسیقی ایلیا با کمترین تغییرات نسبت به اجراهای قبلی خود در دو بخش، مجموعه منتخبی از 4 آلبوم گذشته خود را برای علاقمندان اجرا کردند.

این خواننده در کنسرت بهاره خود گفت: دلم می خواهد از این فرصت استفاده و یادی کنیم از هنرمندانی که از آغاز امسال تاکنون دار فانی را وداع کردند. هنرمندان بزرگی چون سعدی افشار و عسل بدیعی که هر دو از هنرمندان ارزنده فرهنگ و هنر این سرزمین بودند.

کنسرت یک خواننده به یاد دو هنرمند فقید...

وی ادامه داد: زنده یاد عسل بدیعی از طرفداران گروه ما بود که همیشه در کنسرت های ما حضور داشتند و حضورشان مایه دلگرمی ما بود. او با کار ارزشمندی که با اهدای اعضای خود انجام داد به بسیاری از انسان ها جان دوباره ای بخشید و این کار شایسته یک بانوی ایرانی است که ارزش فراوانی برای همه دارد.

قطعه های «زین دو هزاران» با شعری از مولانا و قطعه «صلح ابدی» با شعری از آرش غنی زاده قطعات بعدی بودند که فتحعلیان در این کنسرت اجرا کرد. بعد از اجرای قطعه های «ناجی» و «سلطان طریقت» قطعه پایانی بخش اول کنسرت را اجرا کرد که این قطعه در دفعه اول اجرا با قطعی صدای «درامز» همراه شد که این اتفاق عصبانیت شدید فتحعلیان را همراه داشت به طوری که وی بعد از گذشت چند دقیقه از این قطعه به یکباره اجرا را قطع کرد و با عذرخواهی از تماشاگران از آنها فرصت خواست تا نقص فنی موجود برطرف شود.

فتحعلیان گفت: قطعی صدای سالن باعث شد که از این فرصت استفاده کرده و اعلام کنم به زودی آلبوم جدید گروه ایلیا روانه بازار موسیقی خواهد شد. البته این آلبوم هم اکنون مراحل صدور مجوز خودر ا طی می کند که در صورت کسب مجوز همراه با دو نماهنگ تصویری که برای اولین بار در فعالیت های من اتفاق افتاده، روانه بازار موسیقی می شود و وی بعد از اینکه مشکل فنی صدای ساز درام حل شد قطعه «با مردم بیگانه» را اجرا کردکه این قطعه به دلیل تکنوازی سازهای کنسرت که در قالب معرفی نوازندگان برنامه ارائه شد با استقبال حاضران در کنسرت مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج