۵۲۰۰۷۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ: رفتار ستیزه جویانه ایران را تحمل نمی کنم!

دولت آمریکا با اخطار به تهران مدعی شد که «رفتار ستیزه جویانه» ایران را تحمل نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی در اخطاری جدید به تهران مدعی شدند که «رفتار ستیزه جویانه» [!] ایران را تحمل نخواهند کرد.

ترامپ گفت که بحث برانگیزترین موضوع توافق هسته ای ایران- برجام- است که «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه چهار کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل، آلمان و اتحادیه اروپا در ژوئیه ۲۰۱۵ به امضاء رساند.

پنج شنبه گذشته، ترامپ در یک کنفرانس خبری بدون ذکر موارد مشخصی از نقض برجام از سوی تهران مدعی شد: «[ایران] به روح توافق هسته ای پایبند نبوده است!»

اما «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات خود به رغم تصدیق پایبندی ایران به تعهدات مندرج در این توافق هسته ای، گفت که ترامپ با این حال دستور بررسی این توافق هسته ای را صادر کرده است.

طبق سند «برنامه جامع اقدام مشترک»، وزارت امور خارجه آمریکا باید هر ۹۰ روز یکبار به کنگره اطلاع دهد که آیا ایران به تعهدات خود عمل کرده است یا خیر. این گزارش، نخستین گزارش دولت ترامپ در خصوص برجام به کنگره است.

تیلرسون پس از تسلیم گزارش خود به کنگره خطاب به خبرنگاران گفت: «برنامه جامع اقدام مشترک- برجام- در دستیابی به هدفِ یک ایران غیر هسته ای شکست خورده است؛ این توافق تنها هدف آنها [ایران] را برای تبدیل شدن به یک کشور [برخوردار از توان] هسته ای به تأخیر می اندازد. این توافق نمایانگر رویکرد مشابه و ناموفقی در گذشته است که ما را هم اکنون با تهدید قریب الوقوع از جانب کره شمالی روبرو ساخته است. دولت ترامپ قصد ندارد که مسئولیت را به گردن دولت آینده ایران بیاندازد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      حرف زیادی می زنه!
      فکر کرده پولداره چه غلطی می خواد بکنه؟!

    • بدون نام

      این بنده خدا دید کره شمالی شوخی نداره و خیط شد گیر داده به ایران

    • بدون نام

      تحمل نکن و از ناراحتی بمیر !!

    • امیر

      گور بابات!

    • بدون نام

      گستاخ دیوانه تو عددی نیستی که بخواههی برای ایران باعظمت شاخه شونه بکشی

    • بدون نام

      ترامپ جنگ تبلیغاتی راه انداخته سعی میکنه هر جا کمترین هزینه براش هست یک عرض اندامی بکنه تا متحدان و دشمنان امریکا در دنیا هنوز باور کنند که امریکا همون امریکای سابقه
      انداختن بمب در افغانستان حمله به فردوگاه سوریه جوری که فرداش هواپیما های روسی از باندش استفاده میکردن(بدون خسارت جدی به فرودگاه) بردن ناو به کره شمالی و ... یه سری کار پر هیاهو هست که نه هزینه ای برای امریکا داره نه نتیجه نظامی فقط تبلیغاته
      هر حرفی علیه ایران و برجام بزنه هم تبلیغاته و بدون تاثیر

    • بدون نام

      دولت ترامپ قصد ندارد که مسئولیت را به گردن دولت آینده ایران بیاندازد.............طبق معمول نظرات هموطنان محترم هم فقط فحش وناسزاست !

    • بدون نام

      ترامپ بیا ما منتظرتیم . این موافق ها رو خودم برات کنار میزنم . این کسایی که نظر میدن هیچی نیستن فقط یک مشت بز دل ترسو که برای نفع شخصیشون و اختلاس هاشون دارن بهونه میارن

    • ابراهيم

      اگر ميخواهيد در باره سياست اظهار نظر كنيد لطفا چاله ميدونى صحبت نكنيد! ممنون

    • حمیدشهی

      این احمق دیوانه را هنوز براش تعریف نکردن که ایران در دفاع مقدس چگونه مقابل 37 کشور چنگید حا لا خودش وچندتا از مزدوراش چنگو دندان نشون میدن نمی دونند منتظریم دست از پا خطا کنند تا تقاص خون تک تک شهیدا نمان را مستقیم از جنایتکار عالم امریکا بگیریم. خوشا به حال ان روز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج