اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۰۶۷۳
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

هاشمی: اتباع افغانی و عراقی، مهمان ما هستند

استاندار تهران، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشورمان هستند و گفت: اکثر آنها در کشور خود مشکل دارند و اگر اینگونه نبود یقیناً بخش عمده‌ای از آنان به کشور ما نمی‌آمدند.

خبرگزاری تسنیم: سیدحسین هاشمی در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی و سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد، ضمن اینکه در جریان خدمات ارایه شده به اتباع قرار گرفت مونیتورینگ آنلاین اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استان را نیز افتتاح کرد.

وی در این مراسم اظهار کرد:‌ همکاری خوبی که میان همکاران در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وجود دارد بسیار ارزشمند است و مشکلات خوشبختانه به حداقل رسیده اما همچنان به آن درجه مطلوبی که باید نرسیده است.

استاندار تهران با بیان اینکه نیاز است موفقیت اداره اتباع استان علاوه بر داخل کشور در سطح بین المللی نیز مطرح باشد، تاکید کرد: روان کارمند باید همواره در آرامش باشد اگر در کار تنش و استرس باشد در سیستم اجرا خلل ایجاد خواهد شد و با هماهنگی و تعامل کارها خوب پیش می‌رود و بهره‌وری کارمند افزایش می یابد.

هاشمی، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشورمان هستند و تصریح کرد: اکثر آنها در کشور خود مشکل دارند و اگر اینگونه نبود یقیناً بخش عمده‌ای از آنان به کشور ما نمی‌آمدند.

وی ادامه داد: ‌لازم است خدمات رسانی به مهاجران به درستی و به موقع انجام شود که اجر معنوی نیز در ارائه خدمات به آنها وجود دارد.

به گفته استاندار تهران، این گزارشها به مراجع بین المللی هم می‌رسد و آنها بازتاب می‌دهند و یک پیشینه خوب برای کل مجموعه اداره اتباع رقم می‌خورد.

در ادامه استاندار تهران درجریان وضعیت و مشکلاتی که از سوی کارمندان اداره کل اتباع اشاره شد قرار گرفت و به ارائه خدمات مطلوب به آنها تاکید کرد.

هاشمی با بیان اینکه اردوگاه پناهندگان نظم گرفته است، گفت: کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نیز از این وضعیت اظهار رضایت کرده و جای سپاسگزاری است.

وی بر بهره‌مندی از منابع کمیساریا به طور خاص برای استان تهران تاکید کرد و افزود: سیستم آنلاین مانیتورینگ اردوگاهها تاثیرگذار است و این امر در تصمیمهای مدیریتی کمک می کند.

گفتنی است، در این مراسم گزارشی از وضعیت ارائه خدمات از سوی اداره کل اتباع استان تهران به مهاجران ارائه شد که براساس این گزارش؛ حداقل اتباع مراجعه کننده در روز ۴۰۰ نفر است و در اردوگاه مراقبتی در دو سه روز اخیر بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر مراجعه کننده وجود داشته که در مجموع روزانه حدود سه نفر به اداره کل اتباع مراجعه می‌کنند.

همچنین در خصوص ایجاد سالن همایشها در جهت اقدامات فرهنگی در اردوگاه گل تپه و ساماندهی هیاتهای مذهبی اتباع خارجی و تهیه طرحهای مطالعاتی برای ورود اتباع خارجی به کشور گزارشی ارایه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      عجب

    • بدون نام

      مهمان چندروزه الان نسل سوم یابیشترازافاغنه درایران سکونت دارند ماشالله وضع زندگیشون هم ازماخیلی بهتره بازارکارواشتغال راهم ازبچه های ما گرفتند

    • بدون نام

      اقای هاشمی نگو مهمان بگو صاحب خونه

    • بدون نام

      خوش بحالمون شد دیگه

    • نادیا

      خندیدیم

    • بی نام

      ما مهمان نمیخایم

    • بدون نام

      نژادپرست های بدبخت

    • مشتاق

      سلام.آقا این ثواب رو اگر ما نخواهیم باید کی رو ببینیم .نشستین اون بالا و ژست مسلمونی گرفتین بیا قرچک بیا ورامین ببین افغانی چه جنایتها که نمیکنه .شهرداری تمام کارگرهاش افغانی اند اون وقت جوانهای خودمون.... خجالت بکشید بخدا اگر شرف داشتید و اگر غیرت داشتید و اگر یه سر سوزن به فکر ایران و ایرانی بودید این حرفها رو نمیزدید.لعنت بر وطن فروش و لعنت به هم وطن فروش

    • بدون نام

      آقای بدون نام توهم کار کن پولدارشو یه کارگر افغانستانی 6صبح ازخونش میزنه بیرون شب ساعته 8 میاد خونه ولی تو وامثال تو ساعت 11بیدارمیشید توقع داری پولدار هم بشی

    • بدون نام

      مهمانی که حالاصاحب خانه شدن وماشدیم مستاجر

    • بدون نام

      شماهم اگه جرات دارید چند روز برید افغانستان مهمونی ......هر چی ... راه دادید توی ایران

    • بدون نام

      طرف نفسش از جای گرم بالا میاد که میگه اینا مهمونند .خودش نشسته اون بالا .... .مهمون داری هم میکنه .فقط میخوان خودشونا خوب جا بزنند .برو بابا بس کنید دیگه .خجالت بکشید .ایران دیگه مال افغانی هاست

    • بدون نام

      اقای۲۶۳۶طرفدار افقانیها هستید اگر این نا مسلمانها کار ندن به این خارجیها ما هم صبح تا شب کار می کنیم هیچ موقع طرفدار نباش شاید هم افقانی هستی نوشتی

    • mohajer

      ما همه صاحب خونه هستیم مهمان چیه؟؟

    • بدون نام

      اقا ترا به خدا قسم می دم برید مولوی انبار نفت تمام مغازها همه اش افغانیه

    • بدون نام

      فکر میکنی همین پول یارانه هاتو از کجا میگیری؟ اتباع عراقی و افغانی باید مالیاتشونو بدن تا تو یارانتو بگیری!

    • بدون نام

      هر چی کشور گدا وگشنه هست دوربرماجم شده مامهمان نمیخواهیم.این خود راضی ها دارند امکانات کشورمان به طور رایگان استفاده میکنند وحرف ازیارانه ومالیات میزنند.برید کشورتون ماشما تجاوزکاران وجنایت کاران رو نمیخواهیم.فقط برید جهنم شید

    • بی نام

      دمدت گرم داداش

    • کوثری

      خوب جمع کن ببر خونه تون من بعنوان یک ایرانی دوست ندارم یار وانصار محمو افعان دوباره ایران را اشغال کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج