۵۲۰۷۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش ستاد قالیباف به برنامه جنجالی BBC

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در واکنش به پخش بخشی از فایل صوتی سخنرانی قالیباف، گفت: این‌که شبکه بی‌بی‌سی خط تخریب نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را از قالیباف شروع می‌کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است.

روزنامه بهار: سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در واکنش به پخش بخشی از فایل صوتی سخنرانی قالیباف، گفت: این‌که شبکه بی‌بی‌سی خط تخریب نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را از قالیباف شروع می‌کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است.

پرویز اسماعیلی، در واکنش به برنامه شبکه بی‌بی‌سی در تخریب قالیباف، گفت: پروژه تخریب قالیباف از مدتی قبل با پخش برنامه‌ای از صدای آمریکا آغاز شده بود و با توجه به روشن‌شدن تقریبی صحنه انتخابات، فاز جدید این عملیات روانی و تخریبی از سوی شبکه بی‌بی‌سی دنبال شد و این قابل پیش‌بینی بود. وی ادامه داد: سناریوی دشمنان تحمیل فضای تخریب و جنگ روانی به جای رقابت سالم در انتخابات است و نامزدهای محترم و ستادهای آن‌ها باید چنین اقداماتی را صراحتا محکوم و با این روش‌ها مرزبندی کنند. اسماعیلی گفت: نکته جالب این است که این شبکه ماهواره‌ای هیچ بهانه‌ای برای تخریب آقای قالیباف نظیر خدشه در مدیریت و کارآمدی و نیز محبوبیت عمومی ایشان پیدا نکرده و تلاش کرده است تا با تقطیع هدفمند بخش‌هایی از سخنان ایشان، وی را تخریب کند.

حال آن‌که نگاه دقیق‌تری به اهداف پشت‌صحنه این برنامه نشان‌دهنده تلاش این شبکه برای تخریب نامزدهای دارای وجهه مردمی و کارآمد در آستانه انتخابات، تشدید منازعه بین نامزدها و تزریق تنش به فضای انتخاباتی است. وی ادامه داد: اتفاقا حتی آنچه پخش شده، اوج تدبیر و سیاستمداری هوشمندانه برای حفظ آرامش و امنیت محیط‌های دانشگاهی و دانشجویان در برابر بازی‌های اهل سیاست را نشان می‌دهد. ضمن این‌که بعد از حضور ایشان در فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولان ارشد دولت اصلاحات و از جمله وزارت کشور وقت بارها از مدیریت هوشمندانه قالیباف از‌جمله در حفظ فضای آرام و با‌نشاط دانشگاه‌ها تقدیر کردند.

سخنگوی ستاد قالیباف گفت: بهتر از همه ما، خود دانشجویان عزیز می‌دانند که در دوران مدیریت پلیس توسط قالیباف حتی یک گلوله در محیط دانشگاه‌ها شلیک نشد. دانشجویان به‌خوبی در خاطر دارند که سردار طلایی، رییس وقت پلیس تهران، به جای ورود به دانشگاه تهران، در بیرون از دانشگاه با دانشجویان معترض به‌گونه‌ای صحبت کرد که همان‌ها برای وی کف زدند و دسته‌گل به گردنش انداختند و به‌ کلاس‌ها بازگشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اینجوری که ازش بد میگن، آدم به این نتیجه میرسه که میتونه خیلی به سود ایران کار کنه. ازش ترسیدن

    • کاربر

      منفیارو...

    • بدون نام

      اين انگليس ها از هر كي بد ميگن شك نكنين قصد تخريبش رو دارن چون به نفع ايران كار مي كنه ميترسن و ميخوان خرابش كنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج