adexo3
۵۲۰۸۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمادگی نیروی دریایی برای اجرای منویات رهبر

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به جرات می‌توانیم بگوییم که برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و پیگیری منافع نظام اسلامی در حوزه خلیج‌فارس و تنگه هرمز آمادگی کامل داریم.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به جرات می‌توانیم بگوییم که برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و پیگیری منافع نظام اسلامی در حوزه خلیج‌فارس و تنگه هرمز آمادگی کامل داریم.

دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان دیدار از منطقه پنجم دریایی و جزایر نازعات، با رزمندگان منطقه و خانواده‌های آنان به طور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در اجتماع کارکنان ستاد منطقه پنجم دریایی با اشاره به اقتدار و توانمندی ایجاد شده در حوزه خلیج‌فارس و تنگه هرمز برای صیانت و پاسداری از حریم و منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تحقق منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: شکل‌گیری و استقرار این توانمندی و اقتدار مرهون مجاهدت و تلاش‌های یکایک رزمندگان و فرماندهان مومن و خستگی ناپذیر است و اگر نبود این همت و مجاهدت، دستیابی به چنین امکان مهم و ارزشمندی غیر ممکن بود.

دريادار فدوي خاطر نشان کرد: ما پاسداریم و پاسداری از انقلاب اسلامی عهد و تکلیف ماست و تا آخر بر سر این عهد و پیمان ایستاده‌ایم و معتقدیم که بالاتر از همه ادوات و تجهیزات و ساز و برگ نظامی، این ایمان و باور عجین شده با پوست و خون رزمندگان ما است که مهم‌ترین عامل تعیین کننده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: نیروی دریایی مقتدر ما در خلیج فارس و تنگه هرمز یکی از بازوان قدرتمند ملت و نظام اسلامی برای مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی متجاوزان و بدخواهان است. وی افزود: فرزندان ملت قهرمان ایران در نیروی دریایی سپاه به سطح اطمینان بخشی از آمادگی دست پیدا کرده‌اند و تلاش‌ها برای دستیابی به بالاترین سطح ممکن ادامه دارد و برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و پیگیری منافع نظام اسلامی آمادگی کامل داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج