adexo3
۵۲۰۹۳۱
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

بیلی ایکنر و سث روگن در «شیرشاه»‌

بعد از انتخاب دونالد گلاور برای صداپیشگی سیمبا و بازگشت جیمز ارل‌جونز برای نقش موفاسا در بازسازی «شیرشاه» حالا صداپیشه‌ی دو تا از معروفترین کاراکترهای این انیمیشن مشخص شدند.

وب سایت فیلم نت نیوز: بعد از انتخاب دونالد گلاور برای صداپیشگی سیمبا و بازگشت جیمز ارل‌جونز برای نقش موفاسا در بازسازی «شیرشاه» حالا صداپیشه‌ی دو تا از معروفترین کاراکترهای این انیمیشن مشخص شدند.

روز گذشته والت دیزنی تاریخ اکران تعدادی از فیلم‌هایش را در چند سال آینده مشخص کرد که در بینشان بازسازی فیلم زنده‌ی انیمیشن شیر شاه هم به چشم می‌خورد. جان فاورو بعد از اینکه سال گذشته با ساخت بازسازی کتاب جنگل تجربه‌ی بسیار موفقی را از سر گذراند، بازسازی شیر شاه را هم کارگردانی می‌کند که در آن دونالد گلاور جای کاراکتر سیمبا صحبت می‌کند و جیمز ارل جونز هم مانند نسخه‌ی کلاسیک و انیمیشن شیر شاه، صداپیشه‌ی موفاسا پدر سیمبا است. علاوه بر این دو، صحبت‌هایی هم با بیانسه برای صداپیشگی نالا شده است که هنوز به طور قطعی تأیید نشده است.
بیلی ایکنر و سث روگن در «شیرشاه»‌
اما حالا صداپیشه‌ی دو تن از مهم‌ترین کاراکترهای شیرشاه مشخص شده است: تیمون و پومبا، دوستان سرخوش و بامزه‌ی سیمبا. دو کاراکتری که بدون شک دو تا از جذابترین و محبوبترین شخصیت‌های شیر شاه به حساب می‌آیند. در نسخه‌ی انیمیشن دو بعدی این فیلم که در سال ۱۹۹۴ به نمایش در آمد، نیتن لین و ارنی سابلا صداپیشه‌ی تیمون و پومبا بودند. ولی در نسخه‌ی بازسازی شده و فیلم زنده‌ی آن، بیلی ایکنر و سث روگن ایفاگر نقششاه خواهند بود.

پیدا کردن بازیگران مناسب برای این دو کاراکتر شاید حتی از صداپیشه‌ی سیمبا هم سخت تر بوده است. تیمون و پومبا به یادماندنی ترین کاراکترهای شیر شاه هستند که همه آن دو را به خاطر آهنگ معروفشان «هاکونا ماتاتا» می‌شناسند. آهنگی شاد و سرزنده که معنی کلی‌اش «نگران چیزی نباش» است.

هنوز به طور قطع مشخص نشده است که آیا این بازسازی همچون نسخه‌ی اصلی موزیکال خواهد بود یا نه. ولی از آنجایی که فیلم دیو و دلبر همچون انیمیشنش موزیکال ساخته شد، بعید نیست که این بار هم مؤلفه‌های نسخه‌ی اصلی را تکرار کنند. مخصوصاً که خواننده‌ی با استعدادی مثل دونالد گلاور در نقش سیمبا حضور دارد و احتمال صداپیشگی بیانسه هم می‌رود.گ

حالا اما سؤال مهمی که باقی می‌ماند، این است که فاورو برای نقش اسکار، عموی شیطان‌صفت سیمبا و ضد قهرمان داستان، چه کسی را انتخاب خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج