۵۲۰۹۹۳
۸ نظر
۵۰۶۳
۸ نظر
۵۰۶۳
پ

مرگ زن جوان در تصادف بزرگراه آزادگان

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان منجر به مرگ زن جوان شد.

خبرگزاری تسنیم: تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان منجر به مرگ زن جوان شد.

ساعت ۶:۳۲ صبح امروز برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، حوالی بلوار الغدیر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۸۷ آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا فولادی؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شده که ناگهان یک دستگاه کامیون به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب خودرو سواری برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: براثر شدت این برخورد، خودروی سواری به قسمت سرعت بزرگراه پرتاب و هر دو سرنشین این وسیله نقلیه در میان آهن پاره‌های اتاقک متلاشی شده آن، گرفتار شده بودند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با قرار دادن علائم هشداردهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و پس از رفع نشتی بنزین خودروی سواری، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودرو پراید شدند.

فولادی افزود: نیروهای عملیاتی در زمانی کوتاه هر دو سرنشین خودروی سواری (مرد و زن سی و سی و دو ساله) که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حضر در صحنه تصادف دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و مرد جوان نیز که به شدت مجروح شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت همچنین علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا جلوی تولید پراید که در سال 1370تولیدش در کره جنوبی ممنوع شد. نمی گیرند. اصلأ کسی از مسوولین به فکر جان انسان در ایران هست...نه خدا وکیلی فقط به فکر خودشان و خانواده شا هستند.

    • اریوبرزن

      بی توجهی راننده کامیون چه ربطی به خودروپرایدداره؟مثلااگر پژو بودفکرنمیکنم فرقی دراصل قضیه میکرد!هرچندکه بنده بارهاازهمین طریق اعلام کردم که اقایون برای سودجویی اینقدرباجان ومال مردم بازی نکنیدوتولیداین خودروهای بی کیفیت رومتوقف کنید

    • بدون نام

      کجایی این وسط پراید چکارس کامیون بهش زده ملتفتی !!!!

    • یاسر

      توقف کنار بزرگراه ممنوعه تازه حتی اگر خودرو توقف کنه به دللیل شرایط فنی باید علایم هشداردهنده همانند فلاشر و تابلو خطر رعایت کرد بطور کلی توقف تو اتوبانهای داخل تهران حوالی غروب تا صبح خطرناکه چون تریلی ها تردد میکنن متاسفانه راننده های ماشین سنگین هم رعایت نمیکنن

    • نرگس

      وای خدای من چرا اخه

    • بدون نام

      جناب ملتفت منظوردوستمون اینه که اگه پراید ازبدنه محکمی برخورداربود شدت جراحات کمترمیشد درضمن راننده کامیون احتمال زیاد خواب تشریف داشتن خبرش بزودی میرسه

    • بدون نام

      چرا پراید هم تاثیر داره تو مرگ و میر.عین حلبی روغن میمونه پراید

    • بدون نام

      بازهم خبر مرگ اونم با پراید واااای خدای من 90درصد مرگ و میر با اتومبیل فقط پرایده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج