۵۲۱۴۸۶
۱۸ نظر
۵۰۷۳
۱۸ نظر
۵۰۷۳
پ

۴ درصد موردنظر قالیباف چه کسانی هستند؟

۴درصد سرمایه‌سالاران جامعه مقابل ۹۶درصد جامعه ایستاده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خود را نماینده و صدای ۹۶ درصد از مردم معرفی کرده که ۴ درصد سرمایه‌سالاران جامعه مقابل آن ایستاده‌اند، کسانی که پول دارند، قدرت دارند، رسانه دارند و به‌راحتی می‌توانند هر مانعی بر سر راه‌شان را تخریب کنند، فریب دهند و مرتباً گوی قدرت و ثروت را در میان خود بچرخانند.

اما این ۹۶ درصد چه‌کسانی هستند و آن ۴ درصد چه‌کسانی؟ ماهیت جنبش ۹۶درصدی‌ها چیست؟! تعریف دکتر قالیباف از این ۹۶ درصد ابداً در قشر فقیر جامعه خلاصه نمی‌شود. این ۹۶ درصد شامل همه افراد از همه قشرها، هستند که طعم محرومیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را چشیده‌اند.

۹۶ درصد یعنی آن کارمند طبقه متوسط که یک عمر باید بدود تا قسط خانه و ماشین و امکانات اولیه زندگی‌اش تأمین شود؛ و ۴ درصد یعنی آن مدیر طبقه متوسط که با رشوه و آلوده کردن خود به حرام، ثروت می‌اندوزد.

۹۶ درصد یعنی آن دانشجوی تحصیل‌کرده، آن جوان نخبه دانشگاهی که برای ثبت اختراع و اکتشافش، برای اثبات خود، ده سال از این اداره به آن اداره پاسکاری می‌شود؛ و ۴ درصد یعنی آن نجومی‌بگیر یقه‌بسته بیت‌المال، که در ۷۰سالگی همچنان به میز و منصب چسبیده است.

۹۶ درصد یعنی آن ایثارگر، آن ارتشی، آن بسیجی که در جنگ تحمیلی ۸ساله، برای این مرزوبوم، جانش را به کف دست گرفته و سالها جنگیده و الآن حاشیه‌نشین و فراموش‌شده است؛ و ۴ درصد یعنی باجناق فلان چهره سابقاً اصولگرا و جدیداً اصلاح‌طلب، که میلیاردها تومان از بنیاد شهید اختلاس کرده است.

۹۶ درصد یعنی آن جوان ۳۰‌ــ۲۰ ساله که به هر شرکت و دستگاهی برای کار و اشتغال می‌رود، رزومه پر و پیمان و معرفی‌نامه از فلان کله‌گنده را از او می‌طلبند؛ و ۴ درصد یعنی آن آقازاده ۲۸ساله لیسانسیه که مدیرعامل ۴ شرکت دولتی و خصوصی است، صرفاً به‌حکم آقازادگی‌اش!

۹۶ درصد یعنی آن تولیدکننده، آن صنعتگر، آن کشاورز که به هزاران بهانه، مالیات، آب و برق صنعتی، مجوز فلان تولید، چنان سرمایه‌اش را می‌مکند که دیگر توان تولید برای کشور ندارد؛ و ۴ درصد یعنی آن میلیاردر #وارداتچی لواسان‌نشینی که با مشاغل دولتی، ۳۳ شرکت وارداتی به نام خود و زن و فرزندش دارد و در رأس هرم «صنعت» کشور می‌نشیند!

۹۶ درصد یعنی آن کشاورز و دامدار و مرغدار و کارآفرینی که تولیدش به ثمن بخس خریداری می‌شود؛ و ۴ درصد یعنی آن دلال خصوصی و دولتی که همان تولید را به چنگ آورده و با قیمت گزاف بر مردم قالب می‌کند.

۹۶ درصد یعنی آن فرهنگی که هنوز به‌دنبال مسکن مهر و قسط پراید با ۳ ضامن و دهها سفته است؛ و ۴ درصد یعنی آن مدیر دولتی که هزاران میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان به جیب می‌زند و دزدی‌اش، «معوقه بانکی» خوانده می‌شود.

۹۶ درصد یعنی آن هنرپیشه و سینماگر و هنرمند این مملکت که از سر بی‌پولی، تبلیغ مبل و موکت و کفش می‌کند و از سر بیکاری، در ریاست جمهوری ثبت‌نام می‌کند؛ و ۴ درصد یعنی آن مافیای خانوادگی سینما که بازیگرانش را با اغوای پارتیها و کمپینهای آلوده سیاسی، می‌چیند.

۹۶ درصد یعنی آن کارمند و کارگری که روزبه‌روز سفره‌اش کوچکتر می‌شود، امنیت شغلی ندارد، برای حفظ شغلش حاضر می‌شود هر کاری بکند؛ و ۴ درصد یعنی آن مدیر فرصت‌طلبی که با باندبازی به‌جای آبادانی کشور، جیب‌های خود و باندش هر روز لبریزتر می‌شود.

۹۶ درصد یعنی همه آنهایی که مالک و سرمایه حقیقی این سرزمینند، یعنی مردم و ۴ درصد یعنی همه دزدانی که بر گلوگاه‌های قدرت و ثروت این مملکت چنبره زده‌اند.

جنبش ۹۶درصدی از گفتگوی تلویزیونی ۷ اردیبهشت قالیباف، آغاز شده است و ۲۹ اردیبهشت ۹۶، روز پیروزی جنبش ۹۶درصدی‌ها و خداحافظی با ۴درصدی‌هاست. دولت «مردم» در راه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو رور انتخابات معلوم میشه چهار در صد کیا هستند چهار ذر صدی که بر 96/. به قول قالیباف پیروز میشه!!!

    • بدون نام

      چقدر شبیه بگم بگمی..خدانکنه مردمو گول بزنی وگرنه باید آبو بریزیم اونجامون که میسوزه..لولو خورخوره

    • ali

      چهار درصد نیست مفت خورها بیشتر از این هستند شاسی بلندها رو تو خیابان بشماری معلوم میشود

    • بدون نام

      منظورایشان از۹۶درصدیعنی سال۹۶...یک سؤال:خودآقای قالی باف،جزو«۹۶»است یا«۴»درصد؟!این آقازاده هاحاصل سی وهشت سال دروغ وفریبکاری مسؤلانی چون شماست..

    • بدون نام

      یکی نیست بهش بگه خودش وآنهاکه ازشهرداری املاک نجومی گرفتن جزکدام گروه هستند.

    • بدون نام

      عملکرد آقای قالیباف در شهرداری نشون میده که اتفاقا ایشون از 4% خیلی استفاده کرده . شهرداری از سرمایه دارها میگرفته تا ساخت وسازشان را با وجود خلافی انجام دهند

    • بدون نام

      خود قالیباف از همین 4 درصد است که معلوم نیست حرفش چیه

    • بدون نام

      این 4 درصد تماما دولتیان راستگو .! هستند.

    • بدون نام

      برج سازان و شهر فروشان و زمین خوران ۴ درصدی که طرفدار قالی باف هستند

    • بدون نام

      کل اصول گرا ها ۴ درصد هستند.

    • بدون نام

      اونهایی که املاک نجومی گرفتند

    • بدون نام

      اقای قالیباف خوب ادرس دادی خودتو فراموش کردی با خودت ودوستان املاک بگیرت میشن چهار درصد

    • شهراد

      انشااله تا پایان انتخابات دکتر قالیباف دست همشونو رو میکنه

    • بدون نام

      پس چطور روحانی با چهارصد رای آورد ولی قالیباف با 96درصد نتونست؟!!! :))
      آقای قالیباف عدام فریبی کافیه به جای حمله به بقیه و تقلید از کارها و جملات دیگران یکم از برنامه های خودت بگو برادر

    • کاویانی

      باز اگه رییسی این حرفو میزد یه چیزی,بگو خود تو آقای قالیباف دایم بین چهار درصدیا در رفت و آمدی که!همتون دعواتون سر کسب قدرته نه خدمت به خلق,یه شبه از اون چهار در صد اومدی بیرون؟!؟!انتخاب بین تو و حسن روحانی انتخاب بین بد و بدتره,تو بد و حسن روحانی بدتر,جهانگیریم که کلا شوته,فقط یه آدم تو شماها باشه چشمش نزنیم رییسیه, وگرنه همتون عشق قدرتین.

    • ناشناس

      خیلی حرف قشنگی زدی کاویانی.
      شرکت نفتیا و پزشکا با اون درامدهای کلان که خون مردم مریض بدبخت رو مکیدن جزء 4 درصدیا نیستند؟
      یه مشت بازیگر بی سواد مفت خود با اون درامدهای نجومی چی؟ واسه یه فیلم تا300 یا 400 ملیون هم میگیرن بعضی ها هم ملیاردی
      اون وقت یه کارمند ساده و یا یه معلم باید کلی قسط بده نه خونه نه درامد درست
      بی کارا که دیگه هیچی
      این همه درس بخون بعدشم هیچی

    • بی نام

      کارمندای بانک چی؟
      همین که میرن سر کار بهشون خونه میدن اون وقت یه کارمند ساده دولت از جمله معلم ها باید تا زمان بازنشستگی رو در حسرت خونه بمونه.
      ایشالا که خیر نبینید

    • خاک

      نود و شش درصدی ها شدند ۷۰ و خوردای خدا شاهد بیست و خورده ای با دلی ضعیف از ما کندند و خودشان را به شاخه های چهاردرصدی سست چسباندن یک روز انها مثل برگ می افتن دنیا محل گذر است محل ماندن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج