اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۱۷۱
۲۸ نظر
۵۰۰۲
۲۸ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه دختر علیرضا افتخاری به عزت‌ الله انتظامی

در پی انتشار نامه افشاگرانه عزت‌الله انتظامی درخصوص استفاده سیاسی «اسفندیار رحیم‌مشایی» از وی برای حضور در ستاد انتخابات کشور، فرزند علیرضا افتخاری نامه‌ای به این بازیگر پیشکسوت نوشت.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار نامه افشاگرانه عزت‌الله انتظامی درخصوص استفاده سیاسی «اسفندیار رحیم‌مشایی» از وی برای حضور در ستاد انتخابات کشور، فرزند علیرضا افتخاری نامه‌ای به این بازیگر پیشکسوت نوشت.

در پی انتشار نامه افشاگرانه استاد عزت‌الله انتظامی درخصوص استفاده سیاسی «اسفندیار رحیم‌مشایی» از وی برای حضور در ستاد انتخابات کشور، «آوا افتخاری» - دختر علیرضا افتخاری - با انتشار نامه‌ای خطاب به این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، از نحوه بهره‌برداری سیاسی از هنرمندان گلایه کرد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

استاد عزت‌الله انتظامی

سلام و عرض ادب به پیشگاه حضرتعالی

نامه گلایه‌آمیزتان را نسبت به بی‌توجهی به شخصیت تاریخی حضرتعالی خواندم و متوجه شدم سیاسیون چطور شما را به بیراهه کشاندند و می‌خواستند از شخصیت شما در وزارت کشور بهره دیگری ببرند؛ آن هم در مقابل مردمی بیدار و ارزشمند.

استاد؛ پدر من - علیرضا افتخاری - هم فریب این بازی‌ها را خورد و ندانسته در مراسمی شرکت کرد که از پیش طراحی شده بود. زمانی پدرم متوجه شد که دیگر دیر شده بود و زندگی ما متزلزل؛ نه بهتر است بگویم مضمحل. مادرم از یک طرف، من و خواهرانم از یک طرف و پدرم که چه عذابی که نکشید. بگذریم که چه شد، همه خانواده من مورد جفا قرار گرفتند؛ به جرمی که خودمان هم هنوز نمی‌دانیم.

پدر من از سر سادگی نتوانست دفاعیه‌ای بنویسید. اصلا مگر می‌شد که از خود دفاع کند؛ وقتی که همه شروع به هجمه کرده بودند و ما تنها بودیم. مردم عزیر ما حالا بهتر می‌دانند چهار سال پیش شرکت پدرم در مراسم شهدای خبرنگار و رویارویی با آن مرد سیاسی، از قبل طراحی شده بود.

استاد عزت‌الله انتظامی عزیز...

خوشحالم از اینکه ابرمرد هنرمندی چون شما گلایه‌ای مرقوم فرموده که گویی از زبان شاگردش علیرضا افتخاری قلمی شده است. بدانید حرف‌های گلایه‌آمیز شما، حرف‌های پدر من و همه کسانی است که از هنرشان بهره‌برداری شده است.

استاد عزیز...

نباید هنر را با سیاست گره زد. آنجا که سیاست کم می‌آورد به پیشگاه هنر زانو می‌زند. این زانو زدن از سر احترام نیست که از سر گدایی است. شما استاد بزرگ، خوب که نه، عالی جواب‌شان را دادید و باز هم به همه گوشزد کردید که راه هنر با راه سیاست جداست و نباید با ترفندهای گوناگون هنرمندان را سیاسی کرد؛ بی آنکه خودشان باخبر باشند.

استاد عزیز دست شما را می‌بوسم و به وجودتان افتخار می‌کنم.

آوا افتخاری

فرزند علیرضا افتخاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارزو

      سرکار خانم افتخاری...
      باور نمی کنم که در آغوش کشیدن صمیمانه رئیس جمهور از طرف استاد افتخاری در محافل مختلف، مطلبی قابل انکار باشد... اصلا مشکل این قضیه چیست؟ هنرمندان هم جزئی از این مردم هستند که این حق را دارند تمایلات سیاسی خود را بروز بدهند

    • ارشیا

      مگر آقای افتخاری در آن شرایط جرمی مرتکب شدند که عده ای به ایشان و خانواده محترمشان توهین کردند؟ ما باید یاد بگیریم که به عقاید همدیگر احترام بگذاریم حتی اگر از برخی از آنها خوشمان نیاید.استاد افتخاری هنرمند بزرگ این سرزمین است همانگونه که استاد انتظامی و استاد شجریان و ...
      ولی با جریانی که برای استاد انتظامی اتفاق افتاد بنده هم کاملا مخالفم..

      برترینهای عزیز لطفا نظر بنده را لحاظ بفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرمنده اشتباها منفی دادم. خواستی خوشحال بشی یکی از منفی ها کم کن به مثبت ها اضافه کن. البته اون مثبت هم به خاطر اینه که با حرفتون در مورد "توهین" و با جمله آخرتون موافقم. بحث احترام به عقاید طولانیست و در این مجال اندک نمیگنجه

    • بدون نام

      چهره ناراحت و معذب استاد با عکس های پدر شما مو نمیزنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه تشبیه بجایی..
        دمت گرم کاربر جان

    • hoori

      خیلی مسخرس سایتتون حالم ازتون بهم خورد من دیگه نمیام اینجا.بس که سانسور میکنی.

      پاسخ ها

      • ARAMIS

        کاملا موافقم دیروز دو کامنت گذاشتم که خدا وکیلی نه سیاسی بود نه عقیدتی نه به کسی توهین شده بود هر دو تا رو حذف کردن ولی در کمال تعجب میبینی بعضی از نظرات پر از توهین و ... تخریبه ولی حذف نمیکنن

    • افشین

      صائب تبریزی میفرماید:
      تا نشان سم اسبت گم کنند
      ترکمانا نعل را وارونه زن
      سرکار خانم افتخاری:آنچه پدر حضرتعالی در آن مجلس انجام داد نه در حد دیده بوسی بلکه در حد دست بوسی از یک رجل سیاسی(یا به زعم شما آن مرد سیاسی)بود.چهره بشاش پدر شما کاملا در تضاد با چهره مغموم استاد انتظامی بود و صد البته دفاعیات پی در پی آقای افتخاری(با عرض پوزش از کاربرد عنوان استاد برای ایشان معذورم)از عملکرد آن روزشان.در شرایطی که استاد انتظامی در مدت زمانی کمتر از 24 ساعت از اینگونه وابستگیهای سیاسی اعلام برائت نمود چگونه شما و پدرتان بعد از 4 سال بیاد اعلام بیطرفی خود افتاده اید؟سرکار خانم لطف نموده به شیوه متداول سیاسیون نعل وارونه نزنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید اشتباهی منفی دادم

      • خودم

        عالی بود افشین حرفای ما که سانسور شد شما همون حرف دل منو زدی

      • آشنا

        بنده هم با نظر دوستان موافقم به علاوه الان بعد از گذشت چند سال توجیه کردن کار جالبی نیست

      • بدون نام

        +++++++++++++++

    • کاربر

      ماکه حرفای شماروباورکردیم آوا جون - فقط مونده بود تو یه نفربه شعورماتوهین کنی
      باکاربربالایی موافقممممممممم

    • علی

      خانم افتخاری شماهم هنرمند ی هستی که من با نوای پیانوی شما با موسیقی آشنا شدم دست مریزاد .حقا که دختر هنرمند اسطوره ای ...تاریخی دیگر را رقم زدی شیرزن

    • محسن

      دختران افتخاری دوران سختی را گذراندند ومردم بدنهادبا حرفهای نسنجیده ی خود اب در اسیاب دشمنان ریختند

    • بدون نام

      من هم حالم از سایتتون به هم میخوره از بس سانسور میکنید شما نون به نرخ روز خورید همین

    • sami

      این حرفا اونم الان خیلی مسخرس

    • خودم

      مجله چرا نظر منو سانسور کردی؟ اگر انقدر بدبخت و ترسو هستی چرا مطلب می ذاری بخونیم؟ نباید نظر بدیم درشو گل بگیر

    • منا

      عجب سایت مزخرفیییییییییییی!!!!!!!!!!! همه نظرارو صد ساعت بعد و با کلللللللللللللللللی سانسور میزاره. البته آخرشم نمیزاره

    • منا

      عجب سایت مزخرفیییییییییییی!!!!!!!!!!! همه نظرارو صد ساعت بعد و با کلللللللللللللللللی سانسور میزاره. البته آخرشم نمیزاره

    • ali

      خوب حالا اونهایی که تو دانشگاه روسری و موهای دختر استاد افتخاری را کشیدند وبهش توهین کردند احتمالا میان جلو و هم از استاد هم از دخترشون عذرخواهی میکنند.

    • بهشید

      بسیار ناراحت شدم که خانم افتخاری با این نامه ارزش پدرشون رو کمرنگ کردن خیلی مسایل پشت پرده بود که باید با درایت این بزرگوار درک میشد اما از اون قضیه فقط ظاهر امر رو دیدید .

    • سيروس

      بابا نظر من مشكلش چي بود كه حذف شده؟؟؟؟

    • سوگند

      خانم افتخاری شما این توضیحات رو هم نمی دادید شخصیت پدر شما اگر آنجا هم نبودند شناخته شده است. پس با استاد انتظامی مقایسه نکنید.

    • سوگند

      خانم افتخاری شما این توضیحات رو هم نمی دادید شخصیت پدر شما اگر آنجا هم نبودند شناخته شده است. پس با استاد انتظامی مقایسه نکنید.

    • وحید

      کی میگه کار استاد افتخاری زشت بود؟ فقط بنظر معاندین جمهوری اسلامی زشت بود

    • نسترن

      خانم آوا افتخاری شما پدرتون را خیلی بالا می برید چرا چون فکر می کنید ایشون مشهور هستن خوب هستن واقعا اینطور فکر می کنید من فکر می کنم میان آقای علیرضا افتخاری و عزت الله انتظامی فرق زیادی وجود دارد آیا پدرتون به آنجه که میخوانند واقعا معتقدند و عمل می کنند . امیدوارم هر خواننده ای که در مورد خدا و دین می خواند همیشه و در همه جا به آنجه می خواند عمل کند و متعهد باشد شهرت مهم نیست انسانیت مهم است بعضی از اشخاص متاسفانه از شهرت خود سو استفاده می کنند . یک خواننده باید به آنجه می خواند عمل کند و رفتار و گفتارش همانطور باشد که در جلوی دوربین است خداوند همه چیز را می داند و می بیند و اگر انسانی به آنچه می خواند عمل نکند چه فایده ای دارد من یک باغبان زحمتکش را به یک انسان از خود راضی خواه افاده ای مشهور ترجیح می دهم .

    • hasan

      عیبی نداره از سادگیش بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج