۵۲۱۷۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

Leap Ware، ساعت و دستبند هوشمند ایسر

ایسر در مراسمی از نسل جدیدی از محصولات خود رونمایی کرد. پس از معرفی دو لپ‌تاپ گیمینگ Triton ۷۰۰ و Helios ۳۰۰ و همچنین لپ‌تاپ تبدیل پذیر Switch ۵، نوبت به رونمایی از Leap Ware رسید که علاوه بر ویژگی‌های یک ساعت هوشمند، دارای قابلیت‌های مربوط به دست‌بندهای سلامتی نیز هست

وب سایت شهر سخت افزار: ایسر در مراسمی از نسل جدیدی از محصولات خود رونمایی کرد. پس از معرفی دو لپ‌تاپ گیمینگ Triton ۷۰۰ و Helios ۳۰۰ و همچنین لپ‌تاپ تبدیل پذیر Switch ۵، نوبت به رونمایی از Leap Ware رسید که علاوه بر ویژگی‌های یک ساعت هوشمند، دارای قابلیت‌های مربوط به دست‌بندهای سلامتی نیز هست و می‌تواند از این بابت نیز عملکرد مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.
Leap Ware، ساعت و دستبند هوشمند ایسر

ایسر پیش از این ساعت هوشمندی با نام Liquid Leap را معرفی و عرضه کرده بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شد. اما روز گذشته این کمپانی، پوشیدنی جدیدی را با نام Leap Ware را معرفی کرد که قرار است از ماه جولای با قیمت 139 دلار روانه بازار شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی ایسر، این ساعت هوشمند به پردازنده MediaTek MT2523 مجهز است و برای ردیابی علایم حیاتی کاربران نیز از تراشه MT5211 استفاده می‌کند. اگرچه اطلاعاتی از میزان حافظه موجود در این ساعت هوشمند منتشر نشده است، اما ایسر در کنفرانس معرفی اعلام کرد که این ساعت دارای یک صفحه نمایش 1.6 اینچی است و برای محافظت از این صفحه نمایش از شیشه محافظ Corning Gorilla Glass SR+ بهره‌ می‌برد.

ساعت هوشمند Leap Ware همچنین دارای گواهینامه IPX7 است تا قابلیت ضد آب را هم داشته باشد. بندهای این محصول ایسر می‌توانند از آن جدا شوند تا کاربران امکان اتصال بندهای مختلف و با رنگ‌های گوناگون را به آن داشته باشند. ایسر با جای دادن آرایه‌ای از سنسورهای پایش سلامتی، سعی کرده است اطلاعات گوناگونی را از کاربران جمع آوری کند و آن را در قالب برنامه Liquid Life در دسترس کاربران قرار دهد. این ساعت هوشمند امکان اندازه‌گیری میزان ضربان قلب، استرس، استقامت و دیگر علائم حیاتی را دارد.
Leap Ware، ساعت و دستبند هوشمند ایسر

برنامه Liquid Life هم اکنون قادر است بر روی سیستم عامل‌های iOS و اندروید نصب شود و علائم حیاتی کاربران را به صورت گزارش‌هایی واضح در اختیار آن‌ها قرار دهد. برخلاف بسیاری از دیگر ساعت‌های هوشمند، Leap Ware می‌تواند با هر بار شارژ از سه تا پنج روز کاربران خود را همراهی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج