۵۲۱۸۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HTC U۱۱ به فشار دادن حساس خواهد بود!

شرکت تایوانی HTC در حال حاضر تأیید کرده که پرچمدار بعدی خود را در روز ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

وب سایت دیجی رو: شرکت تایوانی HTC در حال حاضر تأیید کرده که پرچمدار بعدی خود را در روز ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) معرفی خواهد کرد. این طور که به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند تحت عنوان «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» (HTC U ۱۱) روانه بازار خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق عرضه و همچنین قیمت نهایی آن اعلام نشده است.
HTC U11 به فشار دادن حساس خواهد بود!

با اینکه HTC تاکنون اطلاع اطلاعات زیادی راجع به مشخصات سخت‌افزاری یو 11 اعلام نکرده، اما این شرکت به تازگی یک تیزر ویدیویی منتشر نموده که در آن به لبه‌های حساس به لمس منحصر به فرد این گوشی اشاره شده که می‌تواند تنوع خوبی به جسچرهای مورد استفاده کاربران ببخشد. گوشی «اچ‌تی‌سی یو 11» به کاربران اجازه می‌دهد تا با فشار دادن آن، از این سیستم جسچر منحصر به فرد، استفاده کنند.

طبق آخرین شایعات منتشر شده، «اچ‌تی‌سی یو 11» مجهز به چیپ پردازشی اسنپدراگون 835 کوالکام بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند می‌باشد. همچنین، گفته شده که این پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویری 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD خواهد بود.

HTC U11 به فشار دادن حساس خواهد بود!

تاکنون هیچ اشاره‌ای به وجود دوربین دو لنزه در پشت بدنه «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» نشده است. البته گزارش‌های پیشین حکایت از تعبیه یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی بدنه دارند. از همه مهم‌تر اینکه در این گوشی از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد.

«اچ‌تی‌سی یو ۱۱» در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، قرمز و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی این گوشی باقی مانده، اچ‌تی‌سی به احتمال زیاد در روزهای آتی تیزرهای بیشتری را برای ترغیب کاربران به خرید پرچمدار جدید خود، منتشر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج