۵۲۲۲۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لاریجانی: سپاه محل اتکایی برای کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.

خبرگزاری میزان: رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.
علی لاریجانی (شنبه ۹ اردیبهشت ماه) در دیدار با شورای فرماندهی یگان حفاظت و سپاه حفاظت مجلس شورای اسلامی؛ با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: زحمات یگان حفاظت در پیشگاه الهی اجر خواهد داشت و ما نیز قدردان زحمات خاموش شما یگان حفاظت هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت پاسداران انقلاب گفت:در بدو تاسیس سپاه کسی دنبال سمت و مال و منال نبود و سپاه در این فضا تشکیل شد.

وی افزود: اشخاص با اخلاص برای حفاظت از کیان انقلاب اسلامی وارد سپاه پاسداران شدند، حوادث مختلفی در ابتدای انقلاب رخ داد و در زمینه حفاظت از شخصیت ها با مشکلاتی روبرو بودیم و برخی از بزرگان کشور را در ترورها از دست دادیم.

لاریجانی ادامه داد:در اوایل انقلاب تجربه کافی وجود نداشت و سپاه مانند اکنون آماده نبود و دشمنان از خلاء های موجود استفاده کردند.

رئیس نهاد قانون گذاری افزود:کسی باور نداشت که در ابتدای انقلاب گروه های معاند به جان مردم کشور بیافتند.

لاریجانی با اشاره به شهادت دکتر مفتح در ترور توسط گروه های معاند افزود:با توجه به ترورهای صورت گرفته در ابتدای انقلاب سپاه تصمیم گرفت در این زمینه اقدامات لازم را برای حفاظت از شخصیت های کشور انجام دهد و یگان حفاظت در سپاه پاسداران انقلاب ایجاد شود.

وی افزود: سپاه پاسداران همچنین در زمینه حفاظت از هواپیماها اقدامات لازم را انجام داد و الحمدلله اقدامات صورت گرفته خیلی خوب بود، به دلیل اینکه سپاه این کار را با احساس مسئولیت انجام داد که کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.

لاریجانی با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه افزود: از گذشته جریانات تروریستی در پاکستان فعالیت داشته‌اند و این موضوع به مسئولان پاکستانی چندین بار گفته شده و اخیرا که رئیس مجلس پاکستان به ایران آمدند به وی در این رابطه توصیه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعا عقیده ما بر این است که باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود و امیدوارم شاهد توفیقات بیشتر سپاه پاسداران در آینده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج