جاباما
۵۲۲۵۸۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

زمان رونمایی از پلی استیشن ۵ مشخص شد

یک شرکت تولید کننده کنسول های بازی در حال طراحی و تولید نسل جدید کنسول بازی ویدئویی خود یعنی پلی استیشن است و آن را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس علاقمندان قرار می دهد.

خبرگزاری مهر: یک شرکت تولید کننده کنسول های بازی در حال طراحی و تولید نسل جدید کنسول بازی ویدئویی خود یعنی پلی استیشن است و آن را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس علاقمندان قرار می دهد.

زمان رونمایی از پلی استیشن 5 مشخص شد
به نقل از گیم اسپات، دامیان تونگ تحلیلگر موسسه Macquarie Capital Securities ضمن اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد پلی استیشن تازه سونی با به روز رسانی های جالب و جذاب در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

اطلاع رسانی این تحلیلگر بدین علت مورد توجه قرار گرفته که وی زمان عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۴ پرو سونی را هم به درستی پیش بینی کرده بود.

سونی فعلا در این زمینه سکوت کرده است. این شرکت ۹ ماه قبل از عرضه پلی استیشن ۴ از تولید آن خبر داد، اما در مورد کنسول هایPS۴ Slim و PS۴ Pro این کار را به ترتیب یک هفته و دو ماه قبل از عرضه شان انجام داد.

در عین حال مایکروسافت هم به دنبال به روزرسانی کنسول بازی خود است و طرحی موسوم به Scorpio را در دست اجرا دارد تا کنسولی قدرتمندتر از سونی روانه بازار کند.

هنوز خبری در مورد امکانات کنسول جدید سونی که احتمالا PlayStation ۵ نام می گیرد، منتشر نشده است. پیش از این گفته شده بود Scorpio در اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج