اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۲۹۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ماجرای جایگزینی هاشمی با عطاران و مدیری

نویسنده فیلمنامه «تلفن همراه آقای رئیس جمهور» اعلام کرده است که کارگردان این فیلم سینمایی که این روزها در حال اکران است تصمیم داشته نقش اصلی را به رضا عطاران و یا مهران مدیری بسپارد ولی وی عطشانی را منصرف کرده است.

ماجرای جایگزینی هاشمی با عطاران و مدیری

روزنامه تماشا: جابر قاسمعلی نویسنده فیلمنامه «تلفن همراه آقای رئیس جمهور» در گفت و گو با «بانی فیلم» اعلام کرده است که کارگردان این فیلم سینمایی که این روزها در حال اکران است تصمیم داشته نقش اصلی را به رضا عطاران و یا مهران مدیری بسپارد ولی وی عطشانی را منصرف کرده است.

ماجرای جایگزینی هاشمی با عطاران و مدیری

او در این باره می گوید: «دوست عزیزم آقای عطشانی می گفت برای نقش اصلی می خواهم یا مهران مدیری را بیاورم یا رضا عطاران. من از نظرش بسیار جا خوردم، چون قصه من به شدت نئورئالیستی بود و اصلا در زمان نگارش آن به بازیگر چهره یا سوپراستار فکر نمی کرد. من گفتم علی لطفا این کار را نکن، پرسید به نظر تو چه کسی مناسب است گفتم مهدی هاشمی! گفتم اگر می خواهی بازیگر بیاوری، کسی را بیاور که نوع تاثیرگذاری اش روی مردم از جنس خاص کمدی و طنز تلویزیونی نباشد! مهدی هاشمی وزنو کلاس خاص خودش را دارد ضمن اینکه شمالی است و قصه ما هم درخصوص یک مرد شمالی بود. البته بازیگرانی مثل مهران مدیری و رضا عطاران بسیار کاربلد و برای مخاطب جذاب هستند ولی برای این نقش به نظرم مناسب نبودند. علی گفت مهدی هاشمی شاید سر کار باشد، شاید نیاید. گفتم من مهدی هاشمی را می آورم! من تلفنی (سه چهار دقیقه) دو فصل از قصه را برایش تعریف کردم و او سریع گفت فیلمنامه را بفرستید! فیلمنامه را خواند و دو روز بعد رفت قرارداد بست... به نظر من مهدی هاشمی به جنس فیلمنامه بسیار نزدیکتر بود تا آقایان مدیری یا عطاران...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج