adexo3
۵۲۳۰۶۱
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل شوهر با سلاح خودش

زن جوانی که در پی اختلاف با همسر عراقی‌اش، او را به قتل رسانده‌ است، از سوی مأموران پلیس پایتخت بازداشت شد.

روزنامه شرق: زن جوانی که در پی اختلاف با همسر عراقی‌اش، او را به قتل رسانده‌ است، از سوی مأموران پلیس پایتخت بازداشت شد.
ظهر شنبه مأموران پلیس از تیراندازی در محله دروس تهران باخبر شدند. بلافاصله پلیس به محل رفته و تحقیقات خود را آغاز کرد. اهالی به مأموران گفتند زنی به سمت مقتول شلیک کرد و بلافاصله نیز از محل دور شد. او کاملا به خود مسلط بود و اصلا از کاری که می‌کرد، نمی‌ترسید. به دستور بازپرس، پلیس جسد مرد عراقی را به پزشکی قانونی انتقال داد و تحقیقات ادامه پیدا کرد. بررسی‌ها نشان داد زنی جوان عامل قتل مرد عراقی بوده ‌است و چهره او کاملا در یکی از دوربین‌های مداربسته که در محل قرار داشت، ضبط شده‌ بود. با توجه به تحقیقاتی که مأموران درباره مقتول کرده ‌بودند، مشخص شد مرد عراقی از چند سال پیش به ایران آمده و بعد از ازدواج، زندگی خود را در ایران ادامه داده ‌است.
همچنین مشخص شد همسر ایرانی مقتول، با او درگیری‌هایی داشته و بر اساس مدارک به‌دست‌آمده، زنی که دوربین مداربسته تصویر او را ضبط کرده‌، همان همسر مقتول است. به‌این‌ترتیب، مأموران به خانه مقتول رفتند و از همسر او بازجویی کردند. زن جوان که ٢٣ساله است، در ابتدا مدعی شد خبری از سرنوشت شوهرش ندارد و بعد از آمدن مأموران متوجه شده شوهرش به قتل رسیده ‌است. این زن گفت: من در خانه بودم و اصلا خبر ندارم چه اتفاقی برای شوهرم افتاده است. او صبح سرکار رفت و دیگر برنگشت؛ تا اینکه مأموران به من گفتند شوهرم کشته شده‌ است. این زن زمانی که منکر قتل شوهرش می‌شد، نمی‌دانست پلیس تصاویری در اختیار دارد که نشان می‌دهد او به سمت شوهرش شلیک کرده ‌است.
وقتی زن جوان متوجه شد ارتکاب جنایت به وسیله دوربینی ضبط شده ‌است، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: از ‌زمانی که با شوهرم ازدواج کردم، با هم اختلاف داشتیم. درگیری و اختلاف بین ما آن‌قدر زیاد بود که دیگر نمی‌توانستم وضعیت زندگی‌ام را تحمل کنم؛ به همین خاطر هم تصمیم گرفتم شوهرم را به قتل برسانم. متهم گفت: روز حادثه اسلحه را برداشتم و به محل کار شوهرم رفتم و زمانی‌که او حواسش نبود، به سمتش شلیک کردم و او را کشتم. بعد هم بلافاصله به خانه برگشتم و تصمیم گرفتم وقتی مأموران آمدند، بگویم نقشی در قتل نداشته‌ام و اصلا خبر ندارم چه اتفاقی افتاده ‌است.
این زن در پاسخ به این سؤال که اسلحه را از کجا تهیه کرده ‌است، گفت: سلاح متعلق به همسرم بود. او همیشه در خانه سلاح نگهداری می‌کرد و من هم جای آن را می‌دانستم؛ به ‌همین‌ خاطر روز حادثه سلاحی را که متعلق به شوهرم بود، برداشتم و در محل کارش به او شلیک کردم. با توجه مدارک به‌دست‌آمده، متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      قابل توجه اونا که گفتن از خودش میخاسته دفاع کنه! بنده خدا سر کارش بوده دیدید ک مقصر خانمه هست؟ تو زندگی کی اختلاف نیست؟؟؟ باید اسلحه دست گرفت بنگ طرف کشت؟ با اسلحه قرار بود زنه را بکشته زنه هم از خودش دفاع کرد خخخخ ! دیدید ک مرد مقصر نبود در این جریان!!؟؟؟

    • بدون نام

      خخخخخ -داعش بوده خوب کاری کشتش ؛ بنده خدا سر کار بوده بی خبر از مکر زنش.

    • زهرا

      زحمت کشیدی اختلاف داشتی باهش خودته میکشتی.چرا همسر دوم شدی؟ خیال کردی همسر دوم خبری هست؟؟؟

    • ندا

      کاربر به اسم زهرا اختلاف داشتی باهاش خودتو میکشتی؟؟؟؟ ازدواج دووم کرده به خودش ربط داره حتمن بخاطر یه زندگی بهتره بوده اگه به شما باشه میگی زن باید بسوزه و بسازه و دم نزنه سنتی هم نیستید خداروشکر.این خبر چند جا به شکل های مختلف گفته شده تو یکیشون گفته اختلاف داشتن بچه هارو گذاشته عراق پیش خانواده شوهرش و به شکل قانونی اومده ایران شوهره هم قاچاقی با اسلحه اومده سراغش یه جا دیگم گفته اینا ایران زندگی میکردن زنه رفته محل کار شوهره اونو کشته کلا خبر ها با هم فرق میکنن.در هرصورت شما فقط خوشحال باش که زنه مقصره شناخته میشه به شرایط هم که کاری نداری قاضی و پیشگو و همه چی دان هم هستید. بنظر من اگه دفاع از خودش بوده دستش درد نکنه دمش هم گرم

    • محمد

      مگه خارجی ها اجازه حمل سلاح دارند ؟؟؟ عجب !!!!!

    • خخخخخ

      دمت گرم ندا

    • بدون نام

      راجع به این موضوع اصلا نمیشه چیزی گفت اصلا مشخص نیست واقعیت چی بوده هر جایی داستان رو یه جوری تعریف کردن

    • شمع

      چه جالب بطری بنزین را ریخته روشون فندکم زده ناگهان دیده انها اتش گرفتن بعدشم ترسیده فرار کرده، قمه بدست،وای دختره دیگه کی بوده که اینو میخاسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج