۵۲۳۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه روحانیون مجلس درباره اشرافی گری

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: نامه‌ای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضا شده که طی آن نمایندگان از اظهارات آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه مبنی بر لزوم مقابله با اشرافی‌گری حمایت قاطعانه‌ای کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: نامه‌ای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضا شده که طی آن نمایندگان از اظهارات آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه مبنی بر لزوم مقابله با اشرافی‌گری حمایت قاطعانه‌ای کرده‌اند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تعداد امضاهای این نامه رو به افزایش است و اکثریت مجلس از آن استقبال خواهند کرد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تدوین پیش‌نویس نامه‌ای خبر داد که توسط روحانیون مجلس تنظیم شده و افزود: در این نامه روحانیت حاضر در مجلس از جامعتین درخواست اقدام عملی ایجاد اتحاد در میان جریان اصولگرا برای حضور قوی و مقتدر در انتخابات را دارند.

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: این نامه آماده شده و روز چهارشنبه پس از مشخص شدن تعیین صلاحیت‌ها به محضر جامعتین فرستاده خواهد شد.

وی اتحاد در میان جریان اصولگرا را ضروری دانست و گفت: کسانی که با قاطعیت از کنار نرفتن صحبت می‌کنند باید همه شرایط را در نظر گرفته و گفتمان اصولگرایی را بیش از همه چیز در نظر بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج