اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۶۸
۲ نظر
۵۰۲۵
۲ نظر
۵۰۲۵
پ

آزیتا ترکاشوند: قیمت همه چیز بالا رفته

قیمت همه چیز بالا رفته ولی متاسفانه قیمت هنر و هنرمند پایین آمده است .در واقع بحث فرهنگی در رنبه های آخر نیازهای جامعه قرار گرفته است.

قدس آنلاین: آزیتا ترکاشوند می گوید :من همه کارهایم را با علاقه انتخاب می کنم و دوستشان دارم چون اگه غیر از این باشه به کیفیت کارم لطمه می خورد.

آزیتا ترکاشوند در سال ۱۳۵۹ در بروجرد بدنیا آمد.وی دوره بازیگری را زیر نظر رویا افشار گذراند . مجموعه " طبقه دوم" به کارگردانی شاهین باباپور در سال ۸۴-۸۵ اولین تجربه بازیگری ترکاشوند می باشد.فیلم سینمایی " ارتباط خانوادگی" به کارگردانی سلیمی -"فرشتگان قصاب" ...." من وزیبا " به کارگردانی فریدون حسن پور..." ساقر" به کارگردانی عباس جهان بخش..و مجموعه های تلویزیونی " ملکوت " به کارگردانی محمد رضا آهنج...."کلاه پهلوی" ومجموعه "شب شیشه ای" به کارگردانی مسعود رشیدی...از دیگر فعلیت های آزیتا ترکاشوند در زمینه بازیگری است.

آزیتا ترکاشوند: قیمت همه چیز بالا رفته

- از کارهاتون بگید؟

در حال حاضر در در تله فیلم " سه قدم تا حماسه " به کارگردانی امیر علی محمدی به همراه رضارویگری...نفیسه روشن و کیانوش گرامی مشغول به کار هستم.

- چه کارهایی را در حال پخش دارید؟

آخین کار من در تلویزیون که هم اکنون در حال پخش است مجموعه " کلاه پهلوی " است از شبکه یک سیما و در سینما هم فیلم " ارتباط خانوادگی " به کارگردانی نادر مقدس. این هفته هم قرار است مجموعه " شب شیشه ای" به کارگردانی مسعود رشیدی با بازی احمد نجفی و مهدی سلوکی و سارا خو ئینی ها از تلویزیون پخش بشه.

- از کدوم کارتان خاطره خوبی دارید؟

من همه کارهایم را با علاقه انتخاب می کنم و دوستشان دارم چون اگه غیر از این باشه به کیفیت کارم لطمه می خوره اما بعضی از کارها یه شرایط بهتری دارد چه از لحاظ کارگردانی و چه از لحاظ انتخا ب درست عوامل. اگه همه یک دست و خوب باشند کار هم راحت و خوب از آب در می آید.من فیلم سینمایی " من و زیبا " به کارگردانی فریدون حسن پور را به خاطر تسلط خوب کارگردان به فیلم و تکنیک بالای کار خیلی دوست دارم.و مهمتر اینکه من ارزو داشتم در مقابل استاد پرویز پرستویی بازی کنم که به لطف خدا در این فیلم این آرزو برآورده شد وکار با پرویز پرستویی بسیار برایم جذاب و عالی بود.

- الان شرایط کاری چگونه است؟

تولید کم شده و کارهای خوب هم خیلی کم شده است. دستمزدها را بد می دهند .قبلا در قراردادها در ۳ قسط دستمزد ها پرداخت می شد ولی الان ۴ قسط شده و قسط آخر را خیلی دیر می دهند. قیمت همه چیز بالا رفته ولی متاسفانه قیمت هنر و هنرمند پایین آمده است .در واقع بحث فرهنگی در رنبه های آخر نیازهای جامعه قرار گرفته است.

- به نظر شما علت چیست؟

به نظر من روی قصه ها یی که فیلم می شوند کم کا رمی شود و سریع قبل از بازنگری تخصصی جلوی دوربین می رود و از بافت دراماتیکی درستی بر خوردار نیست. مخاطب هم اینجور کارها را نگاه نمی کند.در شرایط سخت زندگی باید فیلم ها به مخاطب امید بدهد و شادی به او ببخشد ولی اکثر کارها فاقد این فاکتوهاهستند و مخاطب بهتر می بیند که تلویزیون را خاموش کند. مردم کار طنز ازنوع جذاب و غیر تکراری را دوست دارند و داستانهای اجتمایی را می پسندند.پس باید به سلیقه مخاطب احترام گذاشت .

- و حرف آخرتان؟

به نظر من ما کارگردان های خوب که بضاعت های بالایی داریم که اکرشرایط مناسبی برای تولید پیش بیاید آثار ماندگاری را می کنند ولی متاسفانه امروزه کارهای ضعیف زیاد شده است .از عوامل غیر حرفه ای بخاطر کمبود مسائل مالی استفاده می کنند و این به کیفیت کار ضربه می زند. کاری با تمام معیارهای استاندار می تواند پر بیننده و مخاطب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      نکه به این دستمزدهی نجومی هم قانع نیستند

    • sami

      مجله جان خودت حساب کن ببین چندتا غلط املایی داشتی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج