۵۲۴۲۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایده اپل برای شارژ گجت ها از طریق وای فای

کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند چند سالی میشود که از فناوری شارژ بیسیم در دستگاه های خود استفاده میکنند که این سیستم در حالی که چندان کارآمد نیست و معایب مهمی دارد، اما به هر حال به عنوان یک آپشن بر روی برخی از گوشی های هوشمند وجود دارند و کاربران نیز به این ویژگی نسبتا اهمیت میدهند.

مجله سخت افزار: کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند چند سالی میشود که از فناوری شارژ بیسیم در دستگاه های خود استفاده میکنند که این سیستم در حالی که چندان کارآمد نیست و معایب مهمی دارد، اما به هر حال به عنوان یک آپشن بر روی برخی از گوشی های هوشمند وجود دارند و کاربران نیز به این ویژگی نسبتا اهمیت میدهند. اما اپل هنوز آیفون های خود را به این سیستم مجهز نکرده است و حتی آیفون ها از فناوری شارژ سریع نیز بی بهره هستند. همین باعث شده تا دست کم در این قسمت اپل از دیگر کمپانی ها عقب بماند. بر اساس شایعات، اپل در آیفون ۸ بالاخره امکان شارژ بیسیم دستگاه را فراهم خواهد کرد که شاید شاهد نوعی متفاوت از این فناوری باشیم که معایب سیستم های فعلی را نداشته باشد.


ایده اپل برای شارژ گجت ها از طریق وای فای

اما در حالی که در سال های اخیر خلاقیت های چندانی را از اپل شاهد نبوده ایم و این کمپانی حتی در ثبت پتنت ها نیز فعالیت چشمگیری نداشته است، کوپرتینویی ها به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده اند که نشان میدهد اپل به دنبال ابداع سیستم برای شارژ دستگاه ها از طریق وای فای است تا دیگر نیازی به پد های شارژ بیسیم نداشته باشید. بر اساس گزارش منتشر شده توسط Appleinsider و اسنادی که در اداره ی پتنت و نشان های تجاری ثبت شده، اپل در حال تحقیق و بررسی سیستمی است که بتواند از طریق آن با فاصله ی متوسط به بالا، باتری دستگاه ها را شارژ کند و سیستمی متفاوت از شارژهای بیسیم امروزی را ایجاد کند. این اولین بار نیست که گفته میشود اپل در تلاش است تا دستگاه ها را به صورت بیسیم و بدون پد فیزیکی شارژ کند.


ایده اپل برای شارژ گجت ها از طریق وای فای
بر اساس اطلاعاتی از که پتنت ثبت شده میتوان استخراج کرد، اپل چندین راه مختلف برای شارژ بیسیم دستگاه ها را در نظر دارد که یکی از آنها، از طریق باند های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز وای فای و فرکانس های مخابراتی 700 مگاهرتز و 2700 مگاهرتز است. این ایده همان قدر که به نظر میرسد جاه طلبانه است ، تصور اینکه در محیطی مشغول کار با گوشی خود باشید و بدون اینکه روی سطح خاصی قرار داشته باشد و یا چیزی به آن متصل باشد، باتری آن نیز شارژ شود لذت بخش است. اما مانند همیشه باید گفت که اغلب پتنت ها تا همیشه تنها به عنوان یک ایده باقی میمانند و هیچ گاه از آنها در محصولات تجاری استفاده نمیشود. باید دید اپل میتواند ایده ی رویایی خود را عملی کند یا خیر.
ایده اپل برای شارژ گجت ها از طریق وای فای
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج