۵۲۴۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر بازرگانی آمریکا:

حمله به سوریه، «تفریح» ترامپ بود

وزیر بازرگانی آمریکا می‌گوید حمله موشکی اخیر این کشور به خاک سوریه، در حقیقت سرگرمی پس از شام ترامپ برای میهمان بلندپایه چینی‌اش بوده است.

خبرگزاری فارس: «ویلبور راس» وزیر بازرگانی آمریکا که امروز در نشستی در لس‌آنجلس حاضر شده بود، جزئیات جدیدی از حواشی حمله موشکی ۱۸ فروردین به سوریه را بازگو کرد.

ساعات ابتدایی بامداد روز جمعه ۱۸ فروردین بود که دو رزمناو آمریکایی که در شرق دریای مدیترانه موضع گرفته بودند، ۵۹ موشک به سمت پایگاه «الشعیرات» نیروی هوایی ارتش سوریه شلیک کردند.

آنطور که ایندیپندنت گزارش داده، راس به همزمان بودن این حمله با دیدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «ژی جینپینگ» همتای چینی‌اش در فلوریدا اشاره کرده و از «تفریحی» بودن حمله موشکی مزبور سخن گفته است.

آمریکایی‌ها پیش از این اعلام کرده بودند که در تلافی حمله ادعایی ارتش سوریه به خان شیخون، این پایگاه را موشک‌باران کرده‌اند.

ویلبور راس در خصوص ماهیت این حمله برای ترامپ گفت: «درست زمانی که دسر در حال سِرو شدن بود، پرزیدنت (ترامپ) به پرزیدنت جین پینگ گفت کاری کرده که می‌خواهد برای وی تعریف کند. آن کار در حقیقت، شلیک ۵۹ موشک به سمت سوریه بود.»

راس ادامه داد: «این به جای تفریح پس از شام بود.»

در میهمانی‌های مجلل آمریکایی رسم است که پس از شام، برای تفریح میهمانان، یک نمایش که بعضاً درون‌مایه طنز دارد، اجراء می‌شود.

وزیر بازرگانی آمریکا حرف دیگری هم زده که با واکنش نه چندان خوشایند همونطنانش مواجه شده؛ راس گفته: «این تفریح برای رئیس‌جمهور هزینه‌ای نداشت.»

بسیاری از کاربران آمریکایی توئیتر نسبت به هزینه ۸۰ میلیون دلاری پرتاب این موشک‌ها برای مالیات‌دهندگان این کشور اعتراض کرده‌اند و سخن ویلبور راس را اینگونه تفسیر کرده‌اند که حمله نظامی مزبور، فقط برای دارایی‌های شخصی ترامپ بی‌هزینه بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورش این بوده که قدرت نظامی امریکایی خیلی بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج