۵۲۴۴۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مايكل مور در نمايش ضدترامپ بازي مي‌كند

مایکل مور قصد دارد با روی صحنه بردن نمایشی انفرادی در تئاتر برادوی، دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی امریکا را هدف حمله قرار دهد.

وب سایت آی ‌سینما: مایکل مور قصد دارد با روی صحنه بردن نمایشی انفرادی در تئاتر برادوی، دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی امریکا را هدف حمله قرار دهد. این اجرا با عنوان «مایکل مور در برادوی: شرایط تسلیم من» به کارگردانی مایکل مور از ژوییه آینده در تماشاخانه «بلاسکو» روی صحنه می‌رود. مستندساز برنده اسکار این نمایش را به عنوان اجرایی کاملا جدید و مستقل از برنامه زنده‌ای که موضوع فیلم اخیرش «مایکل مور در ترامپلند» بود، توصیف کرده است.
مايكل مور در نمايش ضدترامپ بازي مي‌كند

به گزارش «نیویورک تایمز»، در هر اجرا مور به اخبار همان روز واکنش نشان خواهد داد و گاهی اوقات، نمایش خود را با حضور مهمانان سرشناسی که از پیش دعوت شده‌اند، روی صحنه خواهد برد. هدف از اجرای این نمایش هجوآمیز، بی‌اعتبار کردن ترامپ و دستگاه‌های اجرایی اوست.

مستندساز ۶۳ ساله در توضیح این نکته گفته است: «ما به لشکری از هجونویسان احتیاج داریم. پاشنه آشیل او (ترامپ) زیادی نازک‌نارنجی بودنش است.» کارگردان مستند «فارنهایت ۱۱/۹» همچنین یادآور شده در هر اجرا جایگاه مخصوص رییس جمهور در سالن بلاسکو رزرو باقی خواهد ماند:‌ «این جایگاه خالی می‌ماند، تا او بیاید و آنجا بنشیند. امیدوارم خودش یا خانواده‌اش برای تماشای نمایش بیایند. یا حتی مایک پنس. قول می‌دهیم او را هو نکنیم!»

دوره اجرای این نمایش ۱۲ هفته اعلام شده است. اگرچه نقد سیاست روز در تولیدات جمع و جور برادوی امری نسبتا مرسوم است، اما نقد سیاسی در نمایش‌های صحنه‌ای با چنین ابعاد گسترده‌ای فوق‌العاده نادر به شمار می‌رود، خصوصا نمایشی که حضور رییس جمهور را به چالش کشیده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج