اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۲۲۳
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نتانیاهو: برای ایران خط قرمز تعیین کردم!

بنیامین نتانیاهو در مصاحبه‌ای به مساله هماهنگی نظامی با ولادیمیر پوتین درباره سوریه و ممانعت از وقوع حوادث نظامی در این کشور پرداخت و مدعی شد: من برای پوتین درباره مساله ایران "خط قرمزهایی" را تعیین کردم. محور روسیه و ایران همچنان برای ما نگران کننده است.

خبرگزاری ایسنا: بنیامین نتانیاهو در مصاحبه‌ای به مساله هماهنگی نظامی با ولادیمیر پوتین درباره سوریه و ممانعت از وقوع حوادث نظامی در این کشور پرداخت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۹ تلویزیون اسرائیل به مناسبت سالروز "نکبت" تصریح کرد، تغییر گسترده‌ای در دیدگاه کشورهای منطقه در قبال اسرائیل رخ داده است. آنها امروز به اسرائیل همانند "قدرتی امنیتی و اقتصادی بزرگ" می‌نگرند.

وی افزود: واقعیت منطقه امکانات و فرضیه‌های مختلفی را ایجاد می‌کند.

نتانیاهو اشاره کرد: بعد از نشست با ولادیمیر پوتین (رئیس جمهوری روسیه) در سال ۲۰۱۵ ما به منع وقوع درگیری که هیچ دلیلی برای آن نیست تاکید کردیم و این برای درک اهمیت این ملاقات کافی است. چون جایگزین این توافق درگیری خطرناک با روسیه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: من به پوتین گفتم دو راه بیشتر نداریم اول اینکه دو ارتش اسرائیل و روسیه برای اجتناب از هر گونه درگیری هماهنگ شوند یا اینکه با هم برخورد و تنش داشته باشند.

وی مدعی شد: من برای پوتین درباره مساله ایران "خط قرمزهایی" را تعیین کردم. محور روسیه و ایران همچنان برای ما نگران کننده است.

نتانیاهو ادعا کرد، سلاح‌ شیمیایی هنوز در سوریه وجود دارد.

وی رد کرد که پوتین او را به دلیل حرف‌های آویگدور لیبرمن، وزیر جنگش که مدعی شده بود بشار اسد پشت حمله شیمیایی خان شیخون است سرزنش کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی غلط زیادی کرده ای مگر ما برگیم رد یک لحظه از روی زمین محو میشوی فکر کردی ما هم مردم بی دفاع فلسطین هستیم خیلی مانده شما برای ما خط قرمز بکشید تو که هیچ ان ارباب فرمزیتم هیچ علطی نمیتواند بکند یاوه گوی بی خاصیت

    • بدون نام

      اقای نتانیاهو شما در حق مردم غزه بسیار ظلم کردید طوری که انها به خاطر منافعشان بر طرف کردن گشنگی مردم حاضر شدن امتیازی به شما بدن .شما در جهان اینده هیچ جایگاهی ندارید وبه خاطر ظلمی که به فلسطینان کردید نه خدا شما را خواهد بخشید ونه مزدم دنیا

    • بدون نام

      یکی نیست تو دهن این سگ هار ...تو سگ کی باشی واسه ایران متمدن خط و نشان بکشی

    • فردین

      سگ هرچی بیشتر احساس خطر و ترس میکنه بیشتر پارس میکنه.نتانیاهو هم از نظر مردم ایران سگ ول شده اربابش توی منطقه هست.واسه ما ملت ایران اصلا مهم نیست که چه غلطی میکنه،چون اصلا به چشم نمیاد.واسه تمدن هشت هزار ساله عیبه که بخواد واسه واق واق یه سگ خودشو ناراحت کنه.

    • بنده خدا

      این مردک عفریته با تکیه به ارباب خیانتکار جنایتکارش آمریکا خیال در توهمات و رویاهای خود طی میکند نمیداند در حدی نیست چنین غلط هایی بکند اگر روزی ملت ایران اراده کنند فقط با در کردن یک قمپز معروف عثمانی ها این کثافت و همه جهودهای صهیونیست حامی او سوراخ موش را به بهای همه هستی خود میخرند تا جان بدر ببرند. وقتی روی موشک هایمان نوشته اسرائیل باید محو شود را در تصاویر دیدند نه فقط هه زرد کرده بودند و دست به دامن ارباب شدند که به فریادشان برسد. حال بیاندیشید آن روز که ملت ایران با پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اراده واقعی بکند تا این کشورک جنایتکار کودک کش تروریست سابقه دار را از پهنه گیتی محو کند یقین آن روز نتانیاهو و همه هم مسلکانش بند زبان گرفته وشلوارها را زرد خواهند کرد ای مرگ بر اسرائیل و آمریکا

    • بدون نام

      از ایران میترسی،چرا پارس اضافی میکنی،غاصب کودک کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج