جاباما
۵۲۵۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خاطره خنده‌دار مهدی یراحی در «خندوانه»

شامگاه چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت مهدی یراحی خواننده پاپ برای بار دوم مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد.

خبرآنلاین: مهدی یراحی در برنامه «خندوانه» با اشاره به اتفاقی که طبق گفته خودش در یکی از کنسرت‌های ارگانی‌اش رخ داد گفت: «فقط چهار نفر دست زدند و وقتی دیدند هیچ کس همراهی‌شان نمی‌کند، ضایع و ساکت شدند. آن‌ها ضایع شدند، حالا ببییند من چه حالی شدم!»
خاطره خنده‌دار مهدی یراحی در «خندوانه»

شامگاه چهارشنبه 13 اردیبهشت مهدی یراحی خواننده پاپ برای بار دوم مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد.

رامبد جوان به مناسبت روی آنتن رفتن پانصدمین قسمت از برنامه «خندوانه» به مدت یک هفته میزبان تعدادی از مهمان‌هایی خواهد بود که در طول این 500 قسمت به برنامه‌اش آمده‌اند.

در ابتدای برنامه یراحی در مورد قولی که دفعه پیش داده بود و قولی که این بار می‌دهد تا با انجام آن یک یا چند نفر را خوشحال کند گفت: «بار قبل قول داده بودم کنسرتی رایگان برای بچه‌های کم بضاعت برگزار کنم که با ارکسترم به پاکدشت رفتیم و اجرایی کامل با ظرفیت حدودا 800 نفر برای بچه‌های کوزه‌پزخانه برگزار کردیم.»

او ادامه داد: «این بار قول می‌دهم نهایتا تا آخر ماه رمضان و مثلا عید فطر با ارکسترم به خرمشهر بروم و در فضای باز اجرا کنم که امیدوارم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم با ما همکاری کند.»

یراحی که در عرض 10 سال خوانندگی چهار آلبوم منتشر کرده است در این مورد توضیح داد: «15 سال است که آهنگسازی می‌کنم و 10 سال است که می‌خوانم. سال 79-80 یک آلبوم جمع کردم اما مجوزش آنقدر دیر آمد که مجبور شدم ترجیح بدهم منتشرش نکنم! آن موقع نمی‌خواستم برای کسی آهنگسازی کنم ولی به خاطر درآمدش تا سال 86 این کار را کردم. بعد از آن بود که «منو رها کن» را برای برنامه «شب شیشه‌ای» خواندم و بعد هم که اولین آلبومم بیرون آمد.»

این خواننده موسیقی پاپ ایرانی و عربی در مورد پنجمین آلبومش هم گفت: «احتمال دارد پنجمین آلبومم عربی باشد.»

مهدی یراحی در جواب این که شده است کسی آهنگ‌هایش را بخواند گفت: «بله، مردم در کنسرت‌ها، ولی یک وقت‌هایی که برای کنسرت‌های ارگانی به شهرستان‌ها می‌رویم و میکروفن را سمت مردم می‌گیرم و نمی‌خوانند یا یواش می‌خوانند (به شوخی) خیلی ضایع می‌شوم.»

او با اشاره به خاطره‌ای از اجرا در شهری نزدیک ماهشهر ادامه داد: «برنامه‌ای ارگانی بود در شهری نزدیک ماهشهر. مجری که معرفی‌مان کرد و ارکستر روی صحنه رفت هیچ صدایی نیامد، با خودم گفتم من که بروم حتما دست می‌زدند ولی باز هم اتفاقی نیفتد! قبل از ما هم برنامه ژانگولربازی اجرا شده بود و مردم خیلی خوششان آمده بود و (به شوخی) فکر می‌کنم از این که ما جای ژانگولرها را گرفتیم ناراحت شده بودند. قطعه اول را که تمام کردم فقط چهار نفر دست زدند و وقتی دیدند هیچ کس همراهی‌شان نمی‌کند و ضایع شده‌اند خودشان ساکت شدند. (با خنده) آن‌ها ضایع شدند، حالا ببییند من چه حالی شدم!»

او با اشاره به خاطره‌ای که تعریف کرد ادامه داد: «(با خنده) حیثیتم رفت با این تعریف کردنم! یک دفاعی هم از خودم بکنم!... بعدش برایشان یک آهنگ عربی خواندم که خوششان آمد.»

خواننده آلبوم «آینه قدی» در مورد آرزویی که دارد هم گفت: «در «خندوانه» نمی‌شود دروغ گفت. آرامشم کم است که امیدوارم بیشتر شود. خوانندگی کار سختی است.»

یراحی ادامه داد: «وقتی یک چیزی مد می‌شود شما هم به عنوان یک هنرمند مجبور می‌شوید همان مد را در اثرتان پیاده و در واقع کپی‌برداری کنید تا دیده شوید.»

او در پایان قطعه‌ای عربی خواند و به جناب‌خان تقدیمش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هما

      عااااااالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج