۵۲۵۲۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیری باز هم جان چندین نفر را نجات داد

گاهی اوقات برخی نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها با اهداف خاصی طراحی می‌شوند اما در نهایت به منظور دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند که قابل پیش بینی نبوده است.

وب سایت تک شات: گاهی اوقات برخی نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها با اهداف خاصی طراحی می‌شوند اما در نهایت به منظور دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند که قابل پیش بینی نبوده است. سیری یکی از همین اپلیکیشن‌هاست، اپل این دستیار صوتی را با این هدف طراحی کرده که کاربرانش بتوانند بدون نیاز به استفاده از دست و تنها به کمک دستورهای صوتی فعالیت‌های مختلفی انجام دهند اما اخیراً موارد مختلفی گزارش شده که این سیستم توانسته جان افراد را نجات دهد.
سیری باز هم جان چندین نفر را نجات داد

مطابق با گزارشی که به تازگی توسط Fox ۴ منتشر شده، دستیار صوتی سیری اپل توانسته این بار جان گروهی از ماهیگیران را نجات دهد. در این گزارش آمده که سه ماهیگیر فلوریدایی در آب‌های ساحل Key Biscayne بودند که متوجه می‌شوند آب در حال ورود به قایق است و قایق کم کم در حال غرق شدن است.

این ماهیگیران تلاش می‌کنند تا با شماره ۹۱۱ تماس بگیرند اما انگشتان سرد و خیس آنها مانع از این می شده که بتوانند از نمایشگری لمسی گوشی استفاده کنند. همین موقع است که سیری وارد عرصه می‌شود، این افراد به صورت صوتی از سیری درخواست می‌کنند که برای کمک گرفتن به شماره‌های اضطراری زنگ بزند.

خوشبختانه پس از برقراری تماس با استفاده از سیری، یک هلیکوپتر گارد ساحلی موفق می‌شود موقعیت آنها را شناسای کرده و پلیس Miami-Dade در نهایت آنها را نجات می‌دهد. گوشی هوشمند مورد استفاده از ماهیگیران آیفون ۷ بوده است که خوشبختانه به صورت ضد آب طراحی شده است.

در ماه مارس نیز با خبر شدیم که یک کودک ۴ ساله توانسته با استفاده از سیری تماس اضطراری برقرار کرده و جان مادرش را نجات دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج