۵۲۵۳۳۰
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زائران مشتاق حج، زودتر ثبت‌ نام کنند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران از روند ثبت‌نام گفت: ودیعه‌گذارانی که اولویت‌شان اعلام شده و علاقمند به تشرف هستند سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در بانک‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد. حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تاکنون نزدیک به پنجاه هزار نفر از دارندگان فیش‌های اولویت‌دار تا سی و یکم شهریورماه ۸۵ روند ثبت‌نام خود را در بانک‌های ملی تکمیل کرده‌اند.

محمدی افزود: با تلاش کارشناسان اعزامی به عربستان کار اجاره هتل‌های اسکان زائران ایرانی در مدینه پایان یافت و با توجه به اجاره نزدیک به هشتاد درصد منازل مورد نیاز در مکه انتظار می‌رود که موارد باقیمانده هم در روزهای آینده تکمیل شود.

در ادامه جلسه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران از روند ثبت‌نام اظهار داشت: با افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان ظرفیت اعزام امسال در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و دیگر امکان ثبت‌نام جدید وجود ندارد لذا ودیعه‌گذارانی که اولویت‌شان اعلام شده و علاقمند به تشرف هستند سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در بانک‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تاکید بر اینکه نحوه ثبت‌نام در کاروان‌های حج نیز به زودی اعلام می‌شود بر لزوم اطلاع رسانی گسترده‌تردرخصوص حج ۹۶ تاکید و خاطرنشان کرد: علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان در فضای مجازی که با اهدافی خاص صورت می‌گیرد، مردم در ثبت‌نام گسترده خود نشان دادند که اینگونه جو سازی‌ها در آنان بی‌تاثیر است و اکثریت جامعه از بازشدن مسیر حج رضایت دارند.

در این جلسه همچنین مهندس نویدی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز از تسهیلات فراهم شده برای اعزام حجاج گزارشی ارائه کرد و گفت: در برنامه‌ریزی امسال تحویل گرفتن بار و گذرنامه زائران ۲۴ ساعت قبل از آغاز سفر و بدرقه حجاج در مساجد و انتقال زائران با اتوبوس و بدون همراه به فرودگاه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ترمینال سلام، ویژه پروازهای حوزه حج وزیارت درسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر از تلاش‌های صورت گرفته تشکر و اظهار امیدواری کرد که درحج پیش رو زائرانی که از استان تهران به حج مشرف می شوند با سهولت بیشتری روبرو گردند.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سفر اخیر خود به عراق را که به منظور شرکت در نشست دومین اجلاس مسئولان اعتاب مقدسه جهان اسلام در کربلا انجام شد مثبت ارزیابی کرد و با بیان محورهای مهم منشور حقوق زائر که به تصویب شرکت کنندگان دراین اجلاس رسید، اظهارداشت: شرایط خوبی برای توسعه همکاری‌های مشترک میان اعتاب مقدسه فراهم شده است و درمسیر خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران نیز گام مهمی در آینده صورت خواهد گرفت.

گفتنی است نشست هم‌اندیشی اعتاب مقدسه جهان اسلام با هدف بررسی منشور حقوق زائر از روز چهارشنبه گذشته درکربلای معلی آغاز و سه روز ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه در سفر به عراق از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات و مسایل و مشکلات زائران را بررسی و پس از طرح در جلسه شورا تصمیم‌هایی اتخاذ گردید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره سریعتر که وحابیها وسعودیها احتیاج بهشون دارند بازارشون ورشکست شده

    • بدون نام

      حج را در همین ایران و اطراف خانه فقرایی می شود انجام داد که با ابرو دارند زندگی سخت خود را می گذرانند تا تن به هر کاری برای سیر کردن شکم خانواده ندهند
      و حج نجات جان بیماری هست که برای هزینه درمان عضو دیگر خانواده نیاز نباشد که عضوی از بدنش را بفروشد
      و حج کمک به زنی هست که برای شکم بچه هایش به هر کاری و تن فروشی تن ندهد

    • مجید

      بهتر بود بفرمایید زائران مشتاق شهادت زودتر ثبت نام کنند

    • بی نام

      پیش به سوی نصب دستبند

    • بدون نام

      زایرانی که پول دارین میخاین برین حج معدنچیا و خانواده هاشونو ببینید بخدا حج همین جاس خدا همین جاس بروید دست این خانواده ها را بگیرید که سایه سرشون جگر گوششون نان اورشون رفت واقعا بروید وبدادشون برسید حجتون قبول درگاه الهی

    • مجی

      باعرض سلام به همه هموطنای باغیرتم!!!
      به خدا مکه ومدینه داخل کشور خودمونه .چرا باید پول وسرمایه کشور بریزه توی جیب این عربای مفت خور.ای کسایی که قصد دارید برید حج ،همتون میدونید در قران گفته شده اگر مسلمانی شب باشکم سیر بخواب برود ولی همسایه اون سر بی شام برزمین گذاشته باشه وگرسنه به خواب بره مسلمان نیست!!!!بااین پولا چند تا دختر وپسر جوون میتونن تشکیل خوانواده بدن ،یا باهاش میشه چند تا کارخانه ساخت ،یا حداقل میشه به عنوان قرض یا وام داد به انسانهای نیازمند تا از سر نداری شرمنده زن وبچه شون نشن .به خود همون خدا ، خداوند خیلی خیلی نزدیک ماست کافیه یکم چشمامونو باز کنیم .

    • بدون نام

      فقط اونایی که میرن اگر بلایی سرشان اومد گریه و زاری راه نندازن و از کسی انتظار نداشته باشند که از قدیم گفتند خود کرده را تدبیر نیست.

    • علی

      فقط یه سوال ؟ اگه دوباره همون اتفاقات افتاد چه اتفاقی میفته ؟؟؟

    • از عربستان متنفرم

      .....بدویین جا نمونین.مامان من حج واجب ثبت نام کرده خیلی جالب همیشه هم حج تمتع ثبت نام میکنه اسمش در میاد میره.کلی هم پول هزینه میکنه سالی 3بارم کربلا میره .والا خواهرم یه بچه یتیم داره حالا اگه 10هزارتومن به خواهرم قرض بده میگیرش اخه قربونت بشم مادر من تو حج در خونت چرا بری پولت رو بدی عربای مفت خور(عربای خودمون ماهن) بخورن بعدشم بهتون توهین کنن.کسی اینجا منو نمیشناسه که بخوام ریا کنم.بچم بیمارستان بستری بود یه خانمی اونجا بود پول نداشت بچش رو ترخیص کنه .اومدم خونه یه انگشتری رو که همسرم کادوی زایمان بهم داده بود فروختم بردم بهش دادم.یه بارم سونوگرافی رفته بودم یه خانمه اونجا بود دخترش تومور مغزی داشت ولی هزینش رو نداشت به هر کیم رو مینداخت کسی کمکش نمیکرد پولی که قرار بود باهاش برم مشهد رو کمکش کردم خیلی حس قشنگیه نمیگم پولدارم نه یه خانواده معمولیم .حالا اونایی که میرین عربستان اون پول رو به نیازمندان کشور خودتون کمک کنید خیلی قشنگترو شیرینتر.

    • بدون نام

      نظر شخصی خودم هست .
      با این وضع که به آبروی مومن احترام نمیگذارن نمیروم .
      با خدا مشکل ندارم با وهابیت مشکل دارم .
      و اینکه آقایون مسئولین هربار تو هر‌زیارتی هرکدوم ۵۰ نفر از خانواده خودشون هم بیان برن تا اگر بلایی سر مردم اومد اقایون کاملا درک و حسش کنند .
      این همه فقیر داریم و این همه جوان که دوست دارن ازدواج کنند و دیرشونم شده ! و بیکارن کو امنیت شغلی تا آرامش داشته باشند .
      این همه تن فروشی دختر ها که بیشترش به خاطر نداشتن ! پول رو ببرم بریطم تو جیب عرب ها بعد تیری بشود بر گلوی سربازان ایران ؟!
      قتل دسته جمعی در منا رو چرا دوربین هایی که ضبط کردن فایلشو نمیدهند ؟! بیمه ها کو ... تجاوز به دوپسر ایرانی چه شد ؟!
      ... مسئول محترم خوابیدی ؟!

    • علیرضا

      شخصی می گفت : بجای رفتن به خانه خدا ، با کمک به نیازمندان آبرومند ، من خدا را نزد خود می آورم . و چه زیبا گفت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج