۵۲۵۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

علی احمدی: همه باید تمکین کنیم

دکتر علیرضا علی احمدی کاندیدای احراز صلاحیت نشده انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در گفت و گو با فارس تشخیص شورای نگهبان را قانونی و نهایی خواند.

خبرگزاری فارس: دکتر علیرضا علی احمدی کاندیدای احراز صلاحیت نشده انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در گفت و گو با فارس تشخیص شورای نگهبان را قانونی و نهایی خواند.

در پی اعلام نتایج احراز صلاحیت ها برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، دکتر علیرضا علی احمدی درباره احراز نشدن صلاحیت خود گفت: «رای شورای نگهبان، رایی قانونی است؛ طبق قانون اساسی و نظرات امام و رهبری تشخیص شورای نگهبان نهایی است و همه باید به قانون تمکین کنیم هرچند مخالف میل و سلیقه ما باشد».

علی احمدی به انگیزه خود از ثبت نام در انتخابات یازدهم اشاره کرد و گفت: «بنده پیرو دعوتی که مقام معظم رهبری از همه کسانی که فکر می کنند می توانند خدمت کنند به صحنه آمدم و با برنامه گسترده و تیمی هم که آماده کردم با تمام قوت در صحنه بودم تا در صحنه سیاسی حضور به هم رسانده و علاوه بر کمک به مشارکت حداکثری، در صورت اصلح شناخته شدن توسط مردم، به کشور و نظام خدمت کنم».

وی ادامه داد: «شورای نگهبان وظیفه قانونی داشت که بین افراد فراوانی که در صحنه حاضر شده بودند و برای انتخابات یازدهم ثبت نام کرده بودند، صلاحیت ها را بررسی کرده و اسامی کسانی که در تقدم شرایط احراز قرار می گیرند اعلام کند».

علی احمدی با تاکید بر اینکه فرآیند احراز صلاحیت ها «به خوبی طی شد» افزود: «خوشحالیم فرایند احراز صلاحیت ها به خوبی طی شد و هشت نفر واجد شرایط به ملت شریف معرفی شدند».

علی احمدی اظهار امیدواری کرد که همه مردم با امید به آیند و حضور کامل در صحنه، بین این هشت نفر که از میان سلایق متعدد سیاسی هستند، یکی را انتخاب کنند و با پشتوانه قوی رئیس جمهور آینده کار خود را آغاز کند.

علی احمدی گفت که وظیفه داشته در صحنه حاضر شود و الان که در لیست احراز صلاحیت شدگان قرار نگرفته، خداوند را شاکر است که مسئولیت از دوش وی برداشته شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در خدمت نظام و قوه مجریه کشور است، اعلام آمادگی کرد که به کاندیداهای حاضر در صحنه نیز کمک کند.

دکتر علی رضا علی احمدی متولد ۱۳۳۸ خمینی شهر اصفهان است که با مدرک تحصیلی دکترای مدیریت تولید، سابقه وزارت آموزش و پرورش در دولت نهم و ریاست دانشگاه پیام نور را در کارنامه خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج