۵۲۵۸۸۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر اقتصاد، صحبت های رئیسی را تکذیب کرد

روابط عمومی وزارت اقتصاد نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از وزیر اقتصاد در خصوص عدم همکاری های بانکی با دیگر کشورها در پسابرجام را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی وزارت اقتصاد نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از وزیر اقتصاد در خصوص عدم همکاری های بانکی با دیگر کشورها در پسابرجام را تکذیب کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای نسبت به انتساب یک نقل قول از علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: آنچه وزیر اقتصاد در موضع گیری های متعدد بر آن تاکید کرده اند برقراری روابط کارگزاری و بانکی با بانک های سایر کشور ها از جمله مجموعه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده است لکن در این مواضع بیان شده که روابط بانکی ایران با برخی بانک های بزرگ هنوز دچار مشکلاتی است که در حال رایزنی برای حل آنها هستیم .

بر این اساس ضمن احترام به همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادعای عدم ارتباط با بانک های سایر کشورها به نقل از وزیر اقتصاد را به صراحت تکذیب می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی وعده های سال 92یادش رفته

    • بدون نام

      البته آقای روحانی هم واردات دختر وزیر رو اول تکذیب کرد اما سوتی جهانگیری برملا کننده بود و نشان داد مسئول اصلی اقتصاد مقاومتی باوری به اقتصاد داخلی ندارد. واردات یک تازه کار اگر 200 میلیون بوده فقط (به قول جهانگیری) پس بدانید خبری از عمل جدی به اقتصاد داخل نبوده و نخواهد بود

    • سعیدطهمورثی

      به نظرم اگرکسی واراده ای وجودداشته باشدکه بخواهدسخنان کاندیداهارا ممیزی نمایدبسیاری ازگفته هاوبیانات آقایان محترم می بایست توسط دستگاه های مسئول ویاافرادوشخصیت های ذینفع بدین شکل باجملات،کلمات وواژه های اعتراضی مواجه گردندوواقعا" می شودگفت که تلقی وباورافکارعمومی ازاینگونه بیانات فقط تخریب وجلب وجذب آراء بوده ومی شودگفت این شگردتبلیغاتی کاندیداهای طرفداراینگونه رفتارهای منفورشده بجا مانده ازدوران عصرحجروماقبل تاریخ، هیچ توجهی به فهم ودرک وشعوروشئونات مردم که انتخابگراصلی هستندمتاسفانه نداردواینهاضررخواهندکردوبه خودشان بازمی گردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج