۵۲۵۹۳۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

سخنگوی نمایشگاه: از مردم و ناشران عذر می‌خواهم

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در واکنش به اتفاقات پیش آمده در شهر آفتاب بر اثر بارش باران، ضمن انتقاد از مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران، از ناشران و بازدیدکنندگان عذرخواهی کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با موضوع استفاده از شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب، تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایشگاه بر مبنای استانداردهای نمایشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب بوده است.

ایسنا: سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در واکنش به اتفاقات پیش آمده در شهر آفتاب بر اثر بارش باران، ضمن انتقاد از مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران، از ناشران و بازدیدکنندگان عذرخواهی کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با موضوع استفاده از شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب، تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایشگاه بر مبنای استانداردهای نمایشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب بوده است.

به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده گفت: طبق تفاهم‌نامه 6 ساله که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران منعقد شده، تشکل های نشر و ارشاد به عنوان بهره‌بردارِ مجموعه شهر آفتاب، در آماده‌سازی این مکان هیچ نقشی نداشته‌اند و بر اساس همین تفاهم‌نامه تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایشگاه بر اساس استانداردهای نمایشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران بوده است.

امیرزاده تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه صنف نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بهره‌بردار معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در گفت‌وگوهای تفصیلی در خصوص آماده‌سازی در مراحل مختلف علی‌رغم دغدغه‌های جدی که به دلیل مشکلات آب‌گرفتگی سالن‌ها در سال گذشته ایجاد شده بود، شهرداری و شهر آفتاب اطمینان کامل داده بودند که شاهد تکرار مشکلات، در دوره فعلی نمایشگاه نخواهیم بود.

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در تمامی مراحل آماده‌سازی سالن ها دغدغه های جدی صنف نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام و منتقل شده بود.

وی ادامه داد: انتظار جدی می‌رفت با توجه به اتفاقات سال گذشته و گفت‌وگوهای کارشناسی، نسبت به رفع این دغدغه‌ی درست، اقدام اصولی صورت گیرد.

وی ضمن عذرخواهی از همه ناشران و غرفه‌داران و نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه به خاطر پیش آمدن مشکلات، گفت: در حال برآورد خسارات هستیم و انتظار می‌رود علاوه بر تعهداتی که بیمه دارد، شهرداری هم نسبت به تامین خسارت به نحو کامل در اسرع وقت اقدام کند.

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در پایان گفت: با توجه به احتمال تکرار این مشکلات به دلیل شرایط ناپایدار جوی، انتظار می‌رود اقدامات پیشگیرانه‌ی جدی و قابل اتکاء و اعتماد صورت پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمونه ای از کارایی دکتر 96 درصدی

    • بدون نام

      خاک بر سرتان که یک کار درست در این مملکت نمی توانید انجام دهید. همین عرب ها را ببینید و خجالت بکشید.

    • دریا

      یعنی واقعا این اینومیشه گذاشت نمایشگاه بین المللی؟؟؟!؟

    • محمد سلطان

      قالیباف به جای خیالبافی برای ریاست جمهوری به امور شهرداری برس! تا کی میخوای گند یزنی آخه.....؟ تو عرضه ساماندهی به شهر تهران را نداری چه رسد کل کشور!

    • بدون نام

      دیگه حالا شروع کنید همه چی رو نسبت بدید به شهرداری
      روحانی رای نمیاره تلاش نکنین

    • فرزاد

      مردم و ناشران اگر عرضه و لیاقت داشته باشن نمیرن، آذربایجان و اللخصوص تبریز بود یک نفر نمیرفت. شهرداری که توانایی درست کردن یک مجموعه رو نداره الان میخواهد کشور را درست کند!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خوبه حداقل جدیدا یاد گرفته اند با عذر خواهی همه چی را لاپوشانی کنند.

    • سلی

      عذر خواهی بخوره تو سرتون همین اتفاق پارسال هم افتاد چیکار کردید هان

    • بدون نام

      اینم از نمایشگاه امسال.......!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج