اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۶۲۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موضع پنتاگون درباره توافقنامه‌ مناطق کاهش تنش

سخنگوی پنتاگون با تاکید بر اینکه توافقنامه ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه هرگز بر روند عملیات ائتلاف ضد داعش در این کشور تاثیر نخواهد گذاشت، گفت: عملیات ائتلاف ضد داعش در سوریه و عراق ادامه خواهد یافت به طوریکه هیچ پناهگاهی برای داعش باقی نماند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی پنتاگون با تاکید بر اینکه توافقنامه ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه هرگز بر روند عملیات ائتلاف ضد داعش در این کشور تاثیر نخواهد گذاشت، گفت: عملیات ائتلاف ضد داعش در سوریه و عراق ادامه خواهد یافت به طوریکه هیچ پناهگاهی برای داعش باقی نماند.

آدریان رانکین گالووی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفت‌وگو با شبکه خبری ای‌.‌بی‌.سی نیوز آمریکا، گفت: توافقنامه ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه هرگز بر حملات هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا تاثیر نخواهد گذاشت.

رانکین گالووی اظهار کرد: ائتلاف ضد داعش به عملیات‌های خود علیه داعش در هر کجا که باشند ادامه خواهد داد به طوریکه آنها هیچ پناهگاهی نداشته باشند.

وی افزود: آمریکا هیچ یک از طرف‌های توافقنامه به دست آمده در قزاقستان نیست.

نمایندگان آمریکا در مذاکرات اخیر در آستانه حضور داشتند اما این کشور در توافقنامه امضا شده از سوی روسیه، ایران و ترکیه شرکت نداشت.

سخنگوی پنتاگون تاکید کرد: ارتش آمریکا به عملیات ضد داعش خود در سوریه ادامه خواهد داد.

وی افزود: واشنگتن با هم‌پیمانان خود برای شکست داعش در سوریه و عراق تلاش می‌کند.

گالووی ادامه داد: نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر الطبقه پیشرفت کرده‌اند و این شهر به زودی به دست این نیروها آزاد خواهد شد.

جف دیویس دیگر سخنگوی پنتاگون ضمن ابراز بی‌اطلاعی از درخواست روسیه از آمریکا در خصوص ممنوعیت پرواز برای جنگنده‌های ائتلاف بر فراز مناطق کاهش تنش، گفت: مناطق کاهش تنش در غرب سوریه واقع هستند جایی که داعش در آن فعالیتی ندارد و تمرکز ما بر عملیات ضد داعش در شرق سوریه و در وادی الفرات است.

روسیه پیشتر پیشنهاد ایجاد چهار منطقه کاهش تنش در سوریه در استان ادلب، حومه شمالی حمص، غوطه شرقی و در جنوب این کشور و نیز تشکیل یک کار گروه مشترک بین‌المللی از نمایندگان کشورهای ضامن آتش‌بس (روسیه، ایران و ترکیه) جهت تعیین مرزهای این مناطق و اتخاذ اقدامات ضروری برای بیرون راندن تروریست‌های جبهه النصره و داعش از این مناطق را داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج