۵۲۶۷۲۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

دفاع رئیسی از «مسکن مهر» دولت احمدی نژاد

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقایان در مناظره‌ها می‌گویند شما چگونه می‌خواهید سالی یک میلیون شغل ایجاد کنید، اگر مسکن مهر را تعطیل نمی‌کردی و اگر از دریا برای تولید ناخالص ملی‌مان بیشتر استفاده می‌کردیم یا فضای مجازی را که امروز فقط به سطح آن توجه می‌شود، برای ایجاد شغل به کار می‌گرفتید، امکان داشت.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با علمای حوزه علمیه قم و جمعی از اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسین اظهار کرد: وضعیت کشور پس از همه افتخاراتی که انقلاب اسلامی برای ما آفرید که بر کسی پوشیده نیست و با وجود اقتدار و امنیتی که کشورمان امروز تجربه می کند، وضعیتی خاص است.

وی افزود: از مولفه‌های قدرت در نظام ما جایگاه رهبری، نیروی جوان کشور، مردم در صحنه هستند و ما که در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به قول غربی‌ها بدون حضورمان اماکن هیچ توافقی وجود ندارد در کشور خودمان دچار مشکلاتی هستیم.

رییسی با بیان اینکه این مشکلات به اعتماد و قدرت ملی خدشه وارد می‌کند، افزود: هرچه قدرت مردم کشور بیشتر شود، قدرت نظام بیشتر می‌شود. یکی از مولفه‌های قدرت‌مان مردم متدین هستند لذا رضایت و اعتماد آنان، قدرت نظام را افزایش می‌دهد. آسیب‌های اجتماعی به هیچ عنوان در شان ملت ما نیست و شرایط اقتصادی هم شرایط سختی است که تنها به نیروی جوان تحصیلکرده بیکار محدود نمی‌شود بلکه کارخانه‌هایی هم تعطیل شده و می‌شوند و به تعداد بیکاران افزوده می‌شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نسخه شفابخش اقتصاد ما همان طور که رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی است تا ما را از تکانه‌های اقتصاد جهانی برحذر دارد اما بعد چهار سال در این دولت شاهد بیکاری و فقر مطلقی هستیم که سایه‌اش بر سر هر کوی و برزنی در کشورمان افتاده است.

وی افزود: هنرمندانی که چه در حوزه فیلم و سینما و چه در سایر عرصه های فرهنگی فعالیت می‌کنند امروز از کشورهای دیگری دعوت به همکاری می‌شوند و این نشان می‌دهد که فضای کشور برای فعالیت مناسب نیست.

رییسی اظهار کرد: تعامل با همه دنیا باید باشد، اما چگونه تعامل کنیم؟ دولت باید خودش کار کند و جلوی هرگونه کم کاری دولت گرفته شود، و گرنه دولتی که بخواهد خودش در بخش خصوصی مشغول باشد نمی‌تواند صد در صد در اختیار مردم باشد. اگر بخواهیم نگاه به بیگانه را حقیقتا عوض کنیم باید بدانیم که واقعا آنان به هیچ ملتی کمک نکرده‌اند که دومینش ما باشیم.

وی ادامه داد: ما باید بخش خصوصی را توانمند سازیم و این کار دولت است که فضا را برای بخش خصوصی فراهم کند و واقعا دیدگاهش نسبت به مردم، سرمایه های کشور و توانمندی خودمان باور داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقایان در مناظره‌ها می‌گویند شما چگونه می‌خواهید سالی یک میلیون شغل ایجاد کنید، اگر مسکن مهر را تعطیل نمی‌کردید، اگر نقدینگی موجود در جامعه را به سمت اقتصاد کشور می‌بردید، اگر نفت را خام فروشی نمی‌کردید و اگر از دریا برای تولید ناخالص ملی‌مان بیشتر استفاده می‌کردیم یا فضای مجازی را که امروز فقط به سطح آن توجه می‌شود، برای ایجاد شغل به کار می‌گرفتید، امکان داشت.

وی ادامه داد: دولتی باید بر سر باشد که کار کند و مدیریت جهادی و انقلابی را بر کشور حاکم کند. ما معتقدیم می‌توانیم اما آقایان می‌گویند از کجا می‌شود؟ دولت باید برای یارانه‌ها و کسانی که با همان یارانه زندگی خود را می‌چرخانند فکری کند. حل مشکل، برنامه‌ریزی می خواهد.

رییسی افزود: جهاد سازندگی را یکی از ثمره‌های انقلاب بود تعطیل شد و در وزارت کشاورزی ادغام شد که ای کاش اقتصاد در جهاد ادغام می شد، ما باید مجدداً جهاد سازندگی را احیا کنیم و آن را در سرتاسر کشور گسترش دهیم. ما می توانیم کار اقتصادی در آستان قدس رضوی انجام دهیم اما هر کار اقتصادی در شان ما نیست، ما باید ببینیم که اولویت محرومان چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی

    • بدون نام

      مسکن مهر بزرگترین وبهترین پروژه ای بود ه که برای فقرا تا الان در کشور پیاده شده ای کاش این دولت تکمیلش می کرد

    • بدون نام

      به فرموده اقا اقتصاد مقاومتی. البته نه انطور که جنابعالی تفسیر میکنید.چرا که در اقتصاد مقاومتی مد نظر شماها فقط مقاومت بر گرده مردم میباشد. به عنوان مثال مردم بدبخت باید پراید و حد اکثر تیبا سوار شوند اما مسئو لین محترم خدا برکت بده...در اقتصاد مقاومتی مد نظر معظم له همه برابرند

    • بدون نام

      ۲۰۰میلیارد دلار,هزینه مسکن مهر شده,که خالی از سکنه میباشد,اگر خوب بود پس چرا مشکل مسکن و گرانیش حل نشده

    • رزمنده

      مردم با سه میلیون مسکن مهر تحویل کرقتم یک عدد کوسفیدامروز نمی داد من از مسکن مهر رضایت دارم زندگی حل کردیم خداوند به اقای احمدی نزاد توقیق بدهید 30سال خدمت یک ریال نداشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج