اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۶۸۴۳
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

رسایی: برجام هیچ عزتی برای ملت نیاورده است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تنها زمینه حذف تحریم های هسته ای را فراهم کرده است و دیگر تحریم ها همچنان برجای خود باقی است.

خبرگزاری ایرنا: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تنها زمینه حذف تحریم های هسته ای را فراهم کرده است و دیگر تحریم ها همچنان برجای خود باقی است.

حمید رسایی در جمع هواداران سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بابل افزود: تحریم هایی که در برجام برداشته شد پنج درصد از کل تحریم هایی بود که برای کشور ما وضع شده است.

وی ادامه داد: برداشتن تحریم های هسته ای که برجام زمینه آن را فراهم کرده است هیچ نقشی در اقتصاد ایران نداشته است و این توافق، فرزند ناقص الخلقه این دولت است که هیچ عزتی برای ملت ایران به همراه نداشته است.

او مدعی شد: متاسفانه برجام سبب شد دانشمندان هسته ای کشور ما به شرکت آب و فاضلاب فرستاده شوند و بسیاری از جوانان دانشجو که در رشته فیزیک هسته ای تحصیل می کردند امروز سرخورده شده اند و نمی دانند باید چه کاری انجام دهند.

رسایی افزود: این دولت قبل از شکل گیری توافق هسته ای به مردم قول داده بود که تمامی تحریم ها لغو می شود ، اما بعد از مدتی زیر قول خود زده و بیان می کنند تنها تحریم های هسته ای لغو شده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت سال جاری، مهر پایان به ادامه فعالیت این دولت می زنند و مدیرانی که حقوق های نجومی می گیرند و مدیران استخر و جکوزی نمی توانند برای ملت ایران خدمت کنند.

او ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ایران سه نوع دولت در کشور فعالیت کرده اند که یکی همانند دولت سازندگی، پرکار و پر هزینه بود. وی گفت: دولت یازدهم ، دولتی کم کار، پرخرج و پرحاشیه است و دولت های ناموفق هم همانند دولت فعلی، هم کم کار و هم پرخرج هستند.

او افزود: دولت نهم و بخش قابل توجهی از دولت دهم وهمچنین دولت شهید رجایی دولت های پرکار و کم خرج بوده اند و بنده معتقدم که اگر آقای رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب معرفی شود، دولتش همین ویژگی را خواهد داشت.

نماینده سابق مجلس گفت: ما برای پیروزی در انتخابات و کنار زدن این دولت نباید تنها به فضای مجازی تکیه کنیم بلکه چهره به چهره و سینه به سینه باید به مردم آگاهی ببخشیم و در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری باید به کار این دولت پایان دهیم و سلامی دوباره دهیم به دولتی که از جنس مردم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      مردم مهر پایان به ادامه کار شما و امثال شما در انتخابات مجلس زدن

    • بدون نام

      ای ول

    • بدون نام

      واقعا تو یکی خیلی رو داری صد رحمت به احمدی نژاد، واقعا مردم در خواب به اینان رای دادند. کسی حداقل شعور و فهم داشته باشد محال است به اینگونه افراد رای دهد

    • حسینی

      برجام هیچ عزتی نیاورد ولی ایران را از سرنوشتی مانند ونزوئلای کنونی نجات داد دریغ از یک جو انصاف آقای

    • محمود

      پ ن پ دسته گلهاي جليلي برامون عزت آورد!

    • بدون نام

      اخه عزت رو شماها به ایران دادین و بس
      در ضمن اکر چشمهاتون رو باز کنین می بینید که اتفاقا در زمینه فیزیک و هسته ای دانشمندای ایرانی هیچ وقت بیکار نبوده و نیستند چون علم فیزیک بسیار گسترده است شما بیشتر باعث شدین تا بسیاری از این سرمایه ها شناسایی و ترور بشن و ما اونها رو از دست بدیم

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس پس چرا تاییدش کردن, مگر شما عزت نداشتین

    • حسینی

      شتردرخواب بیند پنبه دانه اقای رسایی مردم نمیگذارندباردیگرشماافرادخشک مغزبرانهاحکمرانی کنید.

    • بدون نام

      اولا کجا دولت نهم و دهم پر کار و کم خرج بودند کور بودی و نمی دیدی حداقل انصاف که نداری مرد باش سینه چاک دلالان تحریم بودی و این ملت را نمی دیدی که به چه حالی افتاده بودند برای من جای سوال است که کلیه این افراد معلوم الحال و کسانی که تندروی و ضربات مهلک آنان برای کشور گران تمام شد الان عضو ستاد تبلیغاتی آقایان ریسی و قالیباف هستند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شما دلواپسا هیچ موقع از هیچ چیزی راضی نیستید.
      سرنوشت کره شمالی و ونزوئلا رو ببینید! شاید براتون عبرت بشه!

    • بدون نام

      شما خواهشا حرف نزن ساكت باش.ما بيشتر از ٣٠ساله كه تحريم هستيم.كل دنيا مارو تروريست ميدونست همه از ما ميترسيدن ولي الان چي يه سري توي سرا دراورديم.بدون ويزا ميتونيم بريم بعضي كشورا.هواپيماي خوب اومد برامون.تو كنفرانساي بين المللي ازمون دعوت ميشه.٤تا كشور درست درمون باهامون رابطه دارن.همون بمونيم با جيبوتي خوب بود؟؟چقد اخه دنبال چرتو پرت گفتني

    • بدون نام

      رسایی :برجام هیچ عزتی برای ملت نیاورده است ................اگر برای (ملت شما) نیاورده برای ( مردم ما ) اورده است .

    • بدون نام

      تحریمها کاغذ پاره اند و شما چرا ناراحتی؟
      اصلا بیخیال برجام. فکر کنید نیست .اون اورانیومی هم که دادیم روسیه مال تو.
      دست بردارید اگر دین ندارید آزاده باشید.

    • بدون نام

      به فرض که تمام افاضات شما درست باشه جناب رسایی ،کاش جنابعالی و حسن عباسی و بذر پاش و شریعتمداری و سایر همفکراتون تو یه سخنرانی یا یا چیزی شبیه این میومدین ملتو آگاه میکردین که واقعاً دستاورد این انرژی هسته ای در حوزه های مختلف واسه ما چی بوده و چقدر خروجی ملموس برای همه ی جامعه داشته که حالا از دست دادنش باعث حقارت و هر چیز دیگه که شما میگین شده

    • شهرام

      دوست عزیز جناب رسایی. شما الان سر پیازی یا ته. اصلا کسی از شما نظر خواست؟ نکن دیگه برادر من. بده خوب

    • بدون نام

      فقط شما و هم فکراتون برا مردم عزت اوردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج