۵۲۶۹۶۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

صراط: انتخابات فرزند هاشمی را به جنوب شهر کشاند!

محسن هاشمی که به تازگی از آخرین وصیت پدرش یعنی تداوم راه روحانی رونمایی کرده، اخیرا برای جلب رای مردم مناطق کمتر برخوردار تهران، به یکی از حسینیه های جنوب شهر رفته است.

صراط نیوز نوشت: محسن هاشمی که به تازگی از آخرین وصیت پدرش یعنی تداوم راه روحانی رونمایی کرده، اخیرا برای جلب رای مردم مناطق کمتر برخوردار تهران، به یکی از حسینیه های جنوب شهر رفته است.

حضور محسن هاشمی در حسینیه چهارده معصوم (ع) شهرک رضویه تهران در حالی است که در سال های اخیر کمتر تصویری از او در مساجد و حسینیه ها منتشر شده بود.

دست به کار شدن محسن هاشمی و تلاش شخصی او برای جلب رای مردم، فارغ از موضوع انتخابات شورای شهر، می‌تواند به دلیل هراس از شکست احتمالي حسن روحانی در انتخابات باشد. فرزند ارشد مرحوم رفسنجانی اخیرا گفته بود که آخرین توصیه پدرش به مردم ادامه راه روحانی بوده است.

با این حال، حضور او در دیدارهای مردمی اینچنینی، با سابقه او مطابقت ندارد. محسن هاشمی در سال های اخیر نه به حضور و سرکشی در مناطق پایین شهر شهرت داشته و نه به حضور در مساجد و حسینیه ها.

از طرفی، نوع حضور او هم قابل تامل است. در تصاویر منتشرشده از محسن هاشمی، او با تعداد زیادی همراه و محافظ وارد مسجد شده که به معنای حفظ روحیه اشرافی گری است.

سوالی که چه بسا محسن هاشمی از پاسخ به آن عاجز باشد این است که چرا در طول سال های گذشته در مسئولیت های مختلف، یاد دیدارهای مردم و آشنایی با مشکلات آنها از نزدیک نیفتاده و اکنون که به انتخابت شورای شهر و ریاست جمهوری نزدیک شده ایم ناگهان نگران وضع زندگی مردم شده است؟

سوال دیگر اینکه آیا دیدار مردمی در منطقه ای در جنوب شهر، به آن همه ملازم و همراه و محافظ نیاز دارد؟ ورود به حسینیه و مسجد به این شکل، با کدام یک از رویحه های مردم داری یا اشرافی گری سازگار است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هاشمی نه فقط در جنوب تهران بلکه در قلبهای مردم حضور داشته و دارد شما چشمهاتون رو اگر باز می کردید در روز تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی میلیونها نفر از دوستدارانش را می دیدید
      بالاترین رای در تهران در انتخابات شورا متعلق به محسن هاشمی است

    • بدون نام

      امروز که هاشمی عزیز از بین ما رفته فرزندانش و اطرافیانش باید جای خالی او رو پر کنند
      با استفاده از تهمت اشرافیگری به آیت ا.. هاشمی یکبار عوام فریبی کردید و 8 سال کشور رو از مسیر توسعه خارج کردید اما دیگه چشم مردم باز شده و حنای شما رنگی نداره به جای این بی اخلاقی ها ، به خاطر حمایت های تمام قدتون از محمود احمدی نژاد که به کشور ظلم کرد پوزش بخواهید

    • بدون نام

      علتش افرطی هایی بودند که فحاشی میکردند

    • محمد باقر

      شادی روح زعیم عالیقدر مظهر اقتدار مسلمین جهان صلوات محمدی عنایت بفرمایید

    • بيپول

      هاشمی یکم پول بهم قرض بده خدا بیامرز پدر تو ای آدم خوبی بود

    • مهران

      برادر محسن همانطوری که پدر محترمت دوست داشتیم جنابعالی هم دوست داریم و به روحانی وشما رای میدهیم .صد در صد شما پیروز هستی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج