adexo3
۵۲۷۰۲
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

مهران احمدی: خشايار مستوفی که نيستم

مهران احمدي بازيگر سريال «مهرآباد» تأکيد کرد نعيم نعمتي يک تيپ-شخصيت است که هرگز در ادامه مسير بازيگري‌ تکرارش نمي‌کند.

سوره سینما: مهران احمدي بازيگر سريال «مهرآباد» تأکيد کرد نعيم نعمتي يک تيپ-شخصيت است که هرگز در ادامه مسير بازيگري‌ تکرارش نمي‌کند.

احمدي بازيگر مجموعه تلويزيوني «مهرآباد» درباره حضورش در اين سريال گفت: تا به حال بازخوردهاي بسيار مثبتي از مخاطبان در مواجهه با اين سريال ديده‌ام. معتقدم اين مجموعه يکي از بهترين‌هاي تلويزيون است.

وي افزود: تماشاگر ما عادت دارد با سريال‌هايي که بازيگرانش چوب توي سر هم مي‌زنند، جنگولک بازي مي‌کنند بخندد. مجموعه‌هايي که بازيگرانش دستشويي مي‌روند تا مخاطب بخندد. اما «مهرآباد» يک کمدي-درام است. خصوصيات منحصر به خودش را دارد. بارزترين شاخصه اين سريال اين است که مخاطب به شخصيت‌ها مي‌خندد در حالي که شخصيت‌ها همه گرفتارند و مشکل و مسئله دارند.

مهران احمدی: خشايار مستوفی که نيستم

وي گفت: يک کمدي متفاوت که محصول داستان‌هاي خوب اميد سهرابي و بازي‌هاي رئال و خوب بازيگرانش است. نقش نعيم نعمتي که من بازي مي‌کنم يک تيپ-شخصيت است.

احمدي درباره اينکه آيا باز هم اين تيپ نقش‌ها را بازي مي‌کند گفت: ديگر اين جنس بازي را تکرار نمي‌کنم. من هر نقشي را فقط يک بار بازي مي‌کنم. خشايار مستوفي نيستم که هر نقشي را چند بار بازي کنم. نمي‌گويم که تکرار يک نقش مشخص خوب است يا بد، شايد خيلي از بازيگران اين کار را انجام دهند ولي مهران احمدي هر نقشي را فقط يک بار بازي مي‌کند.

احمدي در پاسخ به اين سؤال که يک مجموعه تلويزيوني چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد تا در آن بازي کند توضيح داد: قطعا بايد داستان بسيار خوب با پي‌رنگ‌هاي محکم داشته باشد. روابط پيچيده بين کاراکترها و شناسنامه‌دار بودنشان جذبم کند. کارگردان بايد جزو رسته مستقلين از لحاظ انديشه و تفکر باشد. تهيه‌کننده پول بازيگر را سر وقت بدهد.

وي اضافه کرد: جديدا تهيه‌کننده‌ها پول آدم را نمي‌دهند وقتي هم بهشان اعتراض مي‌کني عصباني و ناراحت مي‌شوند. مي‌گويند: اي بابا تو چقدر پول‌دوستي، فقط ۷ ماه است که دير شده. اما خوشبختانه سريال «مهرآباد» از معدود سريال‌هايي بود که سر وقت پول بازيگرانش را پرداخت کرد. همينجا از آقاي علي تقي‌پور تهيه‌کننده تشکر مي‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج