adexo3
۵۲۷۰۶۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

یک نماینده: قالیباف از مردم عذرخواهی کند

عضو هیات رییسه فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس در خصوص مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه برگزار شد نسبت به برخی گفته های کاندیداها واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیات رییسه فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس در خصوص مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه برگزار شد نسبت به برخی گفته های کاندیداها واکنش نشان داد.

فاطمه سعیدی در ارزیابی‌اش از مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای رییسی که خواستار توجه بیشتر به شان معلمان و حل مشکلات معلمان کشور شدند برای ملت ایران، بالاخص معلمان عزیز توضیح دهند، زمانی که ایشان در قوه‌قضاییه بودند چه برخوردهایی با فعالان صنفی معلمان داشتند؟

او افزود: افرادی که دستاوردهای دولت یازدهم را در عرصه‌های سیاست خارجی، سیاست‌های داخلی بالاخص آزادی‌های مدنی و فرهنگی نادیده می‌گیرند یا انکار می‌کنند؛ مانند کسانی هستند که خود را به خواب زده‌اند و با هیچ منطقی بیدار نمی‌شوند! کسی که خوابیده است را شاید بتوان بیدار کرد، اما آنکه خود را به خواب زده را هرگز نمی‌شود.

این عضو حزب کارگزاران در واکنش به برخی خلاف واقع‌گویی‌ها در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: افرادی که در یک گفت‌وگو پایبند اخلاق نیستند چگونه دولتی اخلاقی تشکیل خواهند داد؟ آقای قالیباف به بند پنجم سیاست‌های کلی انتخابات که مقام معظم رهبری به روسای سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت ابلاغ کرده‌اند توجهی نداشتند. در بند پنجم آمده ممنوعیت هرگونه تخریب، تهدید، تطمیع، فریب و وعده‌های خارج از اختیارات قانونی و هرگونه اقدام مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی در تبلیغات انتخاباتی که به صراحت ذکر شده است.

سعیدی تصریح کرد: کاش آقای قالیباف به جای این همه اتهام‌زنی به دولت و فرافکنی نسبت به آموزش و پرورش، بیان می‌کردند چه مقدار از سهم پرداختی شهرداری را به آموزش و پرورش پرداخته‌اند‌؟ قالیباف به خاطر تهمت ودروغی که در مناظره گفت از ملت شریف وخانواده بزرگ آموزش و پرورش عذر خواهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دگر باره خام نمیشوم

      خیلی از نمایندگان که حقوق های نجومی را تصویب کردند حرف ... می زنند.

    • بدون نام

      چند باری نظر دادم ثبت نکردید دارم بدبین میشم.

    • محمد سلطان

      قالیباف هنوز بابت تجهیز نکردن آتشنشانی تهران عذرخواهی نکرده! قالیباف هنوز بخاطر خیابانهای تهران از مردم تهران عذرخواهی نکرده!

    • بدون نام

      حالا دبگه معذرت خواهی به دردنمی خوره

    • بدون نام

      قالیباف با عذرخواهی از مردم میانه ای ندارد در پلاسکو هم عذرخواهی نکرد
      من به شخصه به هر کی رای بدم به قالیباف رای نخواهم داد

    • بدون نام

      قالیباف، عذرخواهی،!

    • بدون نام

      مگه عذر خواهی بلده؟ این آدم خودشم می دونه رییس جمهور بشو نیست عمر شهردار بودنشم سر اومده می خواد حرف نفت بزنه انقدر بیاد حرف بزنه خسته بشه ولش کنین

    • بدون نام

      هر موقع روحانی معذرت خواست بابت پول های نجومی آقازادها که به قول روحانی اینها ذخیرهای انقلاب هستند نوبت به بقیه هم میرسد.

    • بدون نام

      به نظر من همگی جمع بشیم بابت مشکلات تهران ، ترافیک ، کتک زدن دستفروشها ، پلاسکو و...... از قالیباف عذرخواهی کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج