۵۲۷۲۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افتتاحیه ۱۴۰ میلیون دلاری «نگهبانان کهکشان ۲»

بخش دوم فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» که از پنجم ماه مه در ۴۳۴۷ سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفته است با کسب ۵۶.۳ میلیون دلار درآمد، حدود ۸۵ درصد از فروش گیشه روز جمعه را به خود اختصاص داد.

وب سایت آی ‌سینما: بخش دوم فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» که از پنجم ماه مه در ۴۳۴۷ سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفته است با کسب ۵۶.۳ میلیون دلار درآمد، حدود ۸۵ درصد از فروش گیشه روز جمعه را به خود اختصاص داد. طبق آخرین آمار فروش گیشه امریکای شمالی، جدیدترین محصول مشترک استودیوهای «مارول» و «دیزنی» تا پایان یکشنبه، با ۱۴۰ میلیون دلار فروش افتتاحیه به کار خود پایان می‌دهد. به این ترتیب، بعد از افتتاحیه ۱۷۵ میلیون دلاری «دیو و دلبر» که از ۱۷ مارس روی پرده رفت، رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه گیشه ۲۰۱۷ به «نگهبانان کهکشان ۲» تعلق می‌گیرد.
افتتاحیه 140 میلیون دلاری «نگهبانان کهکشان 2»

فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان بخش ۲» (Guardians of Galaxy Vol. ۲) که با بازی کریس پرت، ون دیزل، زوئی سالدانا، بردلی کوپر و کرت راسل مقابل دوربین رفته، به عنوان نخستین فیلم صف اکران تابستان شروعی قدرتمند را برای گیشه امریکا رقم زد. کارشناسان دیزنی هم پیشاپیش، فروش افتتاحیه جدیدترین ساخته جیمز گان را بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار پیش‌بینی کرده بودند.

همچنین از بعد از سه محصول مشترک «مارول» و «دیزنی» شامل فیلم‌های «انتقامجویان: عصر اولتران»، «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» و «مرد آهنین ۳»، جدیدترین ساخته جیمز گان رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه را به نام خودش ثبت می‌کند.

فروش افتتاحیه بخش نخست این فیلم ابرقهرمانی که در سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت، برابر با ۹۴ میلیون دلار اعلام شد که در مقایسه می‌توان گفت دنباله جدید «نگهبانان کهکشان» با استقبال گسترده‌تری از سوی سینماروهای امریکای شمالی روبه‌رو شده است.

بخش نخست این قصه ابرقهرمانی چندان نزد سینماروها شناخته شده نبود، اما با این حال، فروش داخلی فیلم از ۳۳۳ میلیون دلار فراتر رفت و فروش خارجی فیلم به بیش از ۴۴۰ میلیون دلار رسید.

جیمز گان بخش دوم این مجموعه را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته، مقابل دوربین برده است. این‌بار نیز، کریس پرت در نقش «استار لرد»، زوئی سالدانا در نقش «گامورا»، دیو باتیستا در نقش «درکس نابودگر»، ون دیزل در نقش «گروت» و بردلی کوپر در نقش «راکت» علیه نیروهای شر با یکدیگر متحد شده‌اند. کل بودجه تهیه و تولید فیلم برابر با ۲۰۰ میلیون دلار اعلام شده است.

همزمان، فروش افتتاحیه این فیلم در بیش از نیمی از بازار بین‌المللی به بیش از ۱۰۶ میلیون دلار رسید و تا پایان پنج‌شنبه گذشته (۴ مه) کل فروش خارجی فیلم به ۱۶۷ میلیون دلار رسیده بود. بنابه تصمیم دیزنی به عنوان استودیوی پخش‌کننده، اکران خارجی بخش دوم «نگهبانان کهکشان» یک هفته زودتر از گیشه امریکا آغاز شد.

نکته جالب توجه آن‌که فیلم از سوی اغلب منتقدان نیز با استقبال روبه‌رو شده، تا جایی که حدود ۸۲ درصد نقدهای نوشته‌شده در وبسایت «راتن تومیتوز» به جدیدترین محصول دیزنی و مارول رای مثبت داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج