۵۲۷۵۷۲
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سرلشگر باقری: اقتدار موشکی را به برجام ربط ندهید

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم، افزود: خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است به مسئله کوچکی مانند برجام ربط دهد.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمد باقری صبح امروز در آئین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای اخیر مرزبانی مجاهدت و موفقیت‌های نیروی مقتدر و امنیت‌آفرین انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص برای خدمت به کشور اسلامی و ملت عزیز ایران باشد، عبادتی مهم و افتخاری بی‌بدیل محسوب میشود که بایستی به آن مباهات کرد.

وی افزود: از شما دانشجویان ارجمند و آینده‌ساز انتظار می‌رود تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق به خدمت به اسلام، میهن و مردم غزیر ایران آغاز کنید

سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات و بدخواهی فراروی ملت ایران که از جانب دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم طراحی و حمایت می‌شود، تصریح کرد: آنها از راه‌ها و روش‌های مختلف در پی ضربه زدن به امنیت این کشور و مردم هستند و در چنین شرایطی مسئله ارتقاء دانش و مهارت و آمادگی مقابله با انواع جرایم، بزه‌ها و ناامنی‌ها ضروری است از دانشگاه و دانشجویان نیروی انتظامی در این زمینه انتظارات بالایی می‌رود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری انتظارات اساسی از دانشگاه علوم انتظامی گفت: مجهز بودن به علم و فناوری روز، مهارت علمی اولویت پیشگیری در مقابل بهره‌مندی از تجارب اساتید و کارکنان، بازدید از مناطق مأموریتی، انجام کارورزی همزمان با تحصیل از جمله این انتظارات است.

وی تمرین عملی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور را مستلزم تبدیل دانشجویان ورودی در انقلابی، جهادگر، خودساخته امانتدار، عادل، آگاه، قانونمدار، منظم، توانا، سخت‌کوش، با مهارت و برخوردار از درجه خدمت‌گزاری به مردم دانست و با تأکید بر جایگاه ناجا خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی مراکز، پایگاه‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی باید خانه دوم و محل احساس امنیت و آرامش مردم باشد.

باقری تأکید کرد: همانطور که مجرمان با دیدن پلیس باید احساس ترس و وحشت داشته باشند مردم باید با دیدن پلیس و در کنار پلیس بودن احساس امنیت و آرامش کنند که هم اکنون چنین است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه اعتبار و بقای انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی آن است افزود: نیروی انتظامی به عنوان نماینده شاخص نظام در جای جای این کشور بایستی نماد اقتدار، نظم، جرم‌ستیری و در عین حال رأفت و مهربانی با مردم باشد.

وی خودسازی، سعه‌صدر، تخلق به آداب و اخلاق اسلامی، حفظ وجه انقلابی و ملی و تلاش و کوشش دائمی را ضامن حفظ جایگاه مردمی نیروی انتظامی قلمداد کرد و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود: استقرار، امنیت و آرامش مهمترین مقدمه و بستر حیاتی مهم برای برگزاری انتخابات پرشور و در تراز انقلاب و مردم ایران است و به فضل الهی ناجا با کمک سایر نیروهای مسلح با تمام توان به خوبی از عهده آن برخواهد آمد.

سرلشکر باقری تأکید کرد: حضور حماسی، پرشور و حداکثری ملت پای صندوق‌های رأی موجب عمیق‌تر شدن استقرار امنیت در کشور و نشان‌دهنده ارتباط پایدار ملت با حاکمیت در دولت اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ان‌شاءالله ما سربازان میهن اسلامی به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان مردم با دقت و بصیرت و پیروی از شاخص‌های تبیین‌شده رهبری معظم انقلاب به نامزد اصلح، مؤمن، انقلابی، پرتلاش، با نشاط، درون‌نگر، کارآمد، درد‌کشیده و مردمی رأی خواهیم داد.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح بیان داشت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرماندهی معظم کل قوا و خدمت‌گزاران ملت شریف ایران اقتدار و توانایی خود را در دفاع میهن اسلامی، امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقاء می‌بخشند.

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم، افزود: خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است به مسئله کوچکی مانند برجام ربط دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر خارجه در این سند هیچ اشاره‌ای به مسئله موشکی نشده و حتی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در خصوص برجام بارها بر تأثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیش‌برد مذاکرات تأکید و تصریح داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان میهن اسلامی اذعان دارند: امکان تهاجم و تجاوز نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تأکید کرد: در عین حال دشمنان باید بدانند در صورت هرگونه اشتباه در محاسبه و یا کوچک‌ترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی پاسخ بی‌درنگ، قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.

سرلشکر باقری با تأکید بر عجز و ناتوانی دشمن در تجاوز و تهاجم نظامی به ایران، افزود: توسل آنها به روش دزدان و گردنه‌گیران بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی‌ارزش برای ناامن|‌سازی مرزها و منافع ایران محصولی جزء خفت و خواری برایشان نخواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان گفت: با کمال تأسف مناطق همجوار مرزهای شرقی درا ایران خاک پاکستان به مأمن و محل آموزش، آماده‌سازی و تجهیز تروریست‌های جیره‌خوار عربستان و مورد تأیید آمریکا تبدیل شده است.

عضو شورای امنیت عالی ملی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولین پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تأکید کرد: ادامه این وضع در مرزهای مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت‌پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل‌دهی تروریست‌ها پایگاه آنها در ان کشور را تعطیل کنند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: درصورت ادامه تعرضات مأمن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم ی پیشرفت ها => به خاطر برجام
      همه ی مشکلات => به خاطر دولت قبل

    • بدون نام

      اقای روحانی برای کسب ارای بیشتر دست به هر کاری میزند

    • بدون نام

      پرتوان و سربلند نیروهای مسلح کشورم ارتش و سپاه.
      خدا حفظتون کنه

    • بدون نام

      درود بر سرداران بزرگ اسلام

    • امین

      سردار دلیر خدا شما را و ارتش و سپاه را حفظ کند . خدا قوت پهلوانان. خدا پشت و پنهاتان .

    • امین

      سردار خدا شما را و ارتش و سپاه را حفظ کند . خدا پشت و پناهتان پهلوانان واقعی

    • بدون نام

      برجام کیلو چند از اولشم باعث بدبختی برجام بوده .زنده باد ایران با سردارهاش و سرلشکراش

    • دوست

      اتفاقا برعکس همه کامنت های بالا و در جواب سردار باقری :خود آقای روحانی در مناظره دوم یادآور شد که هیچکس از اقتدار نظامی ایران بدش نمیاد و باعث امنیت بیشتر هم میشه، ولی منظور آقای روحانی اینکه ....

    • رستم

      آقای دوست،خب منظور روحانی چه بود حتی خاتمی 8سال رئیس جمهور نیز مانند روحانی به مردم وکشور خیانت نکردشارلاتان بازی درنیاورد روحانی نه حرمت خودرا نگه میدارد نه حرمت بسیار والا وبالای نیروهای مسلح کشورمان را که شیطانی به بزرگی آمریکا دربرابر این نیروهای مسلح عظیم کشور درمانده وعاجز هست یادت باشدافرادی مثل روحانی وامثالهم به دشمن گرا وروحیه میدهندکه به مملکت ضربه اساسی واردشود.

      پاسخ ها

      • شاهین

        داداش اون برادرت احمدی نژاد 8 سال ایران را به نابودی کشاند الان باز امثل احمدی نزاد رو کار بیاییند مثل سوریه خواهیم شد

    • نا شناس

      سردار عزیز شما انقلاب را با گوشت و خونتان لمس کرده اید بعضی حاضرند همه اقتدار وامنیت ملی کشور زیر سئوال ببرند برای 4 رای بشتر این نوع پیروزی زود گذر ظلت است من بسیجی هستم در یکی از عملیاتهای شلمچه تعداد شهدا دیدم از خودم خجالت می کشم که زنده هستم درود برشهداء خصوصا برادرت

    • بدون نام

      واقعا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج