۵۲۷۵۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی C۱۰، اولین گوشی سامسونگ با دو دوربین

طبق گزارش‌هایی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، ظاهرا به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی سی ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy C۱۰) خواهیم بود. نکته جالب توجه این اسمارت‌فون مربوط به بهره‌مندی احتمالی آن از دوربین دوگانه می‌شود.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: طبق گزارش‌هایی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، ظاهرا به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی سی ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy C۱۰) خواهیم بود. نکته جالب توجه این اسمارت‌فون مربوط به بهره‌مندی احتمالی آن از دوربین دوگانه می‌شود.
گلکسی C10، اولین گوشی سامسونگ با دو دوربین

سامسونگ برخلاف سایر برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون چندان اعتقادی به تجهیز این محصولات به دوربین دوگانه نداشته است. اما به نظر می‌رسد که به‌زودی غول کره‌ای صنعت موبایل در این زمینه تجدیدنظر کند و از اولین اسمارت‌فون مجهز به دوربین اصلی دوگانه‌اش پرده‌برداری نماید.

تا پیش از این پیش‌بینی می‌شد که فبلت گلکسی نوت ۸ احتمالا اولین محصول مجهز به دوبین دوگانه سامسونگ می‌شوند، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اولین اسمارت‌فون مجهز به دوربین دوگانه سامی گلکسی سی ۱۰ نام دارد! اطلاعات مربوط به این مسئله امروز در توییتر و از سوی منابع چینی فاش شده است.
گلکسی C10، اولین گوشی سامسونگ با دو دوربین

ظاهرا گوشی مورد نظر با کد SM-C۹۱۵۰ شناخته می‌شود و با نام تجاری گلکسی سی ۱۰ روانه بازار خواهد شد. سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۶۰ در این گوشی به‌کار می‌رود و دوربین اصلی آن دوگانه خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ هنوز به صورت رسمی از سوی کوالکام معرفی نشده است و ظاهرا در روز نهم ماه می یعنی دو روز دیگر از سوی این شرکت معرفی می‌شود!

بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی سی ۱۰ از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ باشیم. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد سایر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی مذکور به دست نیامده، اما بی‌شک در آینده خبرهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج